Gå til innhold

Hvorfor er det et "samfunnsproblem" at enkelte menn sliter med å finne en partner/få sex

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Trolltunge skrev (46 minutter siden):

kvinner takler det savnet uten å rette et veldig sinne utover oftest. 

Kjedelig hvis det stemmer. 

Anonymkode: 470cc...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg skjønner du er lei deg for å være jomfru og føle deg ensom og uattraktiv. Det jeg reagerer på er hvordan du nekter å lytte til kvinner når de sier ons ikke er noe for dem(Vi er ulike), nekter å vite at kvinner også kan være ensomme og jomfru. Eller bare ensom.

Og at på tross av at du er ensom, ikke viser noe tegn på å ønske en faktisk relajson med noen. Du ønsker bare sex, men det er noe hult over det. Da tenker jeg det handler om noe annet enn ensomhet, for da har du mest sannsynlig ønsket mer i livet enn bare sex. Du har dårlig selvtilitt, og du har sikkert et behov for nærhet. Så kanskje du bør slutte å kalle det ensomhet i akkurat den gata rundt damer? Å heller kalle det å ønske å føle seg sexy og ha sex, og det et det. Ensomhet i livet kanskje, men ikke i en ekte relajson med kvinner. Bare kvinne kroppen. 

Det gjør det desverre mindre attraktivt for damer. Men det er mange ulike mennesker i verden og finnes garantert damer som deg. Hva kan du gjøre for å finne dem?

Anonymkode: 13c04...055

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvorfor er det kjedelig at kvinner ikke blir ukontrollert sinte og aggressive?

Anonymkode: 3bc37...dd8

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor er det kjedelig at kvinner ikke blir ukontrollert sinte og aggressive?

Anonymkode: 3bc37...dd8

Jeg har en teori. Fordi damer ikke vil kjenne det han kjenner og det betyr at det ikke vil bli noen endring. Vi damer vil kanskje da ikke bli pågående i søken på sex og dermed vil vi ikke kjempe for å få han og andre menn. 

Kan være andre grunner, får se hva han svarer.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er nærmest jomfru og ensom, du har ingen rett til å fortelle meg hva jeg skal mene om dette. Vi har helt forskjellig livs situazjon og prioriteringer/personligheter. Ærlig talt altså!

Men hva får du ut av meninger? Seriøst. Du må ta noen grep, ikke sitte her og fortelle og holde på. Hvor gammel er du?

Anonymkode: 70e0d...71d

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg lurer på hvordan dere hadde taklet å være en godt voksen jomfru som ingen vil ta i med ildtang

Anonymkode: bab93...35b

Tror du det er bedre for kvinner og bli brukt som tømmestasjon,men aldri noe mer? Tror du at bare du får litt sex så er alt bra? Det er motsatt for kvinner her. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Sannhetsøkende skrev (25 minutter siden):

Tror du det er bedre for kvinner og bli brukt som tømmestasjon,men aldri noe mer? Tror du at bare du får litt sex så er alt bra? Det er motsatt for kvinner her. 

Ingen sier de skal være "tømmestasjoner". Det er en intellektuelt uærlig vinkling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Men hva får du ut av meninger? Seriøst. Du må ta noen grep, ikke sitte her og fortelle og holde på. Hvor gammel er du?

Anonymkode: 70e0d...71d

I tretti årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Ingen sier de skal være "tømmestasjoner". Det er en intellektuelt uærlig vinkling. 

Nei det er det ikke. Nå forklarer du hvordan du føler på det, og du må tåle å høre hvordan andre føler det. For akkurat sånn er det noen damer som har det.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I tretti årene. 

Nå begynte jeg å skrive dette noen ganger og beklager om dette blir rotete, men jeg har en veldig dårlig dag i dag. Uansett.. 

Nå vet jeg ikke helt om vi kan relatere til hverandre i dette fordi jeg er kvinne og du er mann. Våre problemstillinger så forskjellige, men samtidig på mange måter like. 

Jeg er kvinne, født i 89, så er i 30-årene selv. Jeg vokste opp med en ekstremt kontrollerende og voldelig mor, vi har alle gått på eggeskall rundt henne, listet oss på tærne rundt henne for at vi ikke skulle gjøre henne sint, bare for at vi skulle komme oss gjennom en dag til. 

Jeg ble eldre, var sint og bitter, på alt og hele verden. Følte meg som et utskudd, som om alle var mot meg, som om hver dag var en kamp, som om jeg hadde tapt i livet på alle måter, som om det var absolutt ingenting jeg kunne gjøre med det. 

Det er ikke min skyld for at min mor er som hun er, men jeg sitter med konsekvensene av det og jeg må ta ansvar for dem selvom det føles ufattelig urettferdig til tider. Det tok meg lang tid å innse at det var ikke dem, men det var meg. Jeg måtte jobbe for å gi slipp på bitterheten, vel, den sitter fortsatt i meg på mange måter ennå og det er mye som er sårt, mye som er vanskelig ennå. 

Det som skjedde når jeg begynte å gi slipp på bitterheten, er at litt om litt, så begynte folk å bli hyggeligere. Jeg hadde et fag på universitetet forrige semester og min professor skrøt meg oppi skyene så mange ganger, at jeg fullstendig knakk sammen i gråt på t-banen hjem, fordi jeg forsto ikke hva som skjedde. Det var som å møte en annen verden… 

Jeg er også det man kan kalle en jomfru, praktisk talt. Jeg har også en del bitre følelser rundt sex, men det er mest fordi at jeg har fått veldig mye uønsket oppmerksomhet fra eldre menn fra veldig ung alder, der de har gått etter meg og prøvd å tvinge seg på meg. Jeg trenger noen som jeg kan stole på, som er pålitelig, som jeg kan gi mitt hjerte til. 

Jeg blir også bitter av å være her til tider. Jeg leser stadig kommentarer fra menn om hvordan menn bare vil ha damer i 20-årene og at damer over 30 år er ikke verdt noe. Noen ganger så logger jeg bare av. Jeg føler jeg mister troen på menneskeheten av å være her til tider.. 

Alle mennesker er verdifulle på sine måter. Alle mennesker er flotte og fantastiske, men å bli fanget i bitterheten er så vondt og det er ufattelig vanskelig å slippe på - samtidig så er bitterheten så ødeleggende for psyken.

Endret av Blått
  • Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, det er erfaringene til mange av de ensomme kvinner som har forsøkt. At de blir behandlet så dårlig at det er vondere enn å leve med lengselen. Helt vanlig at kvinner menn ikke finner attraktive velger sølibat istedenfor å utsette seg for slike opplevelser, og det BØR forteller menn også litt om hvilken "kvalitet" de har opplevd på slikt. Hvor vondt og nedverdigende de opplevelser er for kvinner menn kun tar til takke med i nøden. SÅ vondt og nedverdigende at de ikke våger mer, og heller lider i ensomhet, uten håp. 

Dere menn får i det minste god sex/tilfredsstillelse om dere får en ons, mest sannsynlig. Kvinner kan ikke engang forvente det som noe selvsagt når de er attraktive, og på ingen måte dersom de ikke er attraktive.

Menn som ikke har det så ok selv er ikke grei mot kvinner generelt, så ikke særlig rart dette kanskje. Ja du kan jo bare se på deg selv. Herlig oppførsel og holdninger angående kvinner? 🤪

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det stemmer. 

Hvorfor gidder du ikke engang å lese deg opp på et tema du brenner for? Du kunne jo kanskje innse noe som hjalp deg. Det tjener deg ikke å surre rundt i sinne og bitterhet. Kvinner skyr slikt som pest og kolera. Ja ikke bare kvinner heller. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blått skrev (54 minutter siden):

Jeg blir også bitter av å være her til tider. Jeg leser stadig kommentarer fra menn om hvordan menn bare vil ha damer i 20-årene og at damer over 30 år er ikke verdt noe. Noen ganger så logger jeg bare av. Jeg føler jeg mister troen på menneskeheten av å være her til tider.. 

Ikke glem historiene om folk som er utro på julebord, som inkluderer småbarns foreldre og andre respekterte, "ordentlige" mennesker. Litt vanskelig å ikke være bitter er jeg redd, man bør være kynisk i en slik verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ikke glem historiene om folk som er utro på julebord, som inkluderer småbarns foreldre og andre respekterte, "ordentlige" mennesker. Litt vanskelig å ikke være bitter er jeg redd, man bør være kynisk i en slik verden.

Det viktigste man kan gjøre er å prøve og fokusere på seg selv. Ikke fokusere hva alle andre gjør, men tenke at ja, hva har jeg som gir meg verdi i livet, hva har jeg som gjør meg glad? Jeg har ikke familie, ikke venner, ikke jobb, så det har vært vanskelig å finne noe positivt, men jeg har funnet glede i de små seirene og prøver å ikke være så streng med meg selv. Ting går så til, jeg må gi det litt tid selv om det føles ganske ydmykende i min alder å ta vgs-fag, men jeg prøver og håper på en god fremtid, for disse årene er for en bedre fremtid og om ti år så er det forhåpentligvis glemt, alle de vonde og skamfulle følelsene jeg sitter på nå. 

Endret av Blått
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blått skrev (16 minutter siden):

Det viktigste man kan gjøre er å prøve og fokusere på seg selv. Ikke fokusere hva alle andre gjør, men tenke at ja, hva har jeg som gir meg verdi i livet, hva har jeg som gjør meg glad? Jeg har ikke familie, ikke venner, ikke jobb, så det har vært vanskelig å finne noe positivt, men jeg har funnet glede i de små seirene og prøver å ikke være så streng med meg selv. Ting går så til, jeg må gi det litt tid selv om det føles ganske ydmykende i min alder å ta vgs-fag, men jeg prøver og håper på en god fremtid, for disse årene er for en bedre fremtid og om ti år så er det forhåpentligvis glemt, alle de vonde og skamfulle følelsene jeg sitter på nå. 

Jeg ønsker deg lykke til videre på din reise, men jeg kan ikke late som all lorten ikke eksisterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg ønsker deg lykke til videre på din reise, men jeg kan ikke late som all lorten ikke eksisterer.

Du trenger ikke å late som om den ikke eksisterer, men flytt fokuset fra alle andre og til deg selv. Husk, du er verdifull, du er god, du er ressursrik og du fortjener å være lykkelig. Det er viktig at du satser på deg selv, du er din største og fineste støttespiller. Om det ikke er strødd på en isglatt vei, så kjøp deg brodder, istedenfor å bli forbanna og sur fordi det ikke er strødd. Ta kontroll over hva du kan kontrollere.. 

Endret av Blått
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Du blankt overså å ha medfølelse for kjære blå, for alt hun har gjennomgått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du blankt overså å ha medfølelse for kjære blå, for alt hun har gjennomgått. 

Nå var ikke poenget mitt å skape medfølelse, men at jeg vet hvordan bitterheten kan ødelegge psyken og hvor fortapt man kan føle seg i verden der man føler alle kjemper mot en. Jeg har også vært sur, kranglete og trassig, sint på alle og alt. Det er en fryktelig, fryktelig vond situasjon å være i. 

Jeg, som barn, drømt om at min ridder i skinnende rustning skulle komme å redde meg fra mitt mørke, fra å føle meg fortapt og fanget. Jeg følte som jeg var fanget i en brønn, der jeg daglig prøvde å klatre opp glatte mursteiner, bare for å få noen solstråler, men uansett hvor mye jeg kjempet, uansett hvor mye jeg klatret for å komme til toppen så falt jeg alltid ned i mørket, landet i det kalde vannet og litt etter litt så følte jeg bare at jeg ikke orket å klatre lengre.

Jeg gjorde mye dumt, utrolig mye dumt som ung, som jeg dessverre skulle ønske jeg kunne ta tilbake. Bitterheten lekte med hodet mitt, snudde om på virkeligheten og fanget meg inn i vonde og urasjonelle tankemønstre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...