AnonymBruker Skrevet 27. oktober #41 Del Skrevet 27. oktober Vi er en midt-i-mellom familie. Prøver å begrense skjerm. Men har ikke noe totalforbud. Jeg vokste jo opp med både tv, pc og playstation selv. Men noen bevisste valg har vi gjort: Har ikke iPad. 9 åringen har 1 time skjermtid per dag, men ikke alltid han bruker det, har en del fritidsaktiviteter. Jenta på 2 ser litt tv sammen mer mamma eller pappa av å til (typ minibarna), men ingen ipad/mobilskjerm. Ikke så bekymret for tv, de gløtter bare litt før de går over i lek. 14 åringen har ikke så mange grenser, men driver med idrett som tar mye tid, så det regulerer seg greit selv. Eldstemann fikk smartelefon i 3 klasse, kommer til å vente mye lengre med de to minste! Og ingen tilgang på iPad! Anonymkode: 02953...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #42 Del Skrevet 27. oktober Jeg er den forelderen som har brukt skjerm som barnevakt dessverre. Jeg har ikke perfekt helse og jeg har vært fra barnet var baby og fortsatt er 100% aleineforsørger. Barnefar har svært lite beskyttet samvær og han han påført meg ptsd og mye vansker, er mye i rettsvesenet ifh straffesak og barnesak og det har vært krevende. Det har vært fort at jeg har tillatt skjerm så jeg kan få fred i hode mens jeg lager middag, rydder etter middag eller generelt husarbeid. Men har og nesten hver dag hatt tid til lek og spill. I slike debatter føler jeg at jeg er verdens verste mor og jeg er den eneste som i perioder tillater mye skjermtid. Anonymkode: a0b25...307 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå