AnonymBruker Skrevet 31. oktober #41 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blokker ham da, vis at du mener det Anonymkode: 54acc...407 Har ikke samvittighet til det, jeg personlig går til helvete i angst og sorg når noen blokkerer meg så vil ikke gi andre den smerten. Skal gå videre uten å blokkere 👍 Anonymkode: 637db...3f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #42 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har allerede sagt til han at jeg føler han ikke bryr seg og at vi ikke kommer til å ses igjen så hadde baller til å si det. Han sa ikke si sånt tull, men jeg sa det. Så har gjort mitt. Anonymkode: 637db...3f3 Men når du sier at du føler at han ikke bryr seg så avslutter du det jo ikke, du sitter og håper på at han skal si at han vil ha deg og vise deg at han vil ha deg, og det er ikke å avslutte. Anonymkode: 1be95...526 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #43 Del Skrevet 31. oktober Du sier du er ferdig med han, og planlegger å flørte med andre neste helg, men han vet ikke om det enda? Anonymkode: ef183...372 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #44 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men når du sier at du føler at han ikke bryr seg så avslutter du det jo ikke, du sitter og håper på at han skal si at han vil ha deg og vise deg at han vil ha deg, og det er ikke å avslutte. Anonymkode: 1be95...526 Ser poenget ditt, men sa også at vi ikke ses igjen og jeg mente det. Og sorgprosessen her er i gang og jeg har ikke sendt en eneste snap siden vi kom hjem og pleide å sende 100, svarer kun kort og høflig på det han skriver. Anonymkode: 637db...3f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #45 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du sier du er ferdig med han, og planlegger å flørte med andre neste helg, men han vet ikke om det enda? Anonymkode: ef183...372 Jo, har sagt vi kan være i hverandres liv men at vi ikke kommer til å ses igjen, etter en fantastisk tur sammen. Mtp at ham chattet med en som sendte nakenbilder syns jeg jeg er grei som sier noe i det hele tatt 😅 Anonymkode: 637db...3f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #46 Del Skrevet 31. oktober Jeg var litt bekymret for deg i den andre tråden, da det virket som du var veldig sårbar og usikker i deg selv siden du avviste han så fort. Men jeg kan skjønne nå at det kanskje var magefølelsen din som snakket til deg før turen, siden han nå viste seg å være en dust. For du har virkelig gjort et riktig valg her, han oppførte seg ikke bra. Det er veldig vanlig å prøve å finne en rasjonell forklaring på dårlig magefølelse. Men nå har du sett veldig tydelig at han oppfører seg dårlig. Du fikk jo ganske mange krasse svar i den tråden om at du overdrev og nesten lette etter en grunn til å gjøre det slutt. At du var ustabil og ikke klar for forhold. Hva tenker du om det nå? Anonymkode: ce2ec...ab5 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #47 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg var litt bekymret for deg i den andre tråden, da det virket som du var veldig sårbar og usikker i deg selv siden du avviste han så fort. Men jeg kan skjønne nå at det kanskje var magefølelsen din som snakket til deg før turen, siden han nå viste seg å være en dust. For du har virkelig gjort et riktig valg her, han oppførte seg ikke bra. Det er veldig vanlig å prøve å finne en rasjonell forklaring på dårlig magefølelse. Men nå har du sett veldig tydelig at han oppfører seg dårlig. Du fikk jo ganske mange krasse svar i den tråden om at du overdrev og nesten lette etter en grunn til å gjøre det slutt. At du var ustabil og ikke klar for forhold. Hva tenker du om det nå? Anonymkode: ce2ec...ab5 Så snill og omtenksom du er som har gjort deg opp de observasjonene, virkelig! Jeg tok meg ikke så veldig nær av dem, men det gjorde kanskje at jeg presset meg mer enn jeg burde og fant meg i litt mer dritt siden jeg tenkte jeg er den gale. Men har også en sterk stemme på innsiden som sier at jeg er verdifull og prøvde å overvinne usikkerheten. Er takknemlig for det for visste ikke at jeg hadde det i meg. Om det gir mening. Og er selvsagt ansvarlig for egne valg ubasert på andres meninger så alt i alt burde jeg bare stolt på meg selv. Men angrer heldigvis ikke for var en opplevelse jeg ikke ville vært foruten. Anonymkode: 637db...3f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #48 Del Skrevet 1. november Han virker merkelig. En fyr som tar mot bilder av andre damer mens han er på kjærestetur med deg, han fortjener deg ikke. Du kan ikke stole på en sånn fyr, for hvis han virkelig var på knærne etter deg, ville han ha holdt seg kun til deg. Anonymkode: cef1c...05a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #49 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han virker merkelig. En fyr som tar mot bilder av andre damer mens han er på kjærestetur med deg, han fortjener deg ikke. Du kan ikke stole på en sånn fyr, for hvis han virkelig var på knærne etter deg, ville han ha holdt seg kun til deg. Anonymkode: cef1c...05a Ja, veldig sant! Og han sier han bare har ligget med meg siden juli men stoler ikke på det siden ord ikke stemmer overens med handling hos han. Anonymkode: 637db...3f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #50 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, veldig sant! Og han sier han bare har ligget med meg siden juli men stoler ikke på det siden ord ikke stemmer overens med handling hos han. Anonymkode: 637db...3f3 Jeg må bare kommentere dette med snap og andre damer. Såvidt jeg har skjønt så var ikke dere et par når dere dro, og det var masse usikkerheter rundt hele turen. At han har flørtet med andre damer tidligere er vel sånn sett ikke noe rødt flagg i min bok. Det er hva som skjer etter at man har innledet en seriøst relasjon som er viktig. Det sagt, jeg også hadde syntes at det var utrolig ubehagelig at han mottok sånne bilder. Men man vet ikke hva som er på en snap før man åpner den. Og det er også litt drastisk å slette folk på bakgrunn av en relasjon som knapt nok er i startfasen. Anonymkode: b794d...9a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #51 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg må bare kommentere dette med snap og andre damer. Såvidt jeg har skjønt så var ikke dere et par når dere dro, og det var masse usikkerheter rundt hele turen. At han har flørtet med andre damer tidligere er vel sånn sett ikke noe rødt flagg i min bok. Det er hva som skjer etter at man har innledet en seriøst relasjon som er viktig. Det sagt, jeg også hadde syntes at det var utrolig ubehagelig at han mottok sånne bilder. Men man vet ikke hva som er på en snap før man åpner den. Og det er også litt drastisk å slette folk på bakgrunn av en relasjon som knapt nok er i startfasen. Anonymkode: b794d...9a3 Det er også sant. Selv om jeg selv ikke har snappet, flørtet eller ligget med andre menn. Men siden hun fortsatte å sende en del så har han vel svart henne i skjul på turen?! En annen ting jeg kom på som jeg skulle skrive om her i dag var at en av kveldene så forsvant vi fra hverandre på et utested og så kom en mann å holdt rundt meg som var veldig ekkelt, så ringte jeg flere ganger og han lette bare sånn halvveis før han ga opp og satt seg med en drink til jeg til slutt fant han. Så sa jeg hva som hadde skjedd og han virket helt likegyldig og irritabel over meg. Dette var den eneste kvelden som var dritt. Dagen etter var han plutselig på igjen med å holde hender etter 2 timer sex, si at han aldri vil at turen skal ende og spanderte middag og kjøpte gaver. Så jeg har ikke peiling på om han var dritt lei av meg eller betatt. Er helt Jekyll and Hyde. Likevel har jeg det vondt og savner han, gleder meg så immari til jeg er helt over dette. Skal fortsette å aktivt glemme han. Anonymkode: 637db...3f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #52 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er også sant. Selv om jeg selv ikke har snappet, flørtet eller ligget med andre menn. Men siden hun fortsatte å sende en del så har han vel svart henne i skjul på turen?! En annen ting jeg kom på som jeg skulle skrive om her i dag var at en av kveldene så forsvant vi fra hverandre på et utested og så kom en mann å holdt rundt meg som var veldig ekkelt, så ringte jeg flere ganger og han lette bare sånn halvveis før han ga opp og satt seg med en drink til jeg til slutt fant han. Så sa jeg hva som hadde skjedd og han virket helt likegyldig og irritabel over meg. Dette var den eneste kvelden som var dritt. Dagen etter var han plutselig på igjen med å holde hender etter 2 timer sex, si at han aldri vil at turen skal ende og spanderte middag og kjøpte gaver. Så jeg har ikke peiling på om han var dritt lei av meg eller betatt. Er helt Jekyll and Hyde. Likevel har jeg det vondt og savner han, gleder meg så immari til jeg er helt over dette. Skal fortsette å aktivt glemme han. Anonymkode: 637db...3f3 Du fortsetter ikke å "aktivt glemme ham" når du svarer på meldingene hans. I tillegg gir du da ham også falskt håp, noe som er stygt. Det beste for dere begge er at du skriver en siste melding om at du ikke ønsker noe forhold, ønsker ham lykke til videre i livet og blokkerer ham. Ja, det gjør vondt der og da, men det du gjør nå er verre for dere begge. Anonymkode: 55234...179 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #53 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du fortsetter ikke å "aktivt glemme ham" når du svarer på meldingene hans. I tillegg gir du da ham også falskt håp, noe som er stygt. Det beste for dere begge er at du skriver en siste melding om at du ikke ønsker noe forhold, ønsker ham lykke til videre i livet og blokkerer ham. Ja, det gjør vondt der og da, men det du gjør nå er verre for dere begge. Anonymkode: 55234...179 Jeg har sagt til han at vi aldri kommer til å ses igjen så har vært ærlig om det. Har ikke hørt mer etter jeg ikke svarte på hjertene og har ikke tenkt å sende han mer heller. Anonymkode: 637db...3f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #54 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er også sant. Selv om jeg selv ikke har snappet, flørtet eller ligget med andre menn. Men siden hun fortsatte å sende en del så har han vel svart henne i skjul på turen?! En annen ting jeg kom på som jeg skulle skrive om her i dag var at en av kveldene så forsvant vi fra hverandre på et utested og så kom en mann å holdt rundt meg som var veldig ekkelt, så ringte jeg flere ganger og han lette bare sånn halvveis før han ga opp og satt seg med en drink til jeg til slutt fant han. Så sa jeg hva som hadde skjedd og han virket helt likegyldig og irritabel over meg. Dette var den eneste kvelden som var dritt. Dagen etter var han plutselig på igjen med å holde hender etter 2 timer sex, si at han aldri vil at turen skal ende og spanderte middag og kjøpte gaver. Så jeg har ikke peiling på om han var dritt lei av meg eller betatt. Er helt Jekyll and Hyde. Likevel har jeg det vondt og savner han, gleder meg så immari til jeg er helt over dette. Skal fortsette å aktivt glemme han. Anonymkode: 637db...3f3 For å være ærlig så tror jeg ikke oppførselen hans handler om deg i det hele tatt. Jeg tror han har noen issues selv som han sliter med. Og det gjør du nok rett i å ikke blande deg borti. Anonymkode: b794d...9a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #55 Del Skrevet 1. november 😅🥹damer, dere er skjønne Anonymkode: 29ead...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #56 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For å være ærlig så tror jeg ikke oppførselen hans handler om deg i det hele tatt. Jeg tror han har noen issues selv som han sliter med. Og det gjør du nok rett i å ikke blande deg borti. Anonymkode: b794d...9a3 Takk 🌸 Anonymkode: 637db...3f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #57 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, veldig sant! Og han sier han bare har ligget med meg siden juli men stoler ikke på det siden ord ikke stemmer overens med handling hos han. Anonymkode: 637db...3f3 Juli... wow.. keeper.. Anonymkode: 45f9d...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #58 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (21 timer siden): Lovet en oppdatering og er nettopp hjemme fra Mexico. Så vi levde som kjærester der og delte hotellrom, holdt hender i offentlighet, kysset i bassenget, snakket med hverandres foreldre på FaceTime og moren hans sa han har snakket om meg konstant siden juli. Så på den ene siden var det en fantastisk tur, og jeg har nå fått tilbake lysten på er forhold for føler virkelig jeg elsker å være i et. Han sa jeg er så blid, empatisk og herlig å være sammen med 24/7. Noen røde flagg var det dog. Han skjulte mobilen når han åpnet snap fra en dame, jeg så det var en lettkledd selfie. Da valgte jeg å bli lei meg, men jeg valgte også å ikke si noe, fordi han skal jo lese tanker, ikke sant? Så var han noe varm og kald, vi kunne ha sex en hel dag og så kunne han plutselig bli helt stille og virke sur, selv om han vanligvis var veldig kosete etter sex. Så kommenterte han en dame han så mens han var sånn kald og virket sur og sa hun var så pen at det var galskap, og da valgte jo jeg å tenke at alt han føler handler om meg (for det skal det jo, i et forhold?) og så valgte keg å føle meg meg utrygg og lite verdsatt siden han sa det i en sånn kald setting. For det at jeg velger å tolke han i verste mening er jo ikke et rødt flagg, ikke sant? Jeg kunne tolket han som bare sliten, som en god person, men jeg trenger jo ikke velge oppføre meg ålreit mot min partner - jeg er dame! Han sa også at han ikke brydde seg når mange menn kikket på meg og enkelte prøvde seg når han gikk på do, og det var ikke så kult å høre. Bra han ikke er sjalu og kontrollerende men er kjipt han var helt likegyldig til det. Det at han her MÅ tape er meg irrelevant. Jeg kan velge å oppføre meg giftig som partner. Fordi - jeg er dame, jeg. Så jeg bestemte meg for å ende det etter turen fordi han fremdeles gjør meg forvirret og jeg tror ikke det går over, og informerte venner at jeg er singel igjen. Men nå sender han meldinger at han «elsker meg mer enn han ønsker» hva enn det betyr. Og sender hjerter og selfier og at han savner å være med meg 24/7. Så det er over som jeg skrev i den originale tråden at jeg skulle ende dette, men blir et sakte brudd tror jeg der vi fremdeles kommer til å ha daglig kontakt. Så det var det. Er fremdeles så glad jeg dro, det var godt for sjelen med så mye intens lidenskap etter alt stresset og ensomheten. Nå skal jeg fortsette meg å stille urimelige krav blandet med hersketeknikker, fordi jeg kun ønsker han som partner dersom det er mulig å bryte han ned psykisk. Et forhold med en partner som grensesetter min adferd og ikke finner seg i at partner er kontrollerende er jeg ikke gira på. Anonymkode: 637db...3f3 Fikset innlegget ditt, jeg ts. Nå er det mer sannferdig. (det er dette vi andre leser, ser du) Anonymkode: 284ce...ae2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #59 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fikset innlegget ditt, jeg ts. Nå er det mer sannferdig. (det er dette vi andre leser, ser du) Anonymkode: 284ce...ae2 Projiser din dårlige erfaring med damer et annet sted. Det er hva DU leser. Eneste jeg gjorde både før og på turen var å løfte han opp, han har flere ganger sagt at jeg er empatisk og veldig støttende. Mens han har derimot fått meg til å føle meg til bry og uverdig flere ganger. Og du mener det er jeg som prøver å bryte ned? Tydelig du er en meget giftig og manipulerende person. Anonymkode: 637db...3f3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #60 Del Skrevet 1. november Rødt flagg at han kommenterer at noen er pene? Altså, min mann kommenterer sånt hele tiden, jeg kommenterer sånt hele tiden og kan fort be mannen sjekke ut andre damer. Det handler om tillit, ikke at han er en dårlig mann. Du velger å se det verste i denne mannen og tolke alle situasjoner og alt han sier i verste mening. Du er et vandrende rødt flagg ts. Dere var vel aldri eksklusive, og med passiv-aggressiviteten du utsatte han for før dere dro, så forstår jeg at han ikke har slettet andre kvinner fra snap. At du velger å «ikke svare han» er bare dårlig gjort. Du har jo ikke avsluttet relasjonen, nå faser du han bare ut uten en ordentlig begrunnelse. Det kan faktisk oppleves verre enn å bli ghostet. Bli kvitt usikkerheten du har før du begynner å date, jobb litt med selvfølelsen og ditt selvverd, så finner du kanskje noen du klarer å stole på nok til å beholde en relasjon. Anonymkode: c4d59...054 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå