Gå til innhold

Hvorfor er det et "samfunnsproblem" at enkelte menn sliter med å finne en partner/få sex

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For menn er de mest produktive arbeiderne med god margin, og menn er de eneste som er kapable til å forsvare landegrensene våre. Så om det går dårlig med menn i en stor nok skala går det dårlig med oss alle. Du kan ikke bare forvente å få leve i ro og fred i den lille feminist-utopien din for evig og alltid.

Anonymkode: 60322...e29

Kvinner er også i militæret nå. Så det er nevnt. 

Anonymkode: 13c04...055

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi lever bare livene våre. Du forstår ikke hvor lite folk egentlig tenker på andre forbi normale ting. 

Jeg bil bare ha en grei hverdag hvor folk er trygge, har råd til å leve, å kan få ordentlig helsehjelp om de trenger det. Det er ikke alt som er offentlig sak, noe er en personlig en. Kjærlighet og sex er ikke noe staten har noe med forbi hva som er ulovlig, som incest, overgrep, tvang, pedofili og den biten.

For å få det på det rene her, jeg er en far, jeg har det godt og samfunnet slik det er i dag passer meg utmerket. Men jeg ser hvem som blir tatt på alvor og hvem som ikke blir det. Og nå ser det ut som at mange nok har gått lei. Hva du mener og hva du stemmer betyr lite om flertallet mener noe annet. Og det er dette faktum som burde oppta flere. Det spiller ingen rolle om du har det bra når mange ikke har det bra. Enda så rett du enn måtte ha.

Anonymkode: 95593...81d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi skal ikke ha noen krig, dere har ansvar over egne kjærlighetsliv, ingen kan tvinge folk sammen 

Det er ikke opp til oss om det blir krig eller ikke. Dette var ikke et problem før ca 1980-tallet, så er trygt å anta at noe har skjedd som ikke skulle ha skjedd i andre halvdel av 1900-tallet.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er også i militæret nå. Så det er nevnt. 

Ja, men de tilfører ikke noe av verdi.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få det på det rene her, jeg er en far, jeg har det godt og samfunnet slik det er i dag passer meg utmerket. Men jeg ser hvem som blir tatt på alvor og hvem som ikke blir det. Og nå ser det ut som at mange nok har gått lei. Hva du mener og hva du stemmer betyr lite om flertallet mener noe annet. Og det er dette faktum som burde oppta flere. Det spiller ingen rolle om du har det bra når mange ikke har det bra. Enda så rett du enn måtte ha.

Gått lei av hva? Tror du jeg er fornøyd med alt? 

Jeg hat det ikke bra i mitt liv, men det er ikke tilfeldige menns problem?? Jeg skjønner ikke hvordan noe  kan være så urimelige.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke opp til oss om det blir krig eller ikke. Dette var ikke et problem før ca 1980-tallet, så er trygt å anta at noe har skjedd som ikke skulle ha skjedd i andre halvdel av 1900-tallet.

Har ikke lyst til at noen skal dø. Men har da ikke tenkt til å gi noe veldedig kroppslig kontakt jeg ikke ønsker heller.

Ingen som mener kvinner skyller dem noe kropp, er verdig kropp. Dere har ikke romantisk og omsorgsfull nok innstilling.

Jobb med det.

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bimbo skrev (28 minutter siden):

Men kvinner ønsker ikke makt over menn, bare makt til å bestemme over egne kropper og hvem vi skal ligge med, eller la være å ligge med. Helt absurd at folk tenker den mannlige motsatsen til dette er å innføre en slags kontroll over kvinner slik at de gir menn det de vil ha.

Kvinner ønsker å bestemme over seg selv, og retten til å leve i sølibat om man ikke finner noen man vil tilbringe livet med. Vi ønsker selvsagt at menn har akkurat de samme rettighetene.

FrP er populære fordi menn vil bruke penger på dem selv fremfor en velferdsstat som gagner kvinner og barnefamilier. Har ikke noe med å bestemme over kvinner eller fjerne rettigheter 

Anonymkode: bab93...35b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, men de tilfører ikke noe av verdi.

