AnonymBruker Skrevet 24. oktober #1 Del Skrevet 24. oktober Bryllup er en utrolig travel dag, der det kan være vanskelig å få nok tid til alt. Så derfor lurer jeg på hvem som fikk tid til å bli pult i bryllupet sitt 😁 Selv hadde jeg og kona det som et mål å pule i bryllupet vårt, så jeg knullet henne i doggy til hun var full av sæden min. Dette fikk vi til etter fotograf ved å ta en kjapp tur til hotellet. Utrolig sexy å se henne ta pikken min i brudekjolen hehe. M32 Anonymkode: 74c61...82c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #2 Del Skrevet 24. oktober I bryllupet nei? Bryllupsnatten ble jo noe annet men var for stressa og travel på dagen. Fikk tatt igjen for det da. Anonymkode: 56502...5df 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #3 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Bryllup er en utrolig travel dag, der det kan være vanskelig å få nok tid til alt. Så derfor lurer jeg på hvem som fikk tid til å bli pult i bryllupet sitt 😁 Selv hadde jeg og kona det som et mål å pule i bryllupet vårt, så jeg knullet henne i doggy til hun var full av sæden min. Dette fikk vi til etter fotograf ved å ta en kjapp tur til hotellet. Utrolig sexy å se henne ta pikken min i brudekjolen hehe. M32 Anonymkode: 74c61...82c Giftet oss i ett eksotisk land på stranden, så sex når vi stod opp og sex etter vi hadde sagt ja, i boblebadet! Og sikkert på kvelden etter romantisk middag! Så mye deiligere enn å stresse med å lage til bryllup! Anonymkode: a3335...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 24. oktober #4 Del Skrevet 24. oktober Nei, ble ikke noe sex før 14 dager etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 24. oktober #5 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Bryllup er en utrolig travel dag, der det kan være vanskelig å få nok tid til alt. Så derfor lurer jeg på hvem som fikk tid til å bli pult i bryllupet sitt 😁 Selv hadde jeg og kona det som et mål å pule i bryllupet vårt, så jeg knullet henne i doggy til hun var full av sæden min. Dette fikk vi til etter fotograf ved å ta en kjapp tur til hotellet. Utrolig sexy å se henne ta pikken min i brudekjolen hehe. M32 Anonymkode: 74c61...82c Får håpe det ikke skjer midt i bryllupsfesten... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #6 Del Skrevet 24. oktober Nei, jeg "ble ikke pult", men mannen min og jeg elsket flere ganger på bryllupsnatten. Du TS bør lære å ordlegge deg! Anonymkode: 1289f...42e 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #7 Del Skrevet 24. oktober Hadde sex i boblebadet på natten etter bryllupsfesten. Begge var stup trøtte, men vi skulle ha sex for å ha det. Jeg har nemlig vært gift en gang før, og da hadde vi ikke sex. Så dette var viktig for meg. ( trodde jeg) Hadde skikkelig sex dagen etterpå da vi våknet. Kvinne 42. Anonymkode: d4d76...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #8 Del Skrevet 24. oktober Kvinne i siste del av 40-årene her. Det var da voldsomt som man reagerer på språket fremfor å holde seg til sak. Jeg reagerer ikke på språket i det hele tatt. Sjelden jeg antar at andre er sjalu, men her mistenker jeg at det er grunnen. Sex er sunt og avstressende og burde være helt perfekt å få til i løpet av en sånn dag. Anonymkode: 8785f...6e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. oktober #9 Del Skrevet 24. oktober Faktisk ikke. Så her ble jeg ganske skuffet... Så var det veldig varmt på Bali, så jeg kan jo på en måte forstå det selv om... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 24. oktober #10 Del Skrevet 24. oktober Jepp. På gavebordet foran alle gjestene. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingv38 Skrevet 24. oktober #11 Del Skrevet 24. oktober Jeg har vært gift en gang men det ble lite action på bryllupsnatten da dagene i forkant og selve dagen var så stressende at vi begge var totalt utslitt og slik tror deg det er mange som har opplevd det😳 Men det ble jo tatt igjen i etterkant og han jeg giftet meg med hadde veldig sans for undertøyet jeg hadde under kjolen så har faktisk blitt brukt ved flere anledninger i ettertid😳 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet 24. oktober #12 Del Skrevet 24. oktober Tråden er ryddet for avsporinger. Sciurus, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #13 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Bryllup er en utrolig travel dag, der det kan være vanskelig å få nok tid til alt. Så derfor lurer jeg på hvem som fikk tid til å bli pult i bryllupet sitt 😁 Selv hadde jeg og kona det som et mål å pule i bryllupet vårt, så jeg knullet henne i doggy til hun var full av sæden min. Dette fikk vi til etter fotograf ved å ta en kjapp tur til hotellet. Utrolig sexy å se henne ta pikken min i brudekjolen hehe. M32 Anonymkode: 74c61...82c Gikk hun rundt med lukt og griseriet rennende ut resten av kvelden? 🤢 Hadde i vertfall brukt kondom i så fall.. Anonymkode: f6459...dfa 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantyhoselover Skrevet 24. oktober #14 Del Skrevet 24. oktober En kompis på spillejobb pulte bruden i en garderobe under bryllupsfesten. Ingen oppdaget noeheldigvis...😆 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 24. oktober #15 Del Skrevet 24. oktober Ikke under bryllupet men på bryllupsnatten. Dessuten på morgenen etter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #16 Del Skrevet 24. oktober Hadde ikke sex under bryllupet (tanken slo meg ikke én gang, vi var jo sammen med familie og venner hele dagen), og heller ikke på bryllupsnatta - vi var trøtte og ville heller sove 😊 Anonymkode: 2ac48...7dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #17 Del Skrevet 24. oktober pantyhoselover skrev (3 timer siden): En kompis på spillejobb pulte bruden i en garderobe under bryllupsfesten. Ingen oppdaget noeheldigvis...😆 Velbehaget varer 10 minutter, skammen varer 10 år. Anonymkode: 91da6...f6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #18 Del Skrevet 24. oktober En ekte faustisk avtale.... Anonymkode: 91da6...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 24. oktober #19 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Bryllup er en utrolig travel dag, der det kan være vanskelig å få nok tid til alt. Så derfor lurer jeg på hvem som fikk tid til å bli pult i bryllupet sitt 😁 Selv hadde jeg og kona det som et mål å pule i bryllupet vårt, så jeg knullet henne i doggy til hun var full av sæden min. Dette fikk vi til etter fotograf ved å ta en kjapp tur til hotellet. Utrolig sexy å se henne ta pikken min i brudekjolen hehe. M32 Anonymkode: 74c61...82c Du skriver som om det var fra en sexnovelle. Tenner du selv på dette? Er det ikke bedre med slik prat på nakenprat eller lignende steder? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 24. oktober #20 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): til hun var full av sæden min. Bra at det var sæden din da 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå