Gå til innhold

Er det dårlig gjort å ha en fast pulevenn mens man leter etter kjærligheten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

🤡 Slike som deg. Nettopp derfor er det en dealbreaker. Du er relasjonsskadd. Sex og intimitet betyr ingenting for deg lenger. Det er bare mekanisk gjensidig onani. 

Anonymkode: a3aa2...e7f

Så det mener du?

At du ilegger meg verdier og et dårlig sexliv, bestående av lite følelser og en mekanisk gjennomføring, sier mer om deg enn meg.

Så lenge jeg er fornøyd med livet mitt og opplever at det er slik jeg ønsker og er lykkelig, er det mer synd i folk som er så ulykkelige i sine egne liv at de må prøve å ilegge meg det som bor i dem selv. Det er vel kun èn av oss to som faktisk er i et forhold, så deg om det 😂

Tapere kalles slike som rakker ned på andre. Dere er gjennomskuet for lengst.

Og til ts. Jeg har en flott fyr, med god utdanning og god jobb. Han satte pris på at jeg hadde tatt valg som minimerer risiko for smitte og viste at jeg klarer å ivareta forskjellige typer relasjoner i mitt liv. 

Du vet, en selvsikker type...

Anonymkode: 42068...df2

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maleficenta skrev (2 timer siden):

Man dør ikke uten sex en stund... Er ikke sånn at sex er noe man må ha tilgang på til stadighet

Man dør ikke uten så mangt. Hva er poenget ditt? 

Om du velger å ikke ha sex utenfor faste forhold, så er det bra for deg.

Om jeg velger noe annet, hvorfor skal det handle om jeg dør uten eller ei? Nei, det handler om å finne folk som som matcher en selv utifra de forskjellige rollene man har i livet. For meg vil sex alltid være en prioritert, så sant jeg har det behovet. Om det ikke er slik for deg, hvorfor dette behovet for å stadfeste at jeg ikke dør uten?

Du har trolig veldig mye i livet  du kunne overlevd uten, men som du likevel svært gjerne vil ha/beholde..?

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (45 minutter siden):

Mener du at onanering står i veien for å kunne elske? 

Takk. 

Dette med seksualitet bringer frem mange troll som prøver å overføre egen usikkerhet på andre. 

Personlig heier jeg på at alle skal finne sin match. 

Dette med at man ikke før uten er spesielt, da de fleste (i Norge) heldigvis kan ta mange avgjørelser basert på trivsel, ikke ren overlevelse.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

De fleste oppegående voksne, selv de med høy sexlyst, greier å regulere egne følelser og være i mental balanse uten å være avhengig av å ha sex for å få det til.

Din holdning vil gi store problemer i et forhold der seksuell lyst kan variere, enten det er pga. menstruasjon, livskriser, svangerskap/fødsel/amming/nattevåk, overgangsalder, sykdom, skader eller til og med uuttalt seksuelt press...

De fleste normalt oppegående personer greier seg fint både som single og uten å ha sex, selv om de foretrekker å være i et godt forhold hvor regelmessig, god sex er en selvfølge.

Anonymkode: bf32b...a26

Huff det være fælt å ha det så ille at man benytter seg av "alle vi som er oppgående" som hersketeknikk. 

Studier viser at blant dem som bedriver swinging, er de fleste godt utdannet og godt gift/samboende gjennom mange år.

Nei, jeg er ingen swingers men evner å se at folk kan leve lykkelige liv som ikke er som mitt.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (2 timer siden):

Jeg synes det er usedvanlig dumt. Tror årsaken til at mange sliter med kjærlighetsrelasjoner er at de ikke klarer å forholde seg til bare en fordi de er vant med å date / holde på med flere.

Er enig. Mye vil ha mer og du blir aldri fornøyd. 

Anonymkode: d47e7...bc3

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da passer man ikke sammen med meg.

Anonymkode: 5483f...d27

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja helt til hun vil bli sammen med deg fordi du har kvaliteter de andre ikke har, men sexen fra de andre er bedre enn det hun får med deg. Det her kan backfire veldig. 

Anonymkode: bb9a8...d75

Sex er som regel best med den man elsker tenker jeg. Og elsker hun meg ikke vil jeg selvsagt heller ikke at hun er hos meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens man leter etter kjærligheten, så driver man da ikke å puler med andre samtidig her og der, da bør man holde seg unna sex med andre, det er fryktelig uempatisk å bare bruke andre for å tilfredsstille sine egne behov ,og samtidig vite at den personen kunne man ikke  tenkt seg et forhold med, det er mennesker, ikke levende dildoer man behandler mennesker som.

Anonymkode: f534a...c6b

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg funnet ut av dette hadde det vært over umiddelbart. Ekkel oppførsel spør du meg, men alle har ulike verdier.

Anonymkode: 8c640...674

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går jo an å tenke logisk om det. 

Det er jo ikke akkurat delikat, sjarmerende og kjærlighetsbringende å møte opp på date med hodet og hjertet på halv 8 mens du sitter der med bind i trusa for å ta unna sædslevj fra en annen mann du nettopp har tømt pungen på. 

Gjør du dette så har du i bunn ingen tro eller lyst på daten du møter.

Anonymkode: 1581f...d8c

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ville det vært et signal om at hun ikke var seriøst ute etter et forhold, og at hun ikke var villig til å gi ting en ordentlig sjanse. Holder man hele tida en eller flere dører åpne er man ikke klar for et forhold. 

Hadde hun fortalt om opplegget sitt og sagt at det var noe hun avsluttet nå mens vi prøvde å finne ut av hverandre og om det kunne blitt noe hadde det vært greit. Alle har en fortid, men jeg er ikke interessert i å være en av mange, så enten bare meg eller ikke meg i det hele tatt.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vært skeptisk. Ikke så mye for sexens del, men fordi jeg tror sånne forhold sjelden er så avklarte og betydningsløse på alle plan og for begge parter som det påstås.

Anonymkode: 82d8c...00d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe jeg har fått føle på. Da exen drev på med dette etter vi gjorde det slutt,så var vi pulevenner en god stund,og hun kunne ha en kjappis med meg,samtidig som hun hadde avtalt date senere på dagen eller kvelden. Jeg forstår ikke at enkelte tar så lett på slikt. Det gjør ikke jeg. Synes det er direkte rart. Men jeg er kanskje bare en gammeldags boomer.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolltunge skrev (3 timer siden):

Mener du at onanering står i veien for å kunne elske? 

Om man med største letthet kan bruke et annet menneske som onaneringsobjekt, altså at man så lett som ingenting ligger uten følelser er man litt emosjonelt avstumpet

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg ville vært skeptisk. Ikke så mye for sexens del, men fordi jeg tror sånne forhold sjelden er så avklarte og betydningsløse på alle plan og for begge parter som det påstås.

Anonymkode: 82d8c...00d

Enig og følelser hos en kan oppstå uavhengig av hva som er avklart på forhånd. Folk er kompliserte slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri valgt en som hadde pulevenner i en datingfase. Å måtte ha noen å pule på er i mine øyne en stor svakhet. 

Anonymkode: 2396e...69a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det synes jeg man skal stoppe i det man er på søken etter kjærlighet. Hadde ikke likt om jeg hadde datet en noen mnd. for så vite at han ligger fast med en annen i mellomtiden. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Går jo an å tenke logisk om det. 

Det er jo ikke akkurat delikat, sjarmerende og kjærlighetsbringende å møte opp på date med hodet og hjertet på halv 8 mens du sitter der med bind i trusa for å ta unna sædslevj fra en annen mann du nettopp har tømt pungen på. 

Gjør du dette så har du i bunn ingen tro eller lyst på daten du møter.

Jeg tror de fleste som har sex utenfor forhold bruker kondom.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror de fleste som har sex utenfor forhold bruker kondom.

Det tror ikke jeg. Særlig ikke om det er snakk om fast pulevenn.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dumpet deg på flekken, men så liker ikke jeg sluts da.

Anonymkode: 4e268...064

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...