AnonymBruker Skrevet 10. november #1 Del Skrevet 10. november Hei! Jeg har en datter på 14 mnd som de siste 4 ukene har grått veldig mye… litt vanskelig å si hvilke situasjoner det skjer i, er litt tilfeldig. (Hun har påvvist melkeproteinallergi men vi er veldig nøye og gode på at hun ikke får i seg melk) Ellers er hun veldig glad og ler mye❤️ veldig trygge på både meg, far og andre i familien! Har vurdert å snakke med helsestasjon/lege men er usikker på om det er «alvorlig», hun har det jo bra når hun ikke gråter. Noen som har noen råd/tanker over barn i denne alderen som gråter mye? Og tenker folk at jeg burde kontakte helsepersonell? Anonymkode: bdbab...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #2 Del Skrevet 10. november Har hun begynt i barnehage? Kanskje de gir henne noe der med et uhell? Anonymkode: d7a13...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #3 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har hun begynt i barnehage? Kanskje de gir henne noe der med et uhell? Anonymkode: d7a13...aa7 Hun pleier å kaste opp når hun har dått i seg melk, det har hun ikke gjort på noen uker, vi strevde litt med det når hun begynnte i barnehagen Anonymkode: bdbab...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå