Gå til innhold

Peneste (og kuleste) katterase

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hva er det? Og hvorfor?

Anonymkode: 81dfc...f1a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker britisk korthår. De er så fine og bamsete, friske og har så herlig gemytt. Lekne men likevel rolig og kosete ❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke hatt rasekatter før, men blitt veldig glad i min britiske langhår. Vennlig, rolig og nysgjerrig. Elsker å følge med på hva jeg gjør, og følger ofte etter meg i leiligheten. De har veldig søte ansikt, ganske runde. Men en potensiell nedsidever trange tårekanaler, så de kan få litt trøbbel eller irritasjon i øynene. Min er også veldig langhåret, som er fantastisk pent. Krever litt stell selvsagt, men han ser majestetisk ut 🥰

Anonymkode: 6e001...5f3

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Somali!

Anonymkode: f1e7a...d66

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maine coon! Helt fantastisk rase. Snill, myk å ta på og veldig kosete. Mye pels, så det krever litt vedlikehold. 

Anonymkode: 3c5a0...351

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellig Birma❤️ Har to, de er så vakre, morsomme, nysgjerrige, fjollete og veldig hengivne. Liker å følge meg/oss rundt i huset og bli med på det som skjer😄🫶🏻Fluffy og milde og snille i gemyttet🐈

Anonymkode: 5c520...8fc

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hellig Birma❤️ Har to, de er så vakre, morsomme, nysgjerrige, fjollete og veldig hengivne. Liker å følge meg/oss rundt i huset og bli med på det som skjer😄🫶🏻Fluffy og milde og snille i gemyttet🐈

Signerer! Helt herlige. Har ingen birma nå lenger, men de hadde vært øverst på lista hvis jeg skulle ha katt. 

Anonymkode: 2487b...5c3

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min dresskledde Tutti(vanlig katt? Tuxedo?), fordi hun er verdens skjønneste. 

Hun har en sinnsyk fysikk, er veldig snill og ekstremt rask til å stjele yoga matten min og gjøre hver økt ugjennomførbar 💖🐈‍⬛

Hun regjerer huset bokstavelig talt, ingen steder er ute av rekkevidde. På godt og vondt.

Anonymkode: 37da7...d86

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragdoll. Nydelig å se på, har skikkelig mye og deilig pels, og har et fint lynne. Elsker å være sammen med oss, og følger oss gjerne rundt omkring i huset. Kan gjøre diverse triks, noe barna har lært den. Veldig avslappet og viser mye hengivenhet. Kan også herje og finne på sprell, selv om det er en gammel katt nå. 

Anonymkode: bf5b0...79a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maine Coon! Ingen tvil, helt fantastisk rase. Kommer aldri til å kjøpe en annen rase. Lekne, smarte, vakre, kjærlige og sosiale. Har hatt mange katter, men ingen rase er som MC ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hellig Birma er jo en sær rase, de er ikke veldig sosiale. 

Har Raggdoll, de er hakket mer sosial en Hellig Birma. Men fremdeles en særegen katt

Anonymkode: b3bc0...6a8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orientalere/Siamesere! Aktive, kjærlige, verbale, hengivne, nysgjerrige og svært hjelpsomme. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hellig Birma er jo en sær rase, de er ikke veldig sosiale. 

Har Raggdoll, de er hakket mer sosial en Hellig Birma. Men fremdeles en særegen katt

Anonymkode: b3bc0...6a8

De er ikke sære i det hele tatt❤️ Mine er ultra-sosiale og mer som å ha en hund til tider. Medgjørlige og milde. Så da er det kanskje din ragdoll som er noe for seg selv, de er jo også kjent for å være sosiale🤷🏻‍♀️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er svak for bengalkatt men har Maine Coon. Sibirkatt er og fine. Men når det gjeld levetid og helse er huskatt best.

Anonymkode: cc357...665

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Britisk langhår 

katt, pattedyr, virveldyr, kinnskjegg, små og mellomstore katter, felidae, british semi langhår, siberian, kjøtteter, british langhår, snute, øye, villkatt, nærbilde, asiatisk, europeisk korthår, tabby katt, american curl, Asiatisk semi langhår, gress, innenlandsk korthåret katt, dyreliv, pels, Norsk Skogkatt, fawn, Britisk korthår, kattunge, persian, american korthår, munchkin

Anonymkode: 9e907...e57

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke rase, men jeg har en tricolour skipskatt, både penest og kulest! 

Anonymkode: 0b34b...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...