AnonymBruker Skrevet 23. oktober #41 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 23.15): Jeg skjønner virkelig ikke dette instendige behovet for å presse sex inn i hverdagen. Hvis man på mirakuløst vis klarer å ha overskudd som småbarnsforeldre så bare onaner så blir du fort ferdig med det. Er uansett ALLTID noe som må gjøres. Enten så er vaskemaskinen ødelagt, eller så skal verandaen beises, klesvask skal brettes osv osv. Gidder da ikke å kaste bort de få verdifulle timene man har før man må legge seg Anonymkode: 946b2...2ca Har du ikke tid til sex så har du feilet i å legge opp livet ditt. Ingenting er så stress som du påstår. I så fall er det 100% selvforskyldt. Anonymkode: 362ca...3a3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #42 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Skulle vi hatt sex nå, hadde det føltes som «første gang». Det synes jeg er skikkelig trist i et forhold, Anonymkode: 19529...0fb For meg er det en av de positive sidene ved at vi sjeldent har sex. Det er en god følelse av spenning og nesten nysjerrighet hver gang. Jeg syntes sexen blir kjedeligere de periodene vi har hatt oftere sex. Men skal sies at spenning og nysjerrighet er de kanskje 2 viktigste faktorene for min sexlyst. Selvfølelse, føle seg bekreftet, elsket osv har ingen sammenheng med sex for min del. Anonymkode: 0b4ba...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #43 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har du ikke tid til sex så har du feilet i å legge opp livet ditt. Ingenting er så stress som du påstår. I så fall er det 100% selvforskyldt. Anonymkode: 362ca...3a3 Jeg kan absolutt kjenne meg igjen i det å «ikke ha tid» til sex. Men det handler om prioriteringer. Vi prioriterer oftest tiden på andre ting og dermed er det faktisk ikke tid/anledning til sex. Andre igjen prioriterer anledningen til sex langt høyere og har kanskje da «ikke tid» til andre ting. Anonymkode: 0b4ba...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #44 Del Skrevet 23. oktober Her er det også mannen som ikke lenger vil. Vi er i 40-årene og har vært sammen i 18 år, og de første årene var sexlivet vårt ok, men de siste 7 årene kan jeg telle på to hender de gangene vi har gjort halvhjertede forsøk på sex. Forløpet er stort sett det samme hver gang, og ender med at han fingrer meg til orgasme men da er han ferdig. Jeg har sluttet å ta initiativ siden jeg alltid blir avvist, så de ytterst få gangene det skjer er på hans initiativ og premisser. Sexlysta mi er sterkere enn på mange år, og vi er ferdige med småbarnsperioden for flere år siden, og jeg har aldri avvist ham (bortsett fra noen få ganger da jeg var gravid). I sommer avviste jeg ham én gang, han ble skikkelig skuffet og sur… 🤦♀️ Som flere her skriver, jeg savner å bli begjært, savner å føle at han synes jeg er deilig, og at han vil ha meg. For meg synger forholdet på siste verset (av flere årsaker), og jeg må se at han virkelig gjør en innsats for at det skal bli bedre, men foreløpig har det skjedd lite… For en tid tilbake forelsket jeg meg i en annen, og det var gjensidig, men det kommer aldri til å bli noe mer. Men å høre at jeg var pen, sexy, at han ville ha meg, at kroppen min er digg… Skulle bare ønske at det var mannen min som kunne si det… Anonymkode: a83d6...090 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #45 Del Skrevet 23. oktober Det er veil flere menn enn kvinner som har fysisk nærhet som sitt primære kjærighetsspråk, så sånn sett skulle man i gjennomsnitt tro at det er verre for menn enn for kvinner å leve i forhold med lite eller ingen sex. Men for kvinner og menn som har fysisk nærhet som sitt primære språk for å vise og få kjærlighet fra partner er det sikkert like ille. Anonymkode: 1f636...959 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #46 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er veil flere menn enn kvinner som har fysisk nærhet som sitt primære kjærighetsspråk, så sånn sett skulle man i gjennomsnitt tro at det er verre for menn enn for kvinner å leve i forhold med lite eller ingen sex. Men for kvinner og menn som har fysisk nærhet som sitt primære språk for å vise og få kjærlighet fra partner er det sikkert like ille. Anonymkode: 1f636...959 Det er det nok helt klart. Leser man litt fra sexologer på nett der både kvinner og menn som har opplevd å bli mye seksuelt avvist i sine forhold beskriver dette, beskrives det ofte så likt mht reaksjonene de føler på, at man ikke kunne ