Gå til innhold

Hvorfor søker impotente menn sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sært ? Ingen damer liker det😆

Anonymkode: 13d00...063

Som en annen skrev, snakk for deg selv. At du er sær og kjip er ditt problem.

Anonymkode: 7b264...5c6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk det samme :) Som tar deg tid til å skrive og lage innlegg over kommentarene mine. Ryk og reis 

Jo, det var så lite så:) Piss off....

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (2 minutter siden):

Jo, det var så lite så:) Piss off....

Traff ett ømt punkt der ja. Huff, stakkars😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en annen skrev, snakk for deg selv. At du er sær og kjip er ditt problem.

Anonymkode: 7b264...5c6

Er ingenting sært med å ikke like en slapp knøttliten penis. Er man ute etter sex er dette marerittet 😆

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Snakker ikke om slapp. Men liten itilegg. Slapp kan man gjøre noe med. Men liten derimot .

Du får selvsagt mene det du vil om små peniser, men du snakker ikke for oss andre.

Anonymkode: 65fc4...79b

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol, prestasjonsjag, eller bare at de er oppmerksomme på hvordan du reagerer når de tok av klærne. Hvis de er under snittet, så er nok dette et særlig sært punkt. Det skal riktignok sies, penis tilpasser seg til temperaturen. Varmt = den viser mer i slapp tilstand, kaldt = den trekker seg inn. Stress kan også gjøre at den trekker seg inn, du vet størrelsen først når du ser den skikkelig erigert. 

Anonymkode: e0835...7cf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenner nok ikke på deg. Min er sånn uansett hvor kåt jeg er. Hvis kroppen hennes ikke tenner meg så dør den. 

Anonymkode: 0442a...66b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en dame som ser etter en fast sexpartner og er på en datingapp. Nå har jeg to ganger på rad opplevd dette: Dater en mann og blir litt kjent. Går etterhvert til sengs og det viser seg at han har en knøttliten penis og er impotent. Altså at penis er fullstendig slapp hele tiden, uansett om vi kliner osv. Dette er menn som skriver på nett at de ønsker sex og gjerne vil finne en å ha fast sex med. Men hvorfor gjør de dette når de ikke har evnen til å ha samleie? Synes det er veldig rart. Begge hadde også uvanlig liten penis, og det kan man jo ikke gjøre noe med. Men det gjør det jo ikke bedre heller. Skjønner ikke at disse mennene søker etter en dame som fast sexpartner når de vet at de fungerer så dårlig?  Ja, de kan fingre og slikke, men når jeg søker etter fast sexpartner så tenker jeg jo på hele pakka da og ikke bare forspillet.

Anonymkode: 303ca...a1d

Jeg vet hvem fyren var. Det var meg du rota med.

Alt jeg kan si? Sorry, du tror kanskje det var med vilje. Virker sånn på din attitude.

Du tror kanskje du er den første som reagerer med vemmelse? Ikke få meg til å le! Du er bare et tall i rekken. Simpel statistikk.

Du forventer at vi skal prestere når samfunnet gjør narr av oss der nede, og forventer at vi skal være klare til å peise på? Forventningene dine er ikke bra.

Nøkkelen til god sex er trygghet. Og hvis partner bare er size queen og snakker nedlatende, ha! Da går trygghet ut døra, og prestasjon er umulig.

Tenk om det var du som ikke klarte? Hadde du likt å bli møtt med forståelse, eller hån?

Hvis du er som den dumme majoritet tar du hån.

Er du moralsk god tar du forståelse.

Anonymkode: f0495...88a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Snakker ikke om slapp. Men liten itilegg. Slapp kan man gjøre noe med. Men liten derimot .

Du virker veldig usikker og umoden mtp ordbruken din. 

Voksne folk velger sine ord med litt mer omhu når det kommer til ømfintlige temaer som sex.

Anonymkode: 495cb...489

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingenting sært med å ikke like en slapp knøttliten penis. Er man ute etter sex er dette marerittet 😆

Jeg kan love deg med kors på halsen og æresord at du har attributes som er like dårlig og turn off.

Det har vist seg i din disrespect.

Anonymkode: f0495...88a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du ber om innspill og det skal du få:

Spør du meg er denne enkel å svare på. Det er holdningene dine det er noe galt med. Så med mindre du er 14 år så tenker jeg at du er fryktelig umoden og ødelegger både for disse mennene, og deg selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sært ? Ingen damer liker det😆

Hold munn.

Sånn sier du ikke om menn sine kropper. For meg har ikke penis størrelse noe å si, det meste kommer man rundt med et åpent sinn.

Anonymkode: a3f86...94e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send oss et bilde, så beskriver vi hvor udelikat din kropp er.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg hadde nok bare avsluttet. Ingen vits i å sparke en død hest. 

Ingen vits i å ri på en død hest.

Anonymkode: 3a502...bbd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Det var ikke alkohol med i bildet for noen av dem, og jeg så ikke penisen til noen av dem. Vi havnet i senga og jeg kjente med hånda at den var knøttliten og slapp. Nei, jeg hånet ingen av dem og lot som ingenting. Men ble jo veldig skuffet og mistet interessen for noe videre med noen av dem. Begge ville kline og klådde på meg før vi havnet i senga så virket jo som de tente på meg. Og dette med at den som er så liten skal bli så stor: Har jeg aldri opplevd. Hvis den er 5 cm slapp så blir den ikke 15 cm eller mer i erigert tilstand.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

TS her. Det var ikke alkohol med i bildet for noen av dem, og jeg så ikke penisen til noen av dem. Vi havnet i senga og jeg kjente med hånda at den var knøttliten og slapp. Nei, jeg hånet ingen av dem og lot som ingenting. Men ble jo veldig skuffet og mistet interessen for noe videre med noen av dem. Begge ville kline og klådde på meg før vi havnet i senga så virket jo som de tente på meg. Og dette med at den som er så liten skal bli så stor: Har jeg aldri opplevd. Hvis den er 5 cm slapp så blir den ikke 15 cm eller mer i erigert tilstand.

Husk at andre lever et liv akkurat som deg og er tilstede og har lengsler, håp og drømmer, ansett hvordan kroppen deres ser ut.

Bare fordi du ikke likte dem, betyr ikke at de ikke har en lyst til å oppleve noe.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Husk at andre lever et liv akkurat som deg og er tilstede og har lengsler, håp og drømmer, ansett hvordan kroppen deres ser ut.

Bare fordi du ikke likte dem, betyr ikke at de ikke har en lyst til å oppleve noe.

Ja, men da kan de være ærlige på det på forhånd så man slipper å bli skuffet og kaste bort tid og energi på dem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja, men da kan de være ærlige på det på forhånd så man slipper å bli skuffet og kaste bort tid og energi på dem. 

De vet ikke på forhånd hvordan du er. 

Informerer du folk om hvordan puppene dine ser ut? Aner du hvor mye ved oss som regelmessig skuffer andre? Det er mye.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vet ikke på forhånd hvordan du er. 

Informerer du folk om hvordan puppene dine ser ut? Aner du hvor mye ved oss som regelmessig skuffer andre? Det er mye.

Er forskjell på pupper og penis da. Knuller ingen med puppene vel? Og puppene synes jo ganske mye under klærne uansett. Ser jo om de er små, middels eller store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...