Gå til innhold

Hvorfor søker impotente menn sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja, men da kan de være ærlige på det på forhånd så man slipper å bli skuffet og kaste bort tid og energi på dem. 

Anonymkode: 303ca...a1d

Hei TS. Neste gang får være mer presis i «utlysningen» sånn at du slipper å bli så overrasket og skuffet… Eventuelt får du passe på å spørre om vitale mål før dere havner i senga. 

🙃

Anonymkode: 959c2...ed6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nonstop1 skrev (14 timer siden):

Snakk for deg selv.

Jeg har aldri tenkt at en slapp penis er motbydelig eller ekkel. Det er en vanlig kroppsdel det som alt annet.

Slapp penis har ingenting å si 😂. Så lenge han er lysten til sinns, så er det det som betyr noe 🙃

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hei TS. Neste gang får være mer presis i «utlysningen» sånn at du slipper å bli så overrasket og skuffet… Eventuelt får du passe på å spørre om vitale mål før dere havner i senga. 

🙃

Anonymkode: 959c2...ed6

Jeg har i litt forskjellige sammenhenger fått forespørsel fra kvinner. Ingen har noensinne spurt om størrelsen, men "virker den?", er en gjenganger. Jeg kunne aldri funnet på å møtt en kvinne med formål sex, hvis jeg ikke i det minste trodde at den kom til å stå. Er det en trekant eller gruppe, så tar jeg en pille. Jeg vil ikke være den i rommet, som ikke kan delta. 

Anonymkode: e302c...122

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har nok TS ikke gitt hele bildet.... noe skurrer veldig her i retning av at hun " overrasker" sine potensielle sexpartnere med noe i retning av dårlig kroppshygiene som i seg selv kan få enhver mann til å lete etter første og beste fluktmulighet, kraftig vegetasjon eller generelt avtennende adferd. 

Med mindre mannen ikke er en huleboer vil han intuitivt skru av all lyst og mentalt være på vei ut av døren. 

Noen ganger er det bedre å gå i seg selv enn å skylde på andre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lever i 2024. Finnes masse potensmidler med forskjellig styrke. 

Anonymkode: 0442a...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje en del kvinner bør vurdere hva som er årsaken til at menn ikke får den opp, det er mange kvinner som ikke er særlig fristende også.

Anonymkode: 03325...914

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Takk det samme :) Som tar deg tid til å skrive og lage innlegg over kommentarene mine. Ryk og reis 

Anonymkode: 13d00...063

Jeg vil bare påpeke at menn med mikropenis har mye høyere selvmordsrate enn resten av befolkningen. Så da kan det jo kanskje være greit å vurdere andre ord enn de du bruker her i tråden. Det er helt greit å ikke like det og jeg forstår hvorfor,men jeg syntes du burde ordlegge deg litt anderledes. For det er akkurat det du fremstår som nå. En drittperson.

Endret av Rosa Gnom
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Snakker ikke om slapp. Men liten itilegg. Slapp kan man gjøre noe med. Men liten derimot .

Mennen min sin penis er ganske liten I SLAPP TILSTAND. Men når den er erigert derimot.....  Men jeg går ikke å tenker at hans slappe penis (uansett størrelse) er ekkel!?!

Dessuten syns han at jeg er veldens deiligste dame, så jeg har knapt sett penisen hans slapp heller. 🤩

Anonymkode: d2636...4da

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt spesielt av kvinner å tenke at mannen er impotent bare fordi de ikke ble hard. Mange andre grunner som er sannsynlig, feks prestasjonsangst eller at hun rett og slett ikke klarte gjøre han kåt, noe som ikke er hans feil.

Hvorfor hoppe rett til konklusjonen om at han er impotent bare fordi dere ikke fikk han kåt? Kanskje greit å i det minste vurdere at det ikke handlet om impotens, men at han ikke hadde lyst på akkurat deg alikevel 

Anonymkode: c4eec...fa9

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lett å finne en mann med større utstyr altså. Jeg pleier ikke å velge tilfeldig, men jeg velger menn som er litt høye,store hender, stor nese osv. Jeg vet det ikke stemmer alltid, men det funker ALDRI å velge lubne slappe lave menn ihvertfall. Jeg synes ofte tynne slanke menn som er vant med å bevege seg orker mer i senga og har mer energi. 

Sier ikke det stemmer. Sier bare det er vanskelig å finne noen. Men man kommer langt om man ikke velger de som er lave og i dårlig form. 

Anonymkode: a5658...6ff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Synes det er litt spesielt av kvinner å tenke at mannen er impotent bare fordi de ikke ble hard. Mange andre grunner som er sannsynlig, feks prestasjonsangst eller at hun rett og slett ikke klarte gjøre han kåt, noe som ikke er hans feil.

Hvorfor hoppe rett til konklusjonen om at han er impotent bare fordi dere ikke fikk han kåt? Kanskje greit å i det minste vurdere at det ikke handlet om impotens, men at han ikke hadde lyst på akkurat deg alikevel 

Definisjonen på impotens er en vedvarende, manglende evne til å få eller opprettholde en ereksjon som er tilstrekkelig til å gjennomføre samleie. 

Om kriteriet "varlig" er oppfylt vet bare de omtalte mennene. Men midlertidig impotens kan man vel si at de har hatt.

Så spørs det da, om årsaken er organisk eller psykogen. 

Det kan godt være at mennene mistet lysten på TS - av en eller annen grunn - men jeg tviler, må jeg si.

Det er en dum klisje at "mannfolk knuller alt som går på to bein", men det er litt sannhet i det også. At utseende eller oppførsel fra ei dame skal snu en mann fra lyst til ikke lyst på den måten - det må være ganske ekstremt.

Synes TS får litt for mye pes i kommentarfeltet. Det er lov å ha forventinger og preferanser og det er lov å bli skuffet, uten at man skal møtes med dømmende svar fra hobby-sexologer om hvordan man kan kose seg "på andre måter". 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfarenmann skrev (2 minutter siden):

Definisjonen på impotens er en vedvarende, manglende evne til å få eller opprettholde en ereksjon som er tilstrekkelig til å gjennomføre samleie. 

Om kriteriet "varlig" er oppfylt vet bare de omtalte mennene. Men midlertidig impotens kan man vel si at de har hatt.

Så spørs det da, om årsaken er organisk eller psykogen. 

Det kan godt være at mennene mistet lysten på TS - av en eller annen grunn - men jeg tviler, må jeg si.

Det er en dum klisje at "mannfolk knuller alt som går på to bein", men det er litt sannhet i det også. At utseende eller oppførsel fra ei dame skal snu en mann fra lyst til ikke lyst på den måten - det må være ganske ekstremt.

Synes TS får litt for mye pes i kommentarfeltet. Det er lov å ha forventinger og preferanser og det er lov å bli skuffet, uten at man skal møtes med dømmende svar fra hobby-sexologer om hvordan man kan kose seg "på andre måter". 

Men ser ingenting i HI som tilsier at dette har foregått over lang tid. Jeg får nesten følelse av at dette har vært maks 2 møter per mann, også blir han dømt som impotent fordi hun ikke fikk han kåt. Ganske vanlig holdning blant kvinner har jeg inntrykk av, at mannen alltid skal være klar, hvis ikke er det noe galt med han. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

dømt som impotent fordi hun ikke fikk han kåt.

Jeg stusser litt på denne tankegangen også jeg. Hva skal en dame gjøre for "å få ham kåt", egentlig? Må hun egentlig gjøre så mye?

Det høres nesten ut som hun i utgangspunktet er avskyelig, men hvis hun "gjør" masse greier (akrobatikk kanskje?) så blir han kanskje kåt likevel.

Er ikke sånn det funker 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Snakker ikke om slapp. Men liten itilegg. Slapp kan man gjøre noe med. Men liten derimot .

De fleste peniser er jo relativt små når de er slappe i forhold til når de er redskap for oss kvinner, og det er slik det skal være. Hadde vært fryktelig distraherende dersom vi måtte forholde oss til mennenes utstyr i klar giv akt helt tiden, og fryktelig upraktisk for menn også. Mennesket hadde vel hatt en veldig annerledes forhistorie da. Menn som vanskelig kunne jakte, krige og så videre, i frykt for å skade utstyret. Det kunne vært... kjipt!!!! 🤣

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfarenmann skrev (1 minutt siden):

Jeg stusser litt på denne tankegangen også jeg. Hva skal en dame gjøre for "å få ham kåt", egentlig? Må hun egentlig gjøre så mye?

Det høres nesten ut som hun i utgangspunktet er avskyelig, men hvis hun "gjør" masse greier (akrobatikk kanskje?) så blir han kanskje kåt likevel.

Er ikke sånn det funker 

Trenger ikke være at en gjør masse greier nei. Men møter en kvinne en normalt frisk mann, gjør seksuelle fremstøt, og han ikke blir kåt, så er det hun som ikke fikk han kåt, årsakene kan være så mangt 

Bare synes det er rart at alt blir lagt på at mannen er impotent, og ikke engang vurderer at en selv er en faktor. Fullt mulig det faktisk er impotens det er snakk om her, men det er langt ifra eneste mulige forklaring 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Trenger ikke være at en gjør masse greier nei. Men møter en kvinne en normalt frisk mann, gjør seksuelle fremstøt, og han ikke blir kåt, så er det hun som ikke fikk han kåt, årsakene kan være så mangt 

Bare synes det er rart at alt blir lagt på at mannen er impotent, og ikke engang vurderer at en selv er en faktor. Fullt mulig det faktisk er impotens det er snakk om her, men det er langt ifra eneste mulige forklaring 

Dette kan jeg være tildels enig i. Var det alkohol inne i bildet TS? Whisky dick er en ting. Noen ganger så er det vanskelig / umulig å få den opp hvis man har drukket for mye. Jeg er da ikke impotent for det om. Løsningen er enkel. Ikke drikk alkohol de gangene man har tenkt til å ligge.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

TS her. Det var ikke alkohol med i bildet for noen av dem, og jeg så ikke penisen til noen av dem. Vi havnet i senga og jeg kjente med hånda at den var knøttliten og slapp. Nei, jeg hånet ingen av dem og lot som ingenting. Men ble jo veldig skuffet og mistet interessen for noe videre med noen av dem. Begge ville kline og klådde på meg før vi havnet i senga så virket jo som de tente på meg. Og dette med at den som er så liten skal bli så stor: Har jeg aldri opplevd. Hvis den er 5 cm slapp så blir den ikke 15 cm eller mer i erigert tilstand.

Anonymkode: 303ca...a1d

Tror du bør lese deg litt opp. Den første myten er at mannen er klar med en gang. Her virker det som du gav opp før dere hadde begynt.

For det andre så kan en kald penis trekke seg nesten helt tilbake ja. Det kan godt være en 5 cm blir normal størrelse.

Hvor gammel er du?

Anonymkode: e0835...7cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner deg jeg, ts.

har opplevd det samme. og det er ikke fordi de ikke tenner på meg eller ble negativt overrasket, de er ekstremt pågående i etterkant også. det må likevel være lov å si at dersom man kun skal treffes for sex, må det gå an å forvente at sexen skal være ca gjennomsnittlig - altså at man får noe ut av det selv om man ikke elsker den andre eller er så raus at man tenker at fingre er like bra. 

dette er menn som ikke holdt avtalen. og når du tar dem på det, får du sykt mye pepper her. urettferdig synes jeg. man er ikke "size queen" bare fordi man ikke vil bli penetrert av en lillefinger som aldri helt vil stå. joda, mannen har sikkert 1000 gyldige og fantastiske grunner til det og han er sikkert en kjempefyr. men han holder likevel ikke avtalen.

skulle tro på reaksjonene her at det å ha liten penis er et så enoooormt handicap at man nå gå på eggeskall og ikke si det høyt og komme med hundre fantastiske egenskaper man kan ha likevel og at det er SÅ krenkende å påstå at en seriøst funksjonshemming påvirker deg at de heller kaller deg et ræva menneske enn å forstå ulempen. tenker det sier mest om de som går rett i strupen på deg.... 

Anonymkode: 2f2a4...b71

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså hvis du er kvinne som må bruke en app for å finne deg mann, så sier det vel litt om utgangspunktet. Jeg kjenner ikke én kvinne som ikke kan når som helst finne seg mann på naturlig vis.

Neste punkt er at du ikke en gang har sett penisene til mennene, bare tatt på? Hvordan er det mulig?

Her er det åpenbart at det ikke bare er mannfolkene som det er noe rart med. 

Anonymkode: f2045...ed3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...