Gå til innhold

Er det mulig å få kontakt med en jente som bor langt unna?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei alle sammen, 

Muligens det finnes allerede tråder angående en slikt men for håpe det ikke finnes?😅

Jeg har fått noen sterke følelser for en jente jeg har sett på Tinder. Vi har ikke matchet der, men plutselig dukket navnet hennes opp på Instagram som en anbefaling, og jeg føler virkelig at jeg ønsker å bli kjent med henne. Jeg har allerede gitt henne en Superlike på Tinder, men jeg føler at det kanskje kan virke litt rart eller creepy hvis jeg følger henne på Instagram, spesielt siden vi ikke har hatt kontakt før.

Jeg bor selv langt unna – jeg holder til i Agder, og hun bor i Oslo – så det er ikke akkurat lett å få kontakt eller møte henne i virkeligheten. Jeg er i en situasjon hvor jeg virkelig ønsker å prøve å bli kjent med henne, men jeg er usikker på hvordan jeg skal gjøre det uten å virke desperat.

Har noen av dere vært i en lignende situasjon? Hvordan har dere håndtert det, og hva synes dere er den beste måten å nærme seg noen på i slike tilfeller? Er det noen tips for å bygge en forbindelse med noen som bor langt unna, eller burde jeg bare vente på at skjebnen ordner resten?

Er det noen av dere som har erfaring med langdistanseforhold eller dating og hvordan man kan få til noe, selv om det er avstand? Jeg setter veldig stor pris på all hjelp og råd!

Takk på forhånd!

Anonymkode: 6dc43...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

La vær, liker hun deg så får dere match, gjør dere ikke det så er hun ikke interessert, hun har garantert sett at du har super lika henne.

Anonymkode: 8090c...0f1

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har lest flere opplever at de fra tinder, som de ikke matcher med prøver å legge dem til andre steder. 

Nå kan jeg selvsagt ikke vite hva hun vil føle, men temaet som går igjen er at det klages over.

Anonymkode: 48217...623

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men hun føler ikke for å bli kjent med deg.

Anonymkode: a736e...c2c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er det som gjør at hun fanger interessen din?

Anonymkode: 28490...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er ikke jeg på nettsider, hundre år siden jeg har vært der, men du kan ikke bare dukke opp rundt et fremmed menneske i en annen by. Hvordan kan du få sterke følelser for noen du ikke kjenner? Det eneste du kan gjøre er å spørre om å få nummeret hennes på nettforumet der, og så spørre om dere skal ringes en dag? Bare drite i å skrive frem og tilbake. 

Anonymkode: ac565...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva er det som gjør at hun fanger interessen din?

Anonymkode: 28490...6d9

Hun bare skiller seg ut fra andre! det er bare det liksom, bilder er normale og ikke sånn typisk bilder eller er alt for mye innpå som utseende betyr foor mye som alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan være en form for limrence.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan være en form for limrence.

Det er fult mulig😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville latt henne være. Hun ser jo at du har gitt henne en super like så da er det lite du kan gjøre. 

Jeg får også super likes fra en del som bor langt unna og jeg trykker aldri liker tilbake om det er mer enn en times kjøretur unna rett og slett fordi jeg vil ha en kjæreste og ikke en brevvenn. 

Anonymkode: af829...1ba

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk over 8000 likes på Tinder og et tonn med superlikes på de 7 mnd jeg var der.

Han ene chattet jeg med på Tinder. Og han ble kjæresten min.

Hadde noen tatt kontakt på Insta/Fb hadde jeg blokket dem. Jeg svarte ikke på Tinder av en grunn.

Du kan umulig ha fått sterke følelser pga en profil. Om det er tilfellet får jeg heftig stalker vibes av deg.

Hun er ikke interessert i deg. En av mine hovedkriterier fra blandt annet avstand. Og masse annet. 

Anonymkode: 9d6fc...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ikke greia med nettdating at en ikke skal bli sittende og skrive opp og ned i mente, men heller møtes fort for å se om det er kjemi der? Dialog med noen en ikke kjenner via nett er jo ikke reelt? Det er hyggelig og trivelig, men når du vurderer forhold med noen du ikke har møtt, så er det litt urealistisk? Så er det kanskje lurt å møte vedkommende først? Bare spør om å få nummeret, blir du avvist, kan du jo bare gå videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke likt deg tilbake , ergo hun vil ikke ha noe med deg å gjøre. Derfor kontakter du ikke henne via andre kanaler. Let it go,og move on. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er ikke greia med nettdating at en ikke skal bli sittende og skrive opp og ned i mente, men heller møtes fort for å se om det er kjemi der? Dialog med noen en ikke kjenner via nett er jo ikke reelt? Det er hyggelig og trivelig, men når du vurderer forhold med noen du ikke har møtt, så er det litt urealistisk? Så er det kanskje lurt å møte vedkommende først? Bare spør om å få nummeret, blir du avvist, kan du jo bare gå videre?

De har ikke engang skrevet, han har kun sett profilen hennes.

De matchet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 17.56):

Hei alle sammen, 

Muligens det finnes allerede tråder angående en slikt men for håpe det ikke finnes?😅

Jeg har fått noen sterke følelser for en jente jeg har sett på Tinder. Vi har ikke matchet der, men plutselig dukket navnet hennes opp på Instagram som en anbefaling, og jeg føler virkelig at jeg ønsker å bli kjent med henne. Jeg har allerede gitt henne en Superlike på Tinder, men jeg føler at det kanskje kan virke litt rart eller creepy hvis jeg følger henne på Instagram, spesielt siden vi ikke har hatt kontakt før.

Jeg bor selv langt unna – jeg holder til i Agder, og hun bor i Oslo – så det er ikke akkurat lett å få kontakt eller møte henne i virkeligheten. Jeg er i en situasjon hvor jeg virkelig ønsker å prøve å bli kjent med henne, men jeg er usikker på hvordan jeg skal gjøre det uten å virke desperat.

Har noen av dere vært i en lignende situasjon? Hvordan har dere håndtert det, og hva synes dere er den beste måten å nærme seg noen på i slike tilfeller? Er det noen tips for å bygge en forbindelse med noen som bor langt unna, eller burde jeg bare vente på at skjebnen ordner resten?

Er det noen av dere som har erfaring med langdistanseforhold eller dating og hvordan man kan få til noe, selv om det er avstand? Jeg setter veldig stor pris på all hjelp og råd!

Takk på forhånd!

For å få ett avstandsforhold til å fungere så må begge være veldig åpen for det, og jobbe hardt for at det skal fungere. Begge bør ha fleksibilitet og økonomi nok til å kunne reise ofte.

At hun ikke responderer på din superlike tyder på at hun ikke er interessert. Respekter det. Bare det at du sier du har fått sterke følelser for ei jente du aldri har møtt, og aldri snakket med, det vil være alt for intenst for de fleste, det er langt forbi å være desperat.

Anonymkode: 6d03e...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...