Gå til innhold

Hvorfor er det et "samfunnsproblem" at enkelte menn sliter med å finne en partner/få sex

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Fremmed fugl skrev (1 time siden):

Du fikk F- på den besvarelsen. Nå kan du prøve å finne de viktigste feilene du gjorde i besvarelsen. Lykke til. 

Jeg ansetter ikke kulturkrigere som lærer men lykke til med å finne noen som søker fjase-rådene dine?

Anonymkode: 29ba7...27a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ansetter ikke kulturkrigere som lærer men lykke til med å finne noen som søker fjase-rådene dine?

Det var ikke svarer på hvorfor du fikk F- på din besvarelse. Kan du ikke prøve å se igjennom, så kanskje du klarer å se at det du skrev var helt sinnsykt feil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei. Etter hva jeg har erfart som en som har jobbet i utelivsbransjen lenge, så holder i stor grad å se normal ut, kvitte seg med by-sjenanse, fortsette til tross for avvisning, sikte hyppig og bredt og ha et minimum av sosiale antenner. Kommer litt an på størrelse på stedet vil jeg tro, at det ikke er altfor lite.

Vet om en fyr i periferien, han ser helt vanlig ut, men mangler faktisk sosiale antenner, som har ligget med masse damer. Han er aktiv, for å si det sånn.

Ikke alle av oss er skapt for dette livet, men noen gjør det.

Anonymkode: 70e0d...71d

Jeg har ikke et klassisk pent utseende, jeg har blitt kalt både stygg, pen og at jeg har et "spesielt utseende" fra ulike folk. Jeg passer ikke inn i noen typisk kategori. De damene jeg har vært litt intim med har som regel vært godt overvektige. Jeg leser at halvparten av kvinner er kun interessert i ons med konvensjonelt kjekke menn, jeg regner med at dette er konvensjonelt pene damer selv, så det er kanskje best å unngå denne typen damer.

Anonymkode: 470cc...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men de fleste kvinner ønsker ikke ons. 

Anonymkode: 3bc37...dd8

På byen er det mer likt fordelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

du fremsto akkurat nå for sikker 10 min siden, som empatiløs. Det har ikke noe med ditt private liv å gjøre, men dine valg i kommunikasjon. 

Anonymkode: 13c04...055

Jeg tror at dette speiler en diskusjon vi har hatt et par ganger før i tråden. Det synes som om (menn) som er uenig med deg er uempatisk. Det er kritikk jeg bare får leve med.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fremmed fugl skrev (6 minutter siden):

Det var ikke svarer på hvorfor du fikk F- på din besvarelse. Kan du ikke prøve å se igjennom, så kanskje du klarer å se at det du skrev var helt sinnsykt feil.

«Svaret»? Kan du ikke begynne å lese igjennom fjase-postene dine før du spammer oss med middelmådigheten og ditt grandiose selvbilde?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

«Svaret»? Kan du ikke begynne å lese igjennom fjase-postene dine før du spammer oss med middelmådigheten og ditt grandiose selvbilde?

Ok, du ønsker ikke å selv finne feilene. 

Begge er så store at dem isolert kvalisiferer for å stryk. 

For det første så blander du sammen livsløp og årlig kostnad. Her må du bare ikke ha tenkt på det heletatt. 

For de andre så sammenligner du to helt ulike typer av økonomisk analyse. Den om samfunnsøkonomiske kostnader for vold mot kvinner var akkurat det, samfunnsøkonomiske kostnader. Den fra SSB var noe helt annet, forbruk av offentlige finansierte tjenester, og overføringer mellom private og det offentlige. 

Så du strøk på din besvarelse. Litt trist at du ikke tok tipset og leste igjennom det du skrev, og selv skjønte hvor totalt på trynet det du skrev var. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg synes ikke det er lett å finne "casual sex" på byen. Må man ikke være en veldig kjekk mann for at det skal være mulig?

Hvis du er relativt sett like kjekk som damene på byen er søte, går det nok fint.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
knooters skrev (6 timer siden):

Hvis du er relativt sett like kjekk som damene på byen er søte, går det nok fint.

Vanskelig å vite hva preferansene deres er. Menn påstår at damene hovedsaklig vil ha ons med høye kjekkaser, mens damene påstår at personligheten og kjemien er viktigere. Jeg vet ikke hvem av dem som snakker sant 🤷‍♂️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Vanskelig å vite hva preferansene deres er. Menn påstår at damene hovedsaklig vil ha ons med høye kjekkaser, mens damene påstår at personligheten og kjemien er viktigere. Jeg vet ikke hvem av dem som snakker sant 🤷‍♂️

Alle vil ikke ha ons. Å det er ikke bare et svar om hvem noen liker, ikke engang 1 svar for en og samme kvinne. 

Alle snakker sannt, men du må legge til flere muligheter i bildet.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

ikke engang 1 svar for en og samme kvinne. 

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg tror at dette speiler en diskusjon vi har hatt et par ganger før i tråden. Det synes som om (menn) som er uenig med deg er uempatisk. Det er kritikk jeg bare får leve med.

Ja. Fordi du sikkert da også, ikke beviste at du har det. Husk at jeg leser på en svært syk side, hvor mye skiller seg fra det jeg normalt sett møter. Det er generelt lav mengde forståelse og empati her inne. Ellers har vi aldri engang hatt samtaler lik denne. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

?

1 kvinne kan like en gruppe som inneholder veldig ulike menn i både oppførsel og utsendet. Men jeg tror alle har noen oppførsel og utsender de også ikke liker. 

Det er ikke et svar, det er mange svar.

Om du ser når kvinner beskriver kjendiser de liker, legg merke til at det er en variasjon i utstråling, personlighet, og utsendet på de mennene. Å alle menn er jo også ulike. Kan kanskje være noen karakteristikke som går igjen, som at noen kvinner vil ha en med god sosial forståelse. Andre kan ønske en som er litt beskyttende som trekket de ofte tiltrekkes av. Men ingen liker kun et trekk, vi har jo selv kjempemange.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tror at det er følgende gruppe av damer som svarer:

Kvinner flest

Tror det er to små grupper av menn som svarer:

Dem som føler seg mislykket og derfor liker å plassere skylden på kvinnene som lar seg bli brukt av en liten gruppe menn på omgang

Noen mannlige rundbrennere som bruker dette for å også bygge opp sitt ego. 

Menn flest vet at det ikke er sånn. 

PS. Så er også ONS enn sosial relasjon, der "tilfeldigheter" spiller enn rolle, og det fleste ONS skjer med noen som man har enn eller annen tidligere relasjon med. Som en kollega på julebordet, eller en venn av enn venn på et nach. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fremmed fugl skrev (58 minutter siden):

Tror at det er følgende gruppe av damer som svarer:

Kvinner flest

Tror det er to små grupper av menn som svarer:

Dem som føler seg mislykket og derfor liker å plassere skylden på kvinnene som lar seg bli brukt av en liten gruppe menn på omgang

Noen mannlige rundbrennere som bruker dette for å også bygge opp sitt ego. 

Menn flest vet at det ikke er sånn. 

PS. Så er også ONS enn sosial relasjon, der "tilfeldigheter" spiller enn rolle, og det fleste ONS skjer med noen som man har enn eller annen tidligere relasjon med. Som en kollega på julebordet, eller en venn av enn venn på et nach. 

Det har gjort noe med trivselen og måten vi møtes på nett i spørsmål om kjærlighet, ensomhet, familie ønske og den type temaer.

Kunne ønske ideen om det aldri ble spredt. Jeg skjønner at de i første øyekast tenkte det henger sammen på den måten, men etter år, så burde de ha sett forbi app forskningen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det har gjort noe med trivselen og måten vi møtes på nett i spørsmål om kjærlighet, ensomhet, familie ønske og den type temaer.

Kunne ønske ideen om det aldri ble spredt. Jeg skjønner at de i første øyekast tenkte det henger sammen på den måten, men etter år, så burde de ha sett forbi app forskningen. 

I singelkrisa podcasten var det en forsker som påsto samme regla alle disse gjør, å jeg kunne ikke høre den. Bare orket det ikke, han av alle burde da visst bedre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Er du seriøs??

Kan ikke tro jeg gadd å skumme en rapport og lese en annen for tredje gang for å sjekke relevans for å sende de til deg for at du skulle avvise den ene med et fucka regnestykke som ikke fungerer fordi du ikke forstår tallene du presenterer eller tallene du får. På selveste 1. søndag i advent.

Så skulle JEG i tillegg finne referanser, sidetall og u name it så DU slapp å kaste bort tiden DIN på å lese denne lange gjesperapporten. Så skulle JEG med det bevise at jeg leser rapporter for det er et problem at folk ikke gjør det, og så innrømmer du at du ikke leser de selv? Og så skal andre rette opp i feilene dine, til og med en lysende feil du kunne ha avlest i dine egne siteringer. Alt dette fordi du fant opp i eget hode at jeg skrev at menn kostet mer enn damer.

Og så opptrer altså ANDRE middelmådig, grandiost og kulturkrigersk?? Ikke at det er noe galt i middelmådighet, som du sier, selv du åpenbart hater det og det sikkert er det verste noen kunne sagt om deg.

Jeg vet ikke hvordan du klarte å få til alt dette, men jeg er ikke dørmatta di.

God jul.

Anonymkode: 70e0d...71d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvis du lurer på hva Per vil ha til middag, spør du Per, eller spør du Pia?

Hva andre dudes tror eller mener om kvinners preferanse for "høye og mørke menn" til ONS er irrelevant.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (På 30.11.2024 den 17.30):

Nei, er ikke vitenskap å trekke konklusjoner man ikke kan trekke fra en undersøkelse. 

En undersøkelser om "likes" er kun det, og man kan ikke trekke konklusjoner om annet enn det, hvis man driver vitenskap. 

Mulig vi tenker på ulike undersøkelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
knooters skrev (6 timer siden):

Hvis du lurer på hva Per vil ha til middag, spør du Per, eller spør du Pia?

Hva andre dudes tror eller mener om kvinners preferanse for "høye og mørke menn" til ONS er irrelevant.

Enkelte kvinner pleier å pynte på sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...