Gå til innhold

Hvordan sikrer du at endetarmen er fri for bæsj før analsex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 11.23):

Avføringen kommer gradvis nedover i endetarmen jo. Så endetarmen er ikke fri for avføring mellom dobesøkene. Dessuten er det rester av avføring på tarmveggen. 

Anonymkode: c1d03...99b

Avføring kommer gradvis nedover i tykktarmen, ikke i endetarmen. Hos de aller fleste vil endetarmen stort sett være tom. Så deponerer tykktarmen sitt innhold (avføringen) over i endetarmen ved behov, og det er da vi kjenner at vi må på do. 

Anonymkode: f078b...c2a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 18.14):

Mann her. Jeg har et lite dusjhode, og bra vanntrykk, så jeg slipper å demontere noe. Har jeg skikkelig fast avføring, så gidder jeg ikke mase med vann. Dama gjør ingenting, men jeg bruker uansett kondom. Litt brunt tåler vi. 

Anonymkode: 2d497...7a7

Limer inn den over for kontekst. Det er den neste jeg reagerer på, som er svaret på den over.

AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 11.12):

Fy faen så enkelt for gjester på besøk, eller de som kjøper leiligheten senere. Slutt å bruke "rent vann" - utstyr til sånt griseri.

Anonymkode: 786f1...687

Hva ser du for deg som problem her, 687? Fyren skriver at han bruker dusjen til å dusje rompa. Hva er feil med det? Det er jo en del av en helt vanlig rengjøring når man dusjer? Eller vasker du deg ikke i rompa? Han stikker ikke dusjen inn i rompa, liksom. Sånn som hen her:

AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 18.04):

Tar av dusjhodet og fyller endetarmen med lunket vann som man lar gå i doskåla. Kjapt og enkelt.

Anonymkode: 7a1c0...494

For dette er litt ekkelt, det skal jeg innrømme. Jeg håper jo det vaskes etterpå, men likevel.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 18.17):

Bruker en sånn en

image.png

Anonymkode: 1f2b2...638

Samme her. Superraskt og enkelt, det skyller ut det som eventuelt befinner seg i ytterste del av tarm 😅

( fyller den opp, spruter det opp mens man fokuserer på å "suge det til seg" bak der. Som regel er det endel væske igjen i den sorte kula, det går fint. Dra den ut, hold i 1-3 minutter, så går du på do. Gjør dette til det som kommer ut er helt rent vann uten spor. For meg som regel 2-3 ganger.)

Anonymkode: 4e6c8...d41

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 11.25):

Hvorfor i helvete går det ikke an å skjule visse temaer på kg? 

Anonymkode: e62bb...0c4

Der går an det 😂

Anonymkode: 4e6c8...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har analsex 2-5 ganger i uken så om samboer ikke tålte litt «besj» kunne han holdt seg unna. Jeg har vanlig hygiene og syntes det holder. Dusje gjør jeg etterpå. 
han bryr seg ikke i det hele tatt 🫣

Anonymkode: 976ed...74b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om kona gjør noen spesielle forberedelser.

Vi kjører på og litt bæsj får man tåle. Det er ikke farlig

Anonymkode: cff46...c20

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 18.17):

Bruker en sånn en

image.png

Anonymkode: 1f2b2...638

Var en sånn eksen brukte. Hun var så glad i analsex at det var en del av faste rutinen hver kveld på badet😅 men kjæresten min bruker ikke det, og enn så lenge etter 3 år var det ikke vært et problem, så hvor viktig dette er er jeg usikker på 

Anonymkode: 84af6...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 11.12):

Fy faen så enkelt for gjester på besøk, eller de som kjøper leiligheten senere. Slutt å bruke "rent vann" - utstyr til sånt griseri.

Hvis du bare visste hvor man finner sæd og avføring, ville neppe dusjen (som vi bruker klorin i) avskrekket deg 😂😂

Anonymkode: 108d6...bc1

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (På 23.10.2024 den 18.53):

Holder meg unna analsex. Sån sikrer jeg meg. Alt for mye styr. Det er dårlig lukt,det er alltid noe avføringsrester,det skal byttes laken,det er en masse med glidemiddel rester overalt etcect. Dessuten - Det er veldig oppskrytt. Forstår tanken om man er homofil,eller om man er enslig,og vil påta seg bryet på egenhånd,men dama er ikke videre begeistret for det,heller ikke jeg. Det er da andre hull som kan benyttes! 

