Gå til innhold

Oppgitt over restauranter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har alltid bare delt av maten vår. Bedt om et ekstra fat og kanskje bestilt noe ekstra brød eller poteter eller noe. Gjør det fortsatt med 4 åring så er definitivt ikke noe problem med 1 åring. 

Anonymkode: 2a93e...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig. Alt er junk, og jeg er ingen helsefanatiker. I Mikkelparken skulle de ha fiskekake, men de var utsolgt så ble bare pølser og pommes frites i to dager. Er bare sånn mat overalt man drar med barn. 

Anonymkode: e234c...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi var på ferie med vår ettåring, og helledussen så mye dårlig mat på barnemenyene!

Bare fritert junk food. Pølser og pommes frites, Fish and chips, osv. Gjerne servert med en Kuli full av sukker. 

Ett sted bestilte vi fish and chips, og det var så vidt fisk inni den oljedryppende friterte deigen som omsluttet den. Aldri i livet om jeg hadde spist det selv. For det første var det nok 5000 kalorier bare i dårlig olje i det måltidet (hva bruker de? Palmeolje eller soyaolje? Akkurat det en liten barnekropp ikke bør få i seg?) men det er jo null næring i måltidet. Bare masse fett. Av frityrolje de sikkert har brukt om igjen 80 ganger.

Nå er ikke jeg den mest hysteriske når det gjelder ultraprosessert mat og slikt, men vet du hva. 

Hva med hjemmelaget fiskegrateng?

Poteter og grønnsaker med saus som tilbehør istedenfor pomfri? Må alt være fritert?

Anonymkode: 585f4...f0f

Så dra til en restaurant som serverer det da..eller bestill selv og spør om et ekstra fat så ungen kan få. Herregud 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...