Neivel da. Da får du bare surmelk videre, det er ikke noe jeg kan gjøre noe med.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrP er populære fordi menn vil bruke penger på dem selv fremfor en velferdsstat som gagner kvinner og barnefamilier. Har ikke noe med å bestemme over kvinner eller fjerne rettigheter 

Å dere lurer på hvorfor kvinner vil være single.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lyst til at noen skal dø. Men har da ikke tenkt til å gi noe veldedig kroppslig kontakt jeg ikke ønsker heller.

Ingen som mener kvinner skyller dem noe kropp, er verdig kropp. Dere har ikke romantisk og omsorgsfull nok innstilling.

Jobb med det.

Det var ikke nødvendig å jobbe med det før, folk bare ble sammen likevel, og dit skal vi tilbake - eller dø ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gått lei av hva? Tror du jeg er fornøyd med alt? 

Jeg hat det ikke bra i mitt liv, men det er ikke tilfeldige menns problem?? Jeg skjønner ikke hvordan noe  kan være så urimelige.

Nå gjør du som de aller aller fleste. Du mister helt fokuset. Jeg forstår ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Prøver igjen.. om du mener en ting, så spiller det ingen rolle om flertallet mener noe annet. Det vil være flertallet som bestemmer, uansett hvor urimelig du måtte mene at de er. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gjør du som de aller aller fleste. Du mister helt fokuset. Jeg forstår ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Prøver igjen.. om du mener en ting, så spiller det ingen rolle om flertallet mener noe annet. Det vil være flertallet som bestemmer, uansett hvor urimelig du måtte mene at de er. 

Nei jeg vet ikke h a du eksakt er sur for. Så jeg spørr.

Du antar ting om meg uten å vite noe som helst, som dere som klager på kvinner ofte gjør. Du ville neppe levd mitt liv heller.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dere lurer på hvorfor kvinner vil være single.

At menn har egeninteresser som kvinner? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke nødvendig å jobbe med det før, folk bare ble sammen likevel, og dit skal vi tilbake - eller dø ut.

Om noen ikke har sosiale egenskaper når det er snakk om en relajson, som trenger nettop det..er det ikke stort annet valg.

Før godtok mange svært negative livssituasjoner, jeg sier ikke at flere har peiling nå. Men fritt valg er viktig. Vi er levende, vi må forholde oss til at folk skal få bestemme selv 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At menn har egeninteresser som kvinner? 

At menn det gjelder er gjerrige mot felleskapet for å så lure på hvorfor de ikke er attraktive som partner emner.

Kvinner søker ofte trygghet, gjerrig er ikke tygg. Manglende omsorg er ikke trygt. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor. Når veldig mange menn opplever at de faller utenfor, er uaktuelle som partner og aldri vil få stifte en familie. Så vil det heller ikke være aktuelt for dem å stemme for å støtte en slik ordning. Hvorfor skulle de ønske det? Likestillingen står ikke på spill her

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Derfor. Når veldig mange menn opplever at de faller utenfor, er uaktuelle som partner og aldri vil få stifte en familie. Så vil det heller ikke være aktuelt for dem å stemme for å støtte en slik ordning. Hvorfor skulle de ønske det? Likestillingen står ikke på spill her

Men så er jeg singel, har ikke sex, dater ikke, har ikke barn og lurer på om jeg vil være evig ensom, men samtidig unner jeg andre godt.

Vi kvinner klarer det.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At menn det gjelder er gjerrige mot felleskapet for å så lure på hvorfor de ikke er attraktive som partner emner.

Kvinner søker ofte trygghet, gjerrig er ikke tygg. Manglende omsorg er ikke trygt. 

Kvinner er kyniske i dating. Det er alltid spørsmål om hva han har å tilby. Om han ikke har så så mye penger eller så fin kropp er dere heller single

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei jeg vet ikke h a du eksakt er sur for. Så jeg spørr.

Du antar ting om meg uten å vite noe som helst, som dere som klager på kvinner ofte gjør. Du ville neppe levd mitt liv heller.

Hva har jeg antatt om deg? Jeg er sur fordi det er helt umulig å ha en normal diskusjon om dette temaet. For jeg ønsker ikke FrP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har jeg antatt om deg? Jeg er sur fordi det er helt umulig å ha en normal diskusjon om dette temaet. For jeg ønsker ikke FrP

Så si hva du mener! Hva er saken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...