Det var en pirrende tanke før jeg prøvde det.

Så du ville bare poppe innom for å si at du ikke liker det ts spurte om råd vedrørende..? 

Ok, takk for opplysningen. Hadde du noe relevant å komme med?

Anonymkode: 108d6...bc1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var en sånn eksen brukte. Hun var så glad i analsex at det var en del av faste rutinen hver kveld på badet😅 men kjæresten min bruker ikke det, og enn så lenge etter 3 år var det ikke vært et problem, så hvor viktig dette er er jeg usikker på 

Anonymkode: 84af6...571

Som flere andre skriver i tråden er det ikke noe som er nødvendig. Mer noe mange bruker for å være helt sikre. Ikke nødvendig med mindre man slapper mer av om man bruker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doolittle skrev (4 minutter siden):

Som flere andre skriver i tråden er det ikke noe som er nødvendig. Mer noe mange bruker for å være helt sikre. Ikke nødvendig med mindre man slapper mer av om man bruker det.

Det er den gamle "det er ikke dumt om det fungerer" 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doolittle skrev (20 timer siden):

Limer inn den over for kontekst. Det er den neste jeg reagerer på, som er svaret på den over.

Hva ser du for deg som problem her, 687? Fyren skriver at han bruker dusjen til å dusje rompa. Hva er feil med det? Det er jo en del av en helt vanlig rengjøring når man dusjer? Eller vasker du deg ikke i rompa? Han stikker ikke dusjen inn i rompa, liksom. Sånn som hen her:

For dette er litt ekkelt, det skal jeg innrømme. Jeg håper jo det vaskes etterpå, men likevel.

Han har et lite dusjhode som han renser rasshølet med, ville du likt å dusje etter han, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Vet ikke om kona gjør noen spesielle forberedelser.

Vi kjører på og litt bæsj får man tåle. Det er ikke farlig

Anonymkode: cff46...c20

Nei men det er ekkelt og lukter bæsj. 

Anonymkode: e90d6...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har analsex 3-4 ganger i uken (vi foretrekker analsex fremfor vaginal sex) og jeg gjør ikke annet enn å ha vært på do samme dag. Vi har også analsex hvis jeg ikke har vært på do men da kun hvis jeg ikke kjenner noe til at jeg må på do. Sikkert litt individuellt fra person til person men for mitt vedkommende så har jeg ikke noe i endetarmen hvis jeg ikke føler meg "trengt".

Jeg vasket meg inni når vi startet med analsex for flere år siden, men det ble egentlig bare mer gris av det fordi det ble vann liggende igjen. Jeg skyller aldri lenger og nå som vi har analsex opptil flere ganger i uken så har jeg/vi ikke mange "uhell" med avføring på penis, men det skjer jo selvfølgelig en gang i blant og det er vel kanskje ikke så rart med tanke på sexen vi foretrekker 😄 nå er det ikke noe som plager oss siden vi har dusj.

Anonymkode: c44d3...44f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han har et lite dusjhode som han renser rasshølet med, ville du likt å dusje etter han, kanskje?

Unnskyld meg, men vet du hvordan et dusjhode fungerer? Jeg trodde virkelig ikke at jeg skulle bli nødt til å forklare hvordan man vasker seg i rompa til et voksent menneske, men ok: Ut av dusjhodet kommer det stråler av vann. De kan nå et godt stykke, men er sterkest de første ti-femten centimeterne. Holder man dusjhodet med den ene hånda sju eller åtte cm fra endetarmsåpningen kan man vaske og rengjøre godt med kombinasjonen av de nevnte vannstrålene og den andre hånda. For maks effekt kan man til og med bruke litt intimsåpe. Dusjhodet berører ikke andre deler av kroppen enn hånda som holder det i ett eneste sekund under denne prosessen. 

Hvordan vasker du rompa, egentlig? Stikker du dusjhodet inn i rompa? I så tilfelle vil jeg vel vare si en ting: Slutt med det! 

ENDRING: Så for å svare på spørsmålet ditt: Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å dusje etter ham. Etter deg derimot, det hadde jeg muligens vært litt skeptisk til.

Endret av Doolittle
Endret for å svare på det litt absurde spørsmålet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...