AnonymBruker Skrevet 28. oktober #21 Del Skrevet 28. oktober Synes asiatiske damer er de peneste , hver sin smak Anonymkode: ccb5b...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #22 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hjertet hoppet over noen slag når jeg var i Finland ja 🥲 Og i København fikk jeg nakkesleng. 😂 Anonymkode: 2bb53...231 Direkte helseskadelig 🥲 Anonymkode: 6acf2...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #23 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (22 timer siden): Virker som det gjorde deg til en solstråle ja. Synes danske og finske menn er enda kjekkere. Anonymkode: 2bb53...231 Jeg stråler om dagen ja ❤️ Anonymkode: d6b53...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #24 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg stråler om dagen ja ❤️ Anonymkode: d6b53...e05 Så bra 😍 Ingenting som er bedre enn det. Anonymkode: 2bb53...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #25 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (22 timer siden): Var de at typen som tar kontakt om det er åpent for det? Er det trygt der? Bra shopping? Anonymkode: 6acf2...e59 Ja! Men ikke på en sleskete måte. Bare trivelig small talk egentlig. Men jeg var der med familie så rakk ikke snakke så mye med de. Veldig trygt! Og super shopping. Anonymkode: d6b53...e05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #26 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (22 timer siden): Sov du på hotell? Har du noen anbefalinger? Anonymkode: 6acf2...e59 Ja bodde her, utrolig koselig hotell: Excelsior by Geisel - Guest Reservations Nå må jeg bare spare opp til å reise tilbake! Anonymkode: d6b53...e05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #27 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja bodde her, utrolig koselig hotell: Excelsior by Geisel - Guest Reservations Nå må jeg bare spare opp til å reise tilbake! Anonymkode: d6b53...e05 Flott hotel, men "grusomme" priser Anonymkode: d8fd9...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #28 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja bodde her, utrolig koselig hotell: Excelsior by Geisel - Guest Reservations Nå må jeg bare spare opp til å reise tilbake! Anonymkode: d6b53...e05 S[ bra jeg har bestilt flybilletter til min kone. Så får vi kose oss ❤️ Anonymkode: ccb5b...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #29 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja bodde her, utrolig koselig hotell: Excelsior by Geisel - Guest Reservations Nå må jeg bare spare opp til å reise tilbake! Anonymkode: d6b53...e05 Tnaaw fikk litt romcom følelse av dette hotellet 😊 Tusen takk for at du delte 😄 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja! Men ikke på en sleskete måte. Bare trivelig small talk egentlig. Men jeg var der med familie så rakk ikke snakke så mye med de. Veldig trygt! Og super shopping. Anonymkode: d6b53...e05 Takk for at du også nevner det, super viktig 🤩 Shopping altså.. neida 😅 jo. Litt nedtur at familien din la bånd mellom deg og menn, men forhåpentligvis vil du tilgi dem med tiden 😂😂❤️ Har aldri tenkt på Tyskland, men nå er det på radaren min over #flottemennkosligplass Anonymkode: 6acf2...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #30 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 21.22): Hjertet hoppet over noen slag når jeg var i Finland ja 🥲 Og i København fikk jeg nakkesleng. 😂 Anonymkode: 2bb53...231 Haha, hvor i Finland var dette? Jeg bor nært Finland så har vært relativt ofte der, og på alle årene har jeg sett max 2 kjekke menn. Anonymkode: 0ce82...7cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #31 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Haha, hvor i Finland var dette? Jeg bor nært Finland så har vært relativt ofte der, og på alle årene har jeg sett max 2 kjekke menn. Anonymkode: 0ce82...7cb Det finnes vel kjekke menn der, som andre steder. Men jeg liker ikke språket, den underlige (for meg) tonen i måten de snakker på. Anonymkode: c644c...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #32 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Haha, hvor i Finland var dette? Jeg bor nært Finland så har vært relativt ofte der, og på alle årene har jeg sett max 2 kjekke menn. Anonymkode: 0ce82...7cb Helsinki. ❤️ Anonymkode: 2bb53...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #33 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 21.22): Sov du på hotell? Har du noen anbefalinger? Anonymkode: 6acf2...e59 Jeg bodde på hotel i Passau😊 Anonymkode: 1e20f...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #34 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Helsinki. ❤️ Anonymkode: 2bb53...231 Var der for noen år siden uten at jeg la merke til noen kjekke. Men så testet jeg ikke byens uteliv, kanskje det ville hjulpet på! Anonymkode: 0ce82...7cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #35 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var der for noen år siden uten at jeg la merke til noen kjekke. Men så testet jeg ikke byens uteliv, kanskje det ville hjulpet på! Anonymkode: 0ce82...7cb Smak og behag tipper jeg. Er ikke den som var på byen på den tiden jeg heller men la merke til dem. Anonymkode: 2bb53...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå