Gå til innhold

Menn mellom 45-55 år; liker dere beste små eller store bryster? Pg hvilken alder på kvinne synes dere er optimalt å være sammen med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor gidder du å kverulere? Petite har ingenting med overvekt å gjøre, jeg kan min fransk. Jeg vet at noen bloggere i motemiljøet prøvde å endre betydningen etter 2010 for å bruke det i markedsføring mot overvektige, men det fikk de naturligvis ikke til. Du kan ikke bare endre betydningen for kommersielle interesser. Du får slå opp ordet i en frank eller engelsk ordbok hvis du fremdeles ikke er overbevist.

Anonymkode: a1eb0...52d

Jo det har det, for petit er små lemmer? Du kan være kort og smått bygd samtidig som du er overvektig. Det må kompenseres for i klær, som personen sier. Da må de kompensere for 2 grupper. Petit og større størrelser.

Anonymkode: 0770d...e14

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Store tunge bryster 

Anonymkode: 0acad...089

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.10.2024 den 10.12):

Hun er noenlunde slank på bildet i hvert fall.

Hun er ikke petite. 

Anonymkode: cfd32...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.10.2024 den 10.30):

Står at hun er 175 cm når jeg googler navnet. Det er akkurat innafor når du ser ut som det der (sier vi).

Hun er likevel ikke petite. 

Anonymkode: cfd32...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.10.2024 den 10.25):

180 høy

I say potato, you say petito 😄 

Anonymkode: 88c9e...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig proposjonert vil jeg si. Store/små tenner hverken eller. Det er helheten som tenner meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De må først og fremst passe til dama ellers, små bryster hvis hun er litt tynn og spinkel, litt større bryster hvis hun er litt mer kraftig. Har ingenting imot verken små bryster eller bryster med litt størrelse, men veldig store er ikke min greie. Alder, der foretrekker jeg nok at hun er omtrent min alder, heller litt yngre enn eldre kanskje. Men liker vi hverandre, så spiller vel alder egentlig ingen rolle.

Anonymkode: 3598a...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 13.50):

Takker for svar:)

Anonymkode: 68d0c...17f

Du høres veldig usikker ut på deg selv til tross for alderen.

Anonymkode: 3f590...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du høres veldig usikker ut på deg selv til tross for alderen.

Anonymkode: 3f590...9da

Ja, da jeg leste overskriften så fikk jeg lyst til å synke i jorden av skam og flauhet på enkelte kvinners vegne.

Det er så desperat holdning å skulle vite hva slags kropper menn liker, fremfor å tenke han må faktisk godta det han får når han faller for noen.

Anonymkode: 88c9e...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M50, liker som nevnt fra andre at det er en håndfull +-, må være helt naturlige uten noe tilsatt fyll. Gjennomsnittlig str på brystvortene som helst blir stive ved stimuli/sex.... 

Optimal alder mellom 45 til 52 og helst litt rompe, kvinnelige former og noe/litt å ta i. 

Anonymkode: 26304...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små pupper er digg, normalt slanke hvor alder en mellom 30 og 40 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er greit når det gjelder pupper. Alltid foretrukket damer på min egen alder. 

Anonymkode: f958e...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...