Gå til innhold

Hva gjør du etter sex?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hva gjør du etter sex, ligger du høyt med bena og sånn for at spermen ikke skal renne ut? leste at noen gjør det, men er det noe vits med det da? Dersom man reiser seg opp med en gang etterpå så er man vel ikke i fare for at alt renner ut? Eller er det større sjanse dersom man ligger rolig i en tid etterpå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt renner ikke ut om du reiser deg med en gang nei, men det KAN være en fordel å ligge rolig i 10-15 min etterpå (men beina trenger ikke å ligge høyt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ligger litt,men ikke med beina høyt. Så tisser jeg på do etterpå-både for å få ut sæden,men også pga forebygge uvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger et minutt eller to til sjelen er tilbake i kroppen og så stikker jeg ut på badet og pisser og tømmer ut sædvæsken.

PS: Sæd og sædvæske er ikke det samme folkens. De små rakkarne kommer seg ut av sædvæsken utrolig kjapt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørker meg med papir eller går på do med en gang.

Hadde man ikke kunnet bli befruktet av dette, så ville ikke prevensjon vært nødvendig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver å ligge rolig litt etter sex nå når vi prøver, men må som regel på do ganske fort etterpå.

Har også slitt endel med UVI, og ett av rådene til legen er jo å gå på do rett etter sex så da følger jeg det, for UVI er ikke behagelig!!

Endret av Yamaha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå ca 10-15 minutter med rumpa på ei pute før jeg gikk på do, og det fungerte hvertfall godt her i gården!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger med bena høyt i noen minutter og med rompen på en pute :ler: . Det er overhodet ikke sikkert at dette har noen funksjon i det hele tatt, men det er verdt et forsøk og gjør i alle fall ingen skade :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tørker meg med et håndkle rimelig kjapt og går ut av sengen for å tisse etterpå. Selv om jeg ikke er plaget av UVI så er det viktig å forebygge likevel syns jeg. Jeg har tidligere lagt med pute under rumpa i en halvtime og diverse måter å ligge på som skulle være bra, men etter mange års prøving tror jeg ikke det spiller noen rolle for mitt vedkommende iallefall.

Kan jo være at det hjelper andre for det, ikke vet jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...