AnonymBruker Skrevet 9. november #21 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (17 timer siden): Kjenner meg igjen i deler av det du skriver. Har også lurt en del på om jeg er seksuelt ødelagt. Anonymkode: f4c6b...380 Vil anbefale dere å se hva enkelte profiler skriver om kvinner før dere slår til på tilbudene fra gutta her.. Det har kommet en del sexologer her i landet. Ville heller prøvd å kontakte noen der. "Jeg er godt og prøver ikke å sjekke deg opp, men kan sleike musa di som en tjeneste" Come on😂 Anonymkode: 6ca94...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #22 Del Skrevet 9. november Men hvorfor gidder du og suge de? Hvor mange menn gidder å slikke uten å få noe igjen for det (hvis man ikke er i et forhold)? Slik jeg ser det, er det absolutt ingen forskjell! Her må du jobbe litt med selvrespekt, egenverdi og det at du har like mye krav på nytelse som andre. Du er like mye verdt som andre er! Jeg har til dags dato aldri funnet en mann som er verdt så mye at jeg suger han helt uvirkårlig. Jeg gjør det for min mann nå, uten at det blir noe mer der og da. Men han gjør det samme for meg. Vi har hatt utfordringer i sexlivet, både i forhold til lyst og at det ble litt kjedelig/ensidig. Tror det var en stor fordel at vi begge føler oss trygge på egen seksualitet og hva vi liker/ikke liker, når vi skulle jobbe oss igjennom det. På lik linje med at jeg stiller krav til min mann, gjør han det til meg. Men vi snakker om det, åpent og tydelig. Onanerer du? Klarer du å nyte din egen seksualitet når det bare er deg? Hvis ikke, ville jeg ha startet der. Finn ut hva du liker og hvordan du liker det. Det kan ta noe tid, spesielt hvis du føler deg ukomfortabel. Men øvelse gjør mester! Du må være din egen advokat her, det er din kropp og dine grenser, men også din nytelse. Og den er du selv ansvarlig for! Anonymkode: e4d67...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå