AnonymBruker Skrevet 23. oktober #21 Del Skrevet 23. oktober Ingar-André skrev (54 minutter siden): Men fan! Var da en slik tråd her for få dager siden! God natt. Da trengte du ikke lese denne også. Eller leser du gjennom alle trådene på kg jevnlig? Anonymkode: aceea...319 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 23. oktober #22 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Elsker den følelsen av det første støtet, hvordan penis utvider skjeden, føles som en deilig kiling, presser følsomme punkt og sender ilinger langs ryggen min, noe av det beste i verden. Anonymkode: 5946b...fd9 Støtter denne. Er virkelig helt magisk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #23 Del Skrevet 24. oktober Even Tuell skrev (21 timer siden): Litt inspirert av en tråd en lite stund tilbake ... hvordan føles det når en penis trenger inn i skjeden, inn i deg? Kan du beskrive følelsen når han glir inn i deg eller du tar ham inn? Føles det forskjellig ut om det er han som "presser seg inn" eller du som er aktiv og "presser deg ned på" ham? Og hvor stor forskjell er det egentlig mellom peniser? Når han har teaset meg og jeg er skikkelig klar for ham føles det som at varme skyter inn i meg, fyller meg, og når han er helt inne er det nesten som et fyrverkeri av nerveender som skyter ut i kroppen min. Jeg kan komme av den første følelsen hvis han venter før neste pump. Urolig deilig! Han har en helt gjennomsnittlig penis, og den treffer akkurat g-punktet mitt når han er helt inne i meg. Tidligere partner hadde svært lang og bred penis, og da greide ikke kroppen min å ta i mot på samme måte. Nåværende partner "synker" liksom inn i meg, vi smelter sammen, musklene mine lukker seg rundt han. Med en veldig stor og lang penis greide jeg ikke å lykke meg rundt han, det var på en måte bare innsiden av skjeden som ble veldig stimulert, jeg greide ikke å bygge opp orgasme. Analt er det en mer lokal følelse enn vaginalt. Det er veldig sensitivt, og sender kilende følelser opp ryggrad, og hvis gjort riktig; over i skjeden og kan få meg til å komme. Det beste er jo å bli fylt i begge, det er et herlig kaos av gode følelser ❤️ Anonymkode: ba033...96d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. oktober #24 Del Skrevet 24. oktober Even Tuell skrev (20 timer siden): Elsker den leke-med-følelsen når det er henne som er øverst og styrer meg inn. Bare ta tuppen så vidt inn i åpningen, friste litt og stå i mot mine små forsøk på å støte opp i henne. Det er herlig. Det er som en slags lengsel som er helst intens. Jeg bare måååå ha mer, jeg bare mååå inn ... lengter etter å kjenne mer av henne rundt meg. Og så er det jo helt magisk når hun så bestemmer seg for at nok er nok, setter seg bestemt ned og tar hele meg i en bevegelse. Gjør ofte det samme tilbake med henne. Det er digg rent fysisk for meg også, men enda mer se den økende desperasjonen hos henne om å få mer. Du kan få skrevet det du @Even Tuell 👏👏👏👏. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 24. oktober Forfatter #25 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Tidligere partner hadde svært lang og bred penis, og da greide ikke kroppen min å ta i mot på samme måte. Nåværende partner "synker" liksom inn i meg, vi smelter sammen, musklene mine lukker seg rundt han. Med en veldig stor og lang penis greide jeg ikke å lykke meg rundt han, det var på en måte bare innsiden av skjeden som ble veldig stimulert, jeg greide ikke å bygge opp orgasme. Anonymkode: ba033...96d Opplever noe tilsvarende når jeg har sex med kjæresten og jeg glir / presser meg inn første gangen. Da er det liksom litt ekstra trangt i starten, merker hvordan jeg liksom "åpner opp" på vei inn. Sånn cirka halvveis inn føles det som om jeg er forbi det smale punktet og da bare synker jeg helt inn. Føles som at skjeden hennes suger / drar meg inn den siste biten, helt inn til rota og så dypt jeg kan komme. En meget behagelig opplevelse for å underdrive det hele. AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Analt er det en mer lokal følelse enn vaginalt. Det er veldig sensitivt, og sender kilende følelser opp ryggrad, og hvis gjort riktig; over i skjeden og kan få meg til å komme. Det beste er jo å bli fylt i begge, det er et herlig kaos av gode følelser ❤️ Anonymkode: ba033...96d Har du en mer konkret beskrivelse av hvordan det føles å ha en i begge hull? Nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 24. oktober Forfatter #26 Del Skrevet 24. oktober Trolltunge skrev (21 timer siden): Deilig, og absolutt deiligst om han "banker på" først, istedenfor å gå direkte inn. Det skaper en frydefull forventning og sug etter å få den inn som rett inn ikke medfører. Noen sekunders tålmodighet og "høflighet" er en omtanke til glede for begge. Det skal ikke mye til for å skape en stor forskjell. Det er vel få ting som skaper mer kåtskap, "nød" og lengsel enn å bli satt litt på pinebenken. Det blir noe lignende egding kanskje. Det funker best helt i starten for da blir man nærmest desperat etter å få mer stimulering, men det funker ganske bra underveis også: for eksempel om jeg tar noen langsomme drag og så holder hodet bare så vidt inne noen sekunder. Som oftest slår hun beina bak ryggen min og bare skyver meg inn igjen. Hun ser ut til å like det og jeg elsker å se den lille desperasjonen, nøden, uendelige kåtheten i ansiktet hennes mens hun venter på neste støt. Noen ganger ... less is more 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #27 Del Skrevet 24. oktober Kjenner bare noe er i kjeden min. Å det er det. Er jeg ikke kåt er det vondt, er jeg kåt er det bare noe der. Anonymkode: ed6ed...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #28 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kjenner bare noe er i kjeden min. Å det er det. Er jeg ikke kåt er det vondt, er jeg kåt er det bare noe der. Anonymkode: ed6ed...1f3 I kjeden? Sykkelkjeden? Skjeden heter det. Anonymkode: bde8b...23a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #29 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 22.59): Så heldig du er. For meg er det bare vondt. Vi må være forsiktige og lirke oss igang, og da kan det bli litt godt etterhvert, eller det bare fortsetter å gjøre vondt og vi må avbryte. Jeg har alltid hatt det sånn, er nok godt voksen. Gynekologer finner ikke ut av hvorfor, bortsett fra at de sier at slimhinnene ser rød og litt betent ut. Har alltid misunnet dere som kan nyte sex fra det første støtet. Anonymkode: 37651...f8e Du høres ut som samboeren min! Anonymkode: 32050...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 25. oktober #30 Del Skrevet 25. oktober (endret) Even Tuell skrev (16 timer siden): Det er vel få ting som skaper mer kåtskap, "nød" og lengsel enn å bli satt litt på pinebenken. Det blir noe lignende egding kanskje. Det funker best helt i starten for da blir man nærmest desperat etter å få mer stimulering, men det funker ganske bra underveis også: for eksempel om jeg tar noen langsomme drag og så holder hodet bare så vidt inne noen sekunder. Som oftest slår hun beina bak ryggen min og bare skyver meg inn igjen. Hun ser ut til å like det og jeg elsker å se den lille desperasjonen, nøden, uendelige kåtheten i ansiktet hennes mens hun venter på neste støt. Noen ganger ... less is more 😉 Du har forstått noe vesentlig du. 😉🥰 Tror relativt få menn skjønner hvilke utrolige utslag både det å "banke på" og pirre slik som du beskriver innimellom har på nytelsen. Det er fantastisk! Man blir nærmest gal av behov for å bli penetrert og knullet. Det triste er at mange kvinner heller ikke vet dette, fordi ingen har noen gang vist dem hvor utrolig det er når menn kjenner til disse triksene. Endret 25. oktober av Trolltunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #31 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 22.57): Tenker da på selve følelsen av penetrering. Anonymkode: aceea...319 Nei. Det er deilig å få den i fitta ikke i ræva. Anonymkode: 8b5b4...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 25. oktober #32 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (På 24.10.2024 den 0.01): Skrev ikke likt, mener om følelsen av selve penetreringen kan sammenlignes... Anonymkode: aceea...319 Nei det kan det ikke. Om en mann ikke gjør det riktig angående analsex, men er for brå og utålmodig, gjør det også så vondt at en homofil jeg kjenner, som har opplevd begge deler, sier at brå og uforsiktig penetrering av analen er vondere enn et skikkelig ballespark. Jeg har ikke baller, så det vet ikke jeg, men det er det vondeste jeg har opplevd iallefall, og jeg har født tre barn. Et smertesjokk så stort at jeg knapt kan beskrive det. Så analsex må utføres med en tålmodighet og omsorg som er langt utover hva man må ved vaginal sex, og er ikke noe man bør gjøre før man har en viss modenhet og full kontroll over seg selv samt en trygg relasjon med sin partner mener jeg. Det kan til og med være svært skadelig om man er brå, så jeg pleier å kalle det sex for viderekomne, og noe umodne jenter og gutter ikke bør gjøre. Å utføre analsex feil og egoistisk vil jeg si er en grusom handling. Gjort riktig med god og klok partner kan det være fint for begge, men nei det kan ikke sammenlignes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 25. oktober Forfatter #33 Del Skrevet 25. oktober (endret) Trolltunge skrev (7 timer siden): Du har forstått noe vesentlig du. 😉🥰 Tror relativt få menn skjønner hvilke utrolige utslag både det å "banke på" og pirre slik som du beskriver innimellom har på nytelsen. Det er fantastisk! Man blir nærmest gal av behov for å bli penetrert og knullet. Det triste er at mange kvinner heller ikke vet dette, fordi ingen har noen gang vist dem hvor utrolig det er når menn kjenner til disse triksene. Jeg vil faktisk si at dette er like mye en kvinne-greie. Når hun er øverst eller kontrollerer penetreringen kan hun også bruke samme trikset. Kjærsten gjør det en del ganger når hun er øverst og det er veldig digg (... og veldig frustrerende). Hun reiser seg så mye opp at bare litt av tuppen er inne eller mellom leppene. Beveger litt, roterer litt, kniper litt hvis nok er inne osv, men lar meg ikke komme inn i varmen igjen. Og jeg blir bare mer og mer kåt, nøden og desperat for å komme inn i henne igjen. Etterhvert kan jeg bli mer og mer utålmodig og forsøker å støte litt oppover ... men da bare hever hun seg selv enda mer. Herlig, sexy og frustrende på en gang ... hun gliser mens jeg nærmest trygler om å bli knullet. ... så etter en stund lener hun seg fram, gir meg et dypt kyss mens hun setter seg hardt ned og tar hele lengden i en go. Blir nærmest som første støtet om igjen. Nydelig. Endret 25. oktober av Even Tuell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå