Blingblingtahei Skrevet 2. november #21 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har sverget til frisør shampoer hele mitt voksne liv men ble positivt overrasket over Dove intensive repair shampoo og balsam. Koster 50 kr totalt mot de 5-600 jeg brukte før. Anonymkode: Kan bli dyrere i det lange løp.. Dove legger seg i rørene dine og tetter avløpet.. så bruk avløpsrens jevnlig 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #22 Del Skrevet 2. november Blingblingtahei skrev (På 31.10.2024 den 19.52): Vossabia gir meg vanvittig kløe og flasser, noe jeg vanligvis ikke gjør. Samme med alt av butikksjampo med sterke sulfat og silikon, elvital er noe av det verste hodebunn min kan få.. Kan bruke en parfymefri sjampo fra kiwi, så lenge jeg ikke bruker den flere ganger på rad. Hodebunn min liker aller best finn & gunnar sin sjampo og balsam for sensitiv hodebunn, de er kjempe gode, slutter å klø nærmest umiddelbart. Så vi er alle forskjellige, det som funker for deg funker ikke for noen andre. Så det er bra det er alternativer der ute 😄 Opplevde det samme med Vossabia, klødde og håret ble fortere fett, har sett at mange skriver det samme på siden deres. Anonymkode: 64993...028 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #23 Del Skrevet 3. november Det er ingen fasit på hva som funker eller ikke funker. Vi har forskjellig hår og liv, og må tilpasse behandlingen deretter. Jeg bytter mellom balsam fra curl company, curly girl og cantuu. Har sluttet bruke sjampo. Elvital gjorde håret mitt til tyggis, det blir komplett umulig style eller gjøre noe med, og håret ble en eneste stor floke. Head and shoulders sjampo brenner mot min hud, det er som å ha på syre, og jeg får kraftig utslett. Anonymkode: 01abc...f64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #24 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (På 1.11.2024 den 23.06): Har sverget til frisør shampoer hele mitt voksne liv men ble positivt overrasket over Dove intensive repair shampoo og balsam. Koster 50 kr totalt mot de 5-600 jeg brukte før. Anonymkode: 191e8...bb6 Den bruker jeg og er så fornøyd. Har langt, tykt, krøllete hår Anonymkode: 890d6...deb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #25 Del Skrevet 3. november Her blir håret helt umulig når jeg er på tur, jeg tar med egen shampo og balsam fordi jeg har dårlig erfaring, jeg fant ut det må vere vannet, - vi har egen brønn, men når jeg kommer til bystrøk og dusjer der, så knekker nesten håret etter to dager. Anonymkode: 9569b...dca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3. november #26 Del Skrevet 3. november Blingblingtahei skrev (På 2.11.2024 den 10.48): Kan bli dyrere i det lange løp.. Dove legger seg i rørene dine og tetter avløpet.. så bruk avløpsrens jevnlig 😊 Såpe er såpe, hva er det med Dove såpe som gjør at den tetter rør?? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #27 Del Skrevet 3. november Jeg bruker Oriflame sin sjampo for hår som brekker og håravfall, og den er nydelig. Handler den når den er på tilbud. Har også brukt Bodøsalven sin shampo og balsam. Balsamen der er utrolig nydelig. Håret blir ikke tungt av den. Anonymkode: 4ed9d...890 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #28 Del Skrevet 3. november Blingblingtahei skrev (På 2.11.2024 den 10.48): Kan bli dyrere i det lange løp.. Dove legger seg i rørene dine og tetter avløpet.. så bruk avløpsrens jevnlig 😊 Ja bruker Mudin en gang i mnd 👌 Anonymkode: 191e8...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #29 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (På 30.10.2024 den 22.15): Mitt hår ser ikke ut hvis jeg bruker shampoo og balsam med silikon. Og bruker jeg shampoo med sulfates så blir hodebunnen tørr og irritert etter 2/3 vask. Jeg har bølgete hår og må ha produkter som gir mye fukt uten å tynge håret i lengden og er skånsomme for hodebunnen. Men bra du fant et produkt som fungerer godt for deg. Anonymkode: d1e17...492 Jeg har lignende hår som deg og sliter med å finne riktige produkter. Tips til bra merker? Anonymkode: 628af...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå