AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #181 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 20.49): Det er jo relativt om det er ekstremt forbruk. Barna har venner som kun har dyre klær, treningstøy, skiutstyr, bil, hus osv. Fint for de, vi kan ikke gi ungene jakker til 10000 her og der og ungene har akseptert det, men de får jo fortsatt ikke kun klær på salg. Jeg synes ikke julekalendre for 1000+ og gaver til 10000 er ekstremt. Kjipt at noen ikke har råd til det heller, men når det er såå mange kjeder som selger dyre kalendre og så mange som lager egne så er det jo helt klart et marked for det. Synes det er mer forkastelig de som hver helg fråtser i dyr mat og vin, alltid har dyre klær, men så vil man plutselig ikke bidra til forbruk. Anonymkode: 232bf...1b6 Kanskje på tide med nye venner da...synes det er trist når barna må vokse opp med sånnt press og omgås i sånne miljøer. Anonymkode: 24000...151 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #182 Del Skrevet 2 timer siden Reign skrev (På 15.11.2024 den 18.25): Sammenlikner du virkelig barn, og voksne som tjener egne penger…?! Jeg unner da selvsagt barna mine opplevelser, leker og godt selv om de ikke tjener sine egne penger? Det var jo jeg som valgte å bringe de inn i denne verden… Anonymkode: 3cd97...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 2 timer siden #183 Del Skrevet 2 timer siden 30 kr tror jeg den kostet. Sjokoladekalender fra europris mer enn nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #184 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Omg, bortskjemt. Hva blir julegaven? En Ferrarri? 🙄 Håpløst materialistisk. Ikke rart barn i dag er sure og frekke. De får digre puter sydd under armene, og foreldre godtar dette. Jeg blir uvel. Anonymkode: 76e6e...f4e 🙄 Anonymkode: ee342...8ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #185 Del Skrevet 1 time siden Fra 1000-2000 kr. Masse aktiviteter («gavekort») på Lekeland, museum, teknisk museum, pepperkakeby, kino, teater, akedag, bakedag osv. («Gavekortene» er bilder jeg har printet ut) De må brukes i løpet av det neste året. (Så vi betaler ikke noe før vi faktisk gjør aktiviteten) Resten er fornuftige ting som luer, votter, hansker, skjerf, sokker, truser, pannebånd, tannbørster, nattklær, julegenser, nissekostyme (Ting vi uansett må kjøpe) Også ispedd noen få leker her og der. Kalenderene deres bruker jeg mye tid på, og de skal se fine ut. Jeg koser meg det, men har full forståelse for dem som gjør det enklere! Anonymkode: 2d314...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tellus Skrevet 1 time siden #186 Del Skrevet 1 time siden (endret) Sjokoladekalender/snopkalender ca 150kr til hver. 3 kids. Prioriterer pengene inn i julegaver heller Endret 1 time siden av Tellus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #187 Del Skrevet 1 time siden Ca 130-150 kr. En sjokoladekalender og en flax kalender Anonymkode: 42dd4...7ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå