Gå til innhold

"Ikke i kveld, jeg har vondt i hodet"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trolltunge skrev (15 minutter siden):

Hva med å si nei fordi man helt faktisk har hodepine, er sliten, ikke er lysten, er syk og så videre. Er det teite unnskyldninger, eller respekteres det? 

Det tyder jo på at man prioriterer helt feil og ikke fikser livet eller respektere seg selv og sin egen kropp nok til å ivareta den. Så ja, sliten og ikke lysten, er ikke noen egentlig unnskyldning.

Hilsen voksen kvinne, som er lut lei av å lese om alle de fantasifulle unnskyldningene her inne 

Anonymkode: 6be45...c65

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Just sayin': 

It helps! 😄

👉👌

Anonymkode: 59db0...08f

kan man ikke bare si "nei jeg orker ikke" ?

hvorfor er damer så sinnssykt dårlig til å kommunisere

Endret av Malfred
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke sagt det, fordi jeg har veldig sterke medisiner mot migrene, de hjelper som regel på 2 min og etter det kan jeg jobbe, trene, ha sex etc. Før jeg fikk gode medisiner, kasta jeg opp, men aldri nå. 

En anna ting er hvis jeg har migrene pga noe anna, som pms/mens eller fordi jeg holder på å bli syk. Mensen går fint nå, for jeg har mindre kramper med god menskopp, godt kosthold mm 😊 Men forkjølelse er noe dritt og da får jeg sånn slem hodepine/migrene som kommer tilbake sånn annenhver time, og jeg kan kun ta 2 doser medisin i døgnet. Så da blir det å pøse på med koffein, Paracet og nesesprayer. Kan ta en medisin rett før deg da 😘 Og så gjerne ligge litt inntil først og bare snuse ham inn og føle godhet. Det roer systemet og gjør meg åpen for sex selv når kroppen er skral.

Anonymkode: 293a6...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det tyder jo på at man prioriterer helt feil og ikke fikser livet eller respektere seg selv og sin egen kropp nok til å ivareta den. Så ja, sliten og ikke lysten, er ikke noen egentlig unnskyldning.

Hilsen voksen kvinne, som er lut lei av å lese om alle de fantasifulle unnskyldningene her inne 

Når jeg er syk er jeg syk og sier nei til sex, og å være syk er for pokker ikke noe jeg prioriterer. Samme med å være sliten og annet. Jeg sier ikke nei fordi jeg "prioriterer annet", men livet er ikke bestandig optimalt, og hadde jeg hatt en partner som furtet eller kalte det at jeg ikke prioriterer riktig når jeg sier nei til sex fordi jeg HELT REELT ikke har lyst eller krefter til sex, så kunne den fyren seriøst dratt til helvete og prioritere å være singel for min del. 

Jeg skrev ikke om unnskyldninger, jeg spurte om når dette er helt reelt å være utslitt/i sorg/for stresset/ha for vondt og ting som livet helt reelt kan bestå av også, selv om man på ingen måte ønsker det og VIRKELIG ikke prioriterer det å være i en tilstand som tar bort kåthet og overskudd til sex, men det skjedde, fordi livet er så mye. 

Om partner mener det "tyder på at jeg prioriterer feil" når jeg som for eksempel fikk kikhoste som tok bort lyst en god periode, da er jo partner midre intelligent. Rett frem totalt idiot. Hvem faen prioriterer å bli syk? 

Når jeg er for sliten eller syk til sex respekterer min partner det, fordi han er en voksen mann som skjønner at hver dag ikke er perfekt. Idioter ble ekser. 

Jeg og min mann har et vedvarende deilig og aktivt sexliv fordi vi har omtanke for hverandre også når vi er slitne/syke. 

Endret av Trolltunge
Skriveleif
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (7 minutter siden):

Når jeg er syk er jeg syk og sier nei til sex, og å være syk er for pokker ikke noe jeg prioriterer. Samme med å være sliten og annet. Jeg sier ikke nei fordi jeg "prioriterer annet", men livet er ikke bestandig optimalt, og hadde jeg hatt,en partner som furtet eller kalte det at jeg ikke prioriterer riktig når jeg sier nei til sex fordi jeg HELT REELT ikke har lyst eller krefter til sex, så kunne den fyren seriøst dratt til helvete og prioritere å være singel for min del. 

Jeg skrev ikke om unnskyldninger, jeg spurte om når dette er helt reelt å være utslitt/i sorg/for stresset/ha for vondt og ting som livet helt reelt kan bestå av også, selv om man på ingen måte ønsker det og VIRKELIG ikke prioriterer det å være i en tilstand som tar bort kåthet og overskudd til sex, men det skjedde, fordi livet er så mye. 

Om partner mener det "tyder på at jeg prioriterer feil" når jeg som for eksempel fikk kikhoste som tok bort lyst en god periode, da er jo partner midre intelligent. Rett frem totalt idiot. Hvem faen prioriterer å bli syk? 

Når jeg er for sliten eller syk til sex respekterer min partner det, fordi han er en voksen mann som skjønner at hver dag ikke er perfekt. Idioter ble ekser. 

Jeg og min mann har et vedvarende deilig og aktivt sexliv fordi vi har omtalt for hverandre også når vi er slitne/syke. 

Jada, bann i vei og kall folk for idioter og be de dra til helvete, for hva jeg bryr meg. Men tro ikke at det lyser avbalansert og lykkelig av en slik språkføring.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (21 minutter siden):

Når jeg er syk er jeg syk og sier nei til sex, og å være syk er for pokker ikke noe jeg prioriterer. Samme med å være sliten og annet. Jeg sier ikke nei fordi jeg "prioriterer annet", men livet er ikke bestandig optimalt, og hadde jeg hatt,en partner som furtet eller kalte det at jeg ikke prioriterer riktig når jeg sier nei til sex fordi jeg HELT REELT ikke har lyst eller krefter til sex, så kunne den fyren seriøst dratt til helvete og prioritere å være singel for min del. 

Jeg og min mann har et vedvarende deilig og aktivt sexliv fordi vi har omtalt for hverandre også når vi er slitne/syke. 

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jada, bann i vei og kall folk for idioter og be de dra til helvete, for hva jeg bryr meg. Men tro ikke at det lyser avbalansert og lykkelig av en slik språkføring.

Det jeg skrev om var sliten og ikke lysten som var de ordene du selv brukte. Når du da skriver om kikhoste, så er det noe helt annet.

Det vet du godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det jeg skrev om var sliten og ikke lysten som var de ordene du selv brukte. Når du da skriver om kikhoste, så er det noe helt annet.

Det vet du godt.

Nei. Når jeg sier nei til min mann respekterer han det 100%, uansett om jeg er sliten eller har kikhoste, og slik mener jeg det skal være. Jeg ER helt reelt sliten/syk/ikke lysten/annet om jeg ikke vil ha sex, og det var hva jeg spurte om; Hva når det er REELT at...? Og fikk svar at da var det dårlige prioriteringer. What the f...?

Jeg prioriterer IKKE å ha hodepine, være sliten eller syk, men det skjer, og noe drittunge som da ikke takler å ha litt ståpikk og press i pungen, men ser seg selv og sine der og da behov over mine, de kan idioter av kvinner og pick me girls ha i fred for min del. Jeg vil ikke ha dem og er heller singel enn sammen med en idiot. Jeg krever at min partner er voksen nok til å takle nei til sex fordi jeg av en årsak ikke ønsker sex. 

Jeg vil ha partner som dyrker felles glede og nytelse ved sex, og som ikke engang vil ha sex med ulystig kvinne. Ferdig snakka! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (2 minutter siden):

Nei. Når jeg sier nei til min mann respekterer han det 100%, uansett om jeg er sliten eller har kikhoste, og slik mener jeg det skal være. Jeg ER helt reelt sliten/syk/ikke lysten/annet om jeg ikke vil ha sex, og det var hva jeg spurte om; Hva når det er REELT at...? Og fikk svar at da var det dårlige prioriteringer. What the f...?

Jeg prioriterer IKKE å ha hodepine, være sliten eller syk, men det skjer, og noe drittunge som da ikke takler å ha litt ståpikk og press i pungen, men ser seg selv og sine der og da behov over mine, de kan idioter av kvinner og pick me girls ha i fred for min del. Jeg vil ikke ha dem og er heller singel enn sammen med en idiot. Jeg krever at min partner er voksen nok til å takle nei til sex fordi jeg av en årsak ikke ønsker sex. 

Jeg vil ha partner som dyrker felles glede og nytelse ved sex, og som ikke engang vil ha sex med ulystig kvinne. Ferdig snakka! 

Nei, det var begrepene ‘sliten’ og ‘ikke lysten’ det var snakk om. Det kalles unnskyldninger, og er etter min mening forkastelige sådanne - i alle fall overfor en partner man liksom skal være glad i.

Ordet ‘nei’ er noe helt annet, det er en grense og dermed helt uproblematisk.

Lær deg forskjellen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Det lyser "Jeg er faen meg så lei mennesker som  er så umodne at de ikke skjønner at sex skal være til glede og nytelse for begge. Skjønner de ikke noe så primært angående sex er det deres problem. Det har de all verdens mulighet til å forstå nå i vår opplyste tid." 

Jeg har et vedvarende deilig sexliv med min partner, men skjønner veldig godt hvorfor dette med sex går galt for så mange når folk ikke engang forstår det grunnleggende ved sex. At det skal være deilig for begge. Folk som ikke forstår at sex skal være til nytelse og glede for begge fortjener at sexlivet går til helvete. Akkurat som dem som  ikke forstår at de må gjøre en god jobb fortjener å miste jobben sin. 

Er man voksen bør man ha et visst omløp i hodet. Det å forstå det grunnleggende ved sex er ikke noe skjult og hemmelig man har unnskyldninger for å ikke skjønne. 

Endret av Trolltunge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei, det var begrepene ‘sliten’ og ‘ikke lysten’ det var snakk om. Det kalles unnskyldninger, og er etter min mening forkastelige sådanne - i alle fall overfor en partner man liksom skal være glad i.

Ordet ‘nei’ er noe helt annet, det er en grense og dermed helt uproblematisk.

Lær deg forskjellen. 

Jeg kan forskjellen på tull og reelt, men spurte helt spesifikt om hva når slikt er reelt, ikke en unnskyldning. 

Lær deg å lese spørsmålet som blir stilt. 

Endret av Trolltunge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (11 minutter siden):

Jeg kan forskjellen på tull og reelt, men spurte helt spesifikt om hva når slikt er reelt, ikke en unnskyldning. 

Lær deg å lese spørsmålet som blir stilt. 

Ja, og jeg svarte. Det finnes ingen grunn til å svare mer enn nei, med mindre du ønsker å såre noen.

Nei er mer enn nok svar, og jeg synes det er foruroligende at du ikke ser dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja, og jeg svarte. Det finnes ingen grunn til å svare mer enn nei, med mindre du ønsker å såre noen.

Nei er mer enn nok svar, og jeg synes det er foruroligende at du ikke ser dette.

Jeg kommuniserer med min partner. Mer enn nei er ikke nødvendig, men informativt for ham. Han blir ikke såret av at jeg sier årsaken til nei. Han er en voksen mann og min partner. Selvfølgelig prater vi.

Foruroligende å ikke kunne kommunisere. 

Endret av Trolltunge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (13 timer siden):

Jeg kommuniserer med min partner. Mer enn nei er ikke nødvendig, men informativt for ham. Han blir ikke såret av at jeg sier årsaken til nei. Han er en voksen mann og min partner. Selvfølgelig prater vi.

Foruroligende å ikke kunne kommunisere. 

Enig med deg @Trolltunge. Kommunikasjon er viktig. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Nei, jeg har ikke lyst» er ikke en unnskyldning. Det er en årsak.

«Jeg skal ikke ha sex, fordi jeg ikke har lyst.»

Tåler man ikke å høre dette, så er man enkelt nok ikke moden nok og/eller tilstrekkelig kognitivt fungerende til å være i et forhold med en annen voksen.

Anonymkode: 19856...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

«Nei, jeg har ikke lyst» er ikke en unnskyldning. Det er en årsak.

Det er jo det samme.

Poenget er at kvinner svekker sin stilling når de hele tiden bruker så mange ord. Man røper at man er svak, litt som å stamme eller skjelve, når man bruker mange ord.

Nei er mer enn nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Jeg skal ikke ha sex, fordi jeg ikke har lyst.»

Tåler man ikke å høre dette, så er man enkelt nok ikke moden nok og/eller tilstrekkelig kognitivt fungerende til å være i et forhold med en annen voksen.

Anonymkode: 19856...118

Klart man tåler å høre det, men ikke forvent respekt.

Hadde min partner sagt noe sånt, så hadde han vært en person jeg ikke hadde hatt respekt for. Det samme med meg selv, jeg hadde ikke respektert meg selv dersom jeg gikk rundt uten lyst, og uten planer om å få det.

Sex er noe man prioriterer, og gjør man ikke det, DA er man i min bok et menneske som ikke passer inn i et forhold. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klart man tåler å høre det, men ikke forvent respekt.

Hadde min partner sagt noe sånt, så hadde han vært en person jeg ikke hadde hatt respekt for. Det samme med meg selv, jeg hadde ikke respektert meg selv dersom jeg gikk rundt uten lyst, og uten planer om å få det.

Sex er noe man prioriterer, og gjør man ikke det, DA er man i min bok et menneske som ikke passer inn i et forhold. 

Du slutter å respektere mannen din fordi han sier han ikke har lyst når han ikke har lyst??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (53 minutter siden):

Du slutter å respektere mannen din fordi han sier han ikke har lyst når han ikke har lyst??

Selvfølgelig. Han er voksen, så hadde forventet at han kom med et ordentlig svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig. Han er voksen, så hadde forventet at han kom med et ordentlig svar.

Det er jo et ordentlig svar. Er ikke alltid man er in the mood rett og slett.

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (19 minutter siden):

Det er jo et ordentlig svar. Er ikke alltid man er in the mood rett og slett.

For deg er det muligens det, ja, men nå spurte du meg, må du huske. Ulike standarder, kalles det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...