AnonymBruker Skrevet 28. oktober #1 Del Skrevet 28. oktober Takker for svar:) Anonymkode: 68d0c...17f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #2 Del Skrevet 28. oktober Størrelse på bryster må matche kroppen, og kroppen må være trent som min. Alder må matche min alder slik at vi er i samme livsfase. Så det må være en match på mange områder. Hva som matcher vet jeg, men skriver ikke mer, da folk her inne avsporer som en dårlig rytter. Anonymkode: d9fbf...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #3 Del Skrevet 28. oktober Det er jo veldig forskjellig, og ingen kvinne må føle seg mindreverdig om de ikke passer mine preferanser for det finnes alltid noen som liker den du er og det du har. Utfordringen er bare å treffe vedkommende. Selv liker jeg bryster som er en "håndfull". De må ikke være så små at de kan forveksles med mannebryster, og ikke så store at de totalt dominerer kvinnens frontparti. De må heller ikke være så store at de er en belastning for kvinnen. Så må de være naturlige helt uten kunstig fyll. Om de henger litt og er litt slappe, det gjør ikke noe for det er jo bare helt naturlig og ekte. Anonymkode: 5763d...9c5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #4 Del Skrevet 28. oktober Liker heller litt mindre enn litt større bryster. De må uansett være naturlige. Dette er ikke det viktigste, men siden du spør. Alder inntil 5 år yngre er best. Anonymkode: 4edfe...315 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #5 Del Skrevet 28. oktober Må bli kvinner i samme aldersgruppe 45 55, hvis det er store pupper der blir det jo hengepupper, så ja takk til små pupper. Anonymkode: 76df4...c85 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #6 Del Skrevet 28. oktober Jeg digger min jevnaldrende kjæreste på 55, med små faste pupper. Når vi ligger med andre, så er det hun som gjerne vil kose med noen store og myke. Anonymkode: bc883...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #7 Del Skrevet 28. oktober Spiller ingen rolle. Pupper er bare fint Anonymkode: 56446...592 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #8 Del Skrevet 28. oktober Det spiller ingen rolle. Brystenes størrelse er uansett proposjonalt avhengig av resten av kroppen. Alder: Omtrent som meg selv. Anonymkode: edc53...bd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #9 Del Skrevet 28. oktober Passe likegyldig til pupper. Men om jeg «må» mene noe, så heller små en store. Pupper er uansett ikke en del av min seksuelle tenning. De er mer matstasjoner en et objekt for seksuell tenning. Anonymkode: 9cb6d...cf2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 28. oktober #10 Del Skrevet 28. oktober Heller små enn store pupper. Hvis de blir gigantiske så er det litt turn off, faktisk. Silikon-pupper er absolutt ikke noe pluss Er mer opptatt av personlighet enn alder, men si fra 40 og oppover da. Er selv 55 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #11 Del Skrevet 28. oktober Er 50. Mitt aldersspenn er 35-60. Nett og liten kropp er fint med små pupper. Og frodig kropp så er det fint med store pupper Anonymkode: c4177...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 28. oktober #12 Del Skrevet 28. oktober (endret) Neida.. pupper kan gjerne henge og dingle litt.. de er også full av føleleser❣️ Jeg synes faktisk det er en fordel at de er litt lange.. da dingler de så godt i ansiktet mitt, når hun rir meg.. Da kan jeg også lett å tungekysse dem, og ta brystvorene i den varme munnen min🥰 Ei 40+ fnisete kåtsara.. lett å prate med.. har humor.. med masse prinsessesaft🙈 Endret 28. oktober av Bamseklemmer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #13 Del Skrevet 28. oktober Store, naturlige . 20-årene Anonymkode: 1fbee...451 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #14 Del Skrevet 28. oktober Så lenge puppene er ekte bryr jeg meg fint lite om de er store eller små. Godt om det er en håndfull da det er godt å kose med, men små pupper kan være likeså herlige å leke med og se på. Alt for store kan være litt upraktisk, men er dama ok, så kan jeg fint tilpasse meg store pupper også. Alder ønsker jeg helst noen jevnaldrende slik at vi kanskje er på samme sted i livet. Min kone er 2 år yngre enn meg, er slank og har medium store pupper. Mindre nå etter å ha fått tre barn. m48 Anonymkode: beabe...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 28. oktober #15 Del Skrevet 28. oktober Jeg er bare 44,så min mening er vel ikke innenfor,men i hvertfall min mening er vel at jeg er enig med han over. Aldersmessig kan jeg være sammen med alt i fra 10 år yngre til 10 år eldre. Spiller egentlig ikke noe rolle med mindre de er høgg-gamle,eller alt for unge. Sån utseendet messig er det farlig å uttale seg hva man foretrekker. Alle har jo sin smak. Men det kommer i andre rekke,så lenge kjemien er god. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 29. oktober #16 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 13.50): Takker for svar:) Anonymkode: 68d0c...17f Den beste å være samens med er noen nær min alder og så har like mye lyst på sex og som har en del feles ønsker med meg. Da er ikke bare bryster så viktig. Men det er deilig å se en sexy dame og da snakker jeg om hele. Fine former. Nå kan nok jeg tenne på de fleste om hun er kåt på meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #17 Del Skrevet 29. oktober Spiller ingen rolle,jeg er en assman Anonymkode: 29459...b77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #18 Del Skrevet 29. oktober Liker bare puppene til kona mi. Alle andre pupper er uinteressante. Anonymkode: 15136...ec7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #19 Del Skrevet 29. oktober Jeg liker fasong som harmonerer og virker naturlig. Sånn ekstreme timeglass-kropper som noen opererer seg til i USA er bare rart for meg. Altså, slank kropp, gjerne pupper som er små, litt mer kraftig bygget, gjerne bryster som passer til. Filler-fylte lepper er også bare rart. Jeg liker det ikke. Alder, helst når min egen alder. Anonymkode: 41676...7b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #20 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Liker bare puppene til kona mi. Alle andre pupper er uinteressante. Anonymkode: 15136...ec7 Særlig 🤣🤣🤣 Anonymkode: c66f1...626 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå