AnonymBruker Skrevet 1. november #1 Del Skrevet 1. november For første gang på våre 15 år sammen har jeg blitt betatt av en annen mann. Det er en kollega av meg som jeg har jobbet sammen med et par år. Vi har vært perifere venner i mange år, men har blitt nærere venner gjennom jobb. Jeg ønsker ikke å gjøre noe med denne kollegaen, hverken emosjonelt eller fysisk. Likevel er spenningen litt god å kjenne på og det plager meg. Tenker sporadisk på ham gjennom dagen også. Jeg er i et godt forhold med min mann. Vi har det veldig fint sammen, sexen er god og han er verdens beste mann på alle mulige måter. Denne kollegaen kan ikke måle seg mot min mann. Jeg og denne kollegaen har heller ingenting til felles når det kommer livet generelt. Kanskje er det en fluktmulighet fra en travel hverdag med to små barn. Vet det ikke er en fluktmulighet fra forholdet til min mann. Har tenkt på hva jeg ville ha gjort hvis denne kollegaen hadde gjort et fremstøt og jeg vet jeg ville ha avslått. Ønsker egentlig ikke råd, da jeg vet at denne betattheten bare må kveles. Derfor skriver jeg det her, for å få det ut fra systemet. Kanskje er det flere som har kjent på det samme også, og at det kan være godt å vite at man ikke er alene. Anonymkode: 51c16...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruVillvin Skrevet 1. november #2 Del Skrevet 1. november Du tenker kloke tanker - sikkert ikke den eneste som har opplevd dette på jobb. Vann og gjødsle i din egen hage. Eller snu på det, og tenk hva du hadde ønsket at mannen din hadde gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #3 Del Skrevet 1. november FruVillvin skrev (1 time siden): Du tenker kloke tanker - sikkert ikke den eneste som har opplevd dette på jobb. Vann og gjødsle i din egen hage. Eller snu på det, og tenk hva du hadde ønsket at mannen din hadde gjort. Nei, det vet jeg at jeg ikke er. Var dog ikke forberedt på at det skulle skje meg. Hvertfall ikke nå, for jeg er veldig lykkelig med min mann. Jeg dyrker ikke denne betattheten på noe vis, men den har likevel vært tilstede en stund nå. Tror heller ikke kollegaen min har merket noe eller kjenner på noe (selv om han er singel). Kjenner jo på en dårlig samvittighet overfor min mann likevel. Var godt å få delt det med noen. Anonymkode: 51c16...ee5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #4 Del Skrevet 1. november Det går over bare fortsett å bruke energien din på mannen din Anonymkode: 74da4...9b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #5 Del Skrevet 2. november Det er bare sundt. Bare ikke gjør nor mer, fantasier er jo bare fantastisk🥰 Anonymkode: 71132...9f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #6 Del Skrevet 2. november Kan det være at du har savnet en god venn med akkurat de egenskapene denne mannen har ? En som du prater veldig lett med og fyller et behov hos deg ? Anonymkode: 52210...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #7 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan det være at du har savnet en god venn med akkurat de egenskapene denne mannen har ? En som du prater veldig lett med og fyller et behov hos deg ? Anonymkode: 52210...e38 Ja, det kan godt være! Vi fungerer veldig godt sammen på jobb og vi har bare positiv kommunikasjon oss imellom. Han er også godt likt av både mannen og barna. Men har aldri kjent på sommerfugler i magen ved rent vennskap før. Aldri kriblende følelse av å tenke på en venn. Har og har hatt mange mannlige venner opp gjennom, men har ikke kjent på dette uten at det har vært noe mer der. Anonymkode: 51c16...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå