Gå til innhold

Fjällräven Nuuk eller Didriksons Erika?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger ny vinterjakke og det står mellom disse to. Noen som har prøvd begge og kan si hvilken som er best? Og hvilken er varmest? Fjällräven er ganske tung, ser jeg, men jeg fant ingen info om vekt på Didriksons. Er ganske stor prisforskjell på dem, er Fjällräven verdt de ekstra tusenlappene? Og hvordan er de i str?

Fjällräven 

IMG_8877.webp.30dd02d178adefeb5bc1ed3f5ef58519.webp

Didriksons:

IMG_8878.thumb.webp.5b7beecf68c20408e816e4611be49e05.webp

Anonymkode: 2a247...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nuuk. Hatt min i 15 år. Like fin

Anonymkode: ed4c7...e9b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nuuk. Hatt min i 15 år. Like fin

Anonymkode: ed4c7...e9b

Takk for svar. Hvilken farge har du? Står mellom mørkeblå og svart. Oi, 15 år, så den har eksistert så lenge? Det forklarer det som sto i beskrivningen om lomme til mp3-spiller. De færreste bruker vel mp3-spiller idag, men for 15-20 år siden var det jo vanlig. Når den har vært på markedet så lenge må den være bra 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Didriksons Erika og er superfornøyd med denne. Den er varm og deilig og veldig god når det blåser og regner mye. God fasong og er fin på, og jeg liker veldig godt at den kan strammes inn i livet. Denne er normal i størrelsen, og den er ikke særlig tung. Har hatt denne i flere år, og den er god som ny fremdeles.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pluton skrev (12 timer siden):

Jeg har Didriksons Erika og er superfornøyd med denne. Den er varm og deilig og veldig god når det blåser og regner mye. God fasong og er fin på, og jeg liker veldig godt at den kan strammes inn i livet. Denne er normal i størrelsen, og den er ikke særlig tung. Har hatt denne i flere år, og den er god som ny fremdeles.

Takk for svar 😊 Valget falt på Didrikson. Med 30% bursdagsrabatt hos Fjellsport kom den på 2240 kr. Liker at den kan strammes litt inn i livet jeg også. Jeg bruker vanligvis str 34, men kjøpte 36 siden de ikke hadde 34. Pleier oftest å kjøpe vinterjakker i en str større uansett.

Hvilken farge har du? Ble svart her. Hadde litt lyst på grønn også, men «feiget ut» og valgte svart 🤣

Syns fortsatt Fjällräven er veldig fin, men den er litt i dyreste laget for mitt bruk. Er ikke så mye ute og går lange turer når det er kaldt/vått på vinteren uansett. Blir stort sett til og fra bil/tog, fra tog til jobb, mellom butikker, litt rundt i byen osv.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Takk for svar 😊 Valget falt på Didrikson. Med 30% bursdagsrabatt hos Fjellsport kom den på 2240 kr. Liker at den kan strammes litt inn i livet jeg også. Jeg bruker vanligvis str 34, men kjøpte 36 siden de ikke hadde 34. Pleier oftest å kjøpe vinterjakker i en str større uansett.

Hvilken farge har du? Ble svart her. Hadde litt lyst på grønn også, men «feiget ut» og valgte svart 🤣

Syns fortsatt Fjällräven er veldig fin, men den er litt i dyreste laget for mitt bruk. Er ikke så mye ute og går lange turer når det er kaldt/vått på vinteren uansett. Blir stort sett til og fra bil/tog, fra tog til jobb, mellom butikker, litt rundt i byen osv.

Jeg har grønn Didriksons Erika. Har også min i str 36, men synes altså den er helt normal i str, og det blir fin fasong på den med stramming i livet.

Høres ut som om Didriksons-jakken du har kjøpt bør passe bra til din bruk. Håper du også blir fornøyd med din Didriksons Erika!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pluton skrev (32 minutter siden):

Jeg har grønn Didriksons Erika. Har også min i str 36, men synes altså den er helt normal i str, og det blir fin fasong på den med stramming i livet.

Høres ut som om Didriksons-jakken du har kjøpt bør passe bra til din bruk. Håper du også blir fornøyd med din Didriksons Erika!

Tusen takk, jeg gleder meg til den kommer 😊 Da kan kulda bare komme, hehe :D Denne skulle visst være den varmeste til Didrikson og jeg er skikkelig frysepinne.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Nuuk, og den er tung, og den ser litt stor og posete ut på meg, men jeg ELSKER den likevel, for den er virkelig god og varm på de aller kaldeste vinterdagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellreven Nuuk!!! 
Hadde en i mine ungdomsår som jeg elska, men den ble ødelagt i brann. Har etter det prøvd utallige jakker, men vært misfornøyd med de fleste (alt fra bergans, peak performance, swims osv), siden alle blir for kalde. i fjor gikk jeg igjen til innkjøp av fjellreven, og nå er livet komplett igjen!

Anonymkode: 165b2...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...