Gå til innhold

Tørker du av treningsapparatet etter du har brukt det?

Catbert

Tørker du av treningsapparatet etter du har brukt det?  

77 stemmer

1. 1. Tørker du av treningsapparatet etter du har brukt det?

• Ja (gutt)
      5
    • Nei (gutt)
      2
    • Ja (jente)
      61
    • Nei (jente)
      9

Anbefalte innlegg

Jeg tørker av svette på treningsmaskinene. Jeg trener hjemme i egen stue. Har både ellipse og romaskin. Jeg liker at de ser rene ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 12.24):

På 60-70 tallet fantes det vel knapt noe treningssenter. Det fantes like mange som var sunne og trente den gang også. Jeg heier på skog og mark, frisk luft og ikke svettelukt av en drøss folk rundt meg.

Anonymkode: 40e99...3f3

Hvordan er det relevant for TS sitt spørsmål?

Anonymkode: b9eb8...d52

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjør det, men syntes det er kjipt å tenke på at jeg puster inn partikler av den sprøyten hver gang, det er jo ikke bra. Skulle ønske de hadde ferdige våtservietter eller noe…

Anonymkode: 27896...f8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

male32 skrev (4 minutter siden):

Jeg tørker av svette på treningsmaskinene. Jeg trener hjemme i egen stue. Har både ellipse og romaskin. Jeg liker at de ser rene ut.

Så ekkelt at de bare SER rene ut. Jeg liker at ting faktisk ER rene 

Anonymkode: 2c8d7...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig. Spriter også hendene etter treningsøkten og i kantina.

Mann

Anonymkode: cb77c...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tørker alltid over. Liker. Ha et håndkle under om jeg må sitte på et apparat. Det er jo litt sånn skumgummi-aktige seter, ser jo for meg at de er full i sur svette uansett 😅 men vasker jo treningsklær etter bruk, så jeg står i det 😅

Anonymkode: 5fdd0...eb9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 16.31):

Ja, der studioene legger til rette for spray og vipes så bruker jeg det. Tenker at det er mer et høflighetsprinsipp, at man viser at man har prøvd å vaske etter seg og ikke etterlater benken full av rumpe-svette, f.eks. Men sånn innerst inne så tenker jeg at den benken er ganske nasty uavhengig av om jeg gjør det eller ikke, så det er like mye av høflighet som av ren hygiene at jeg gjør det, for å være ærlig. 

Anonymkode: 431a5...add

Ja, enig. Men det føles bra å gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser også en del som ikke tørker av, derfor tørker jeg både før og etter 😬

Anonymkode: 95904...561

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 11.44):

Tørker du doseter på offentlige steder før du setter deg?

Ja. 

Anonymkode: c3ed8...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catbert skrev (På 8.11.2024 den 21.50):

Legger merke til at alle jenter vasker treningsapparatene etter bruk, mens ingen gutter gjør det. 

Det har du rett i. Jeg er temmelig irritert på guttene på treningssenteret som ikke tørker av etter seg. Vurderer å si fra neste gang jeg trener. Evt. hente spray og papir og gi det til den som brukte apparatet før meg, og peke i retning der det finnes, slik at de finner det neste gang. 

Anonymkode: bbe96...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker alle kontaktpunktet før jeg bruker apparat/utstyr. Etterpå? Nei. Har ikke tenkt over det, men tror det er lenge siden sist jeg så noen gjøre det... 

Etter at jeg ble nøye med forvasken har klærne også sluttet å stinke etter at jeg har trent styrke på treningssenteret 👍 (vasker selvfølgelig klærne etter én gangs bruk uansett) 

Anonymkode: 37270...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å vaske apparatet før jeg bruker det, fordi jeg har lagt merke til at annenhver person ikke vasker etter seg i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håndkle  + vask etter bruk. Sjelden jeg ser noen slurve, verken kvinner eller menn, tror ikke det er så mange griser der jeg trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 11.44):

Tørker du doseter på offentlige steder før du setter deg?

er det vanlig? Jeg gjør det aldri. 

Anonymkode: fa992...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det under corona, det var vel da sentrene begynte å sette fram sprayflasker? Tenker at stenger og manualer og sånt er som dørhåndtak, man vasker jo ikke dem hver gang man har tatt på dem. Eller mus og tastatur på jobb, som 40 personer deler på. Eller setene på bussen eller berøringsskjermen på butikken.

Men vasker hendene etter trening og dusjer hjemme.

Anonymkode: 2b43a...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På mitt senter er det sprayflasker og kluter, og alle må vaske før og etter bruk av apparatene. Jeg gjør det, eneste jeg ikke vasker er manualer, men alt annet. Har ikke lagt merke til hva andre gjør faktisk.

Anonymkode: c377b...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

På mitt senter er det sprayflasker og kluter, og alle må vaske før og etter bruk av apparatene. Jeg gjør det, eneste jeg ikke vasker er manualer, men alt annet. Har ikke lagt merke til hva andre gjør faktisk.

Anonymkode: c377b...c7e

Hvorfor vasker du ikke håndtaket på manualene? Jeg gjør det

Anonymkode: b42b4...3fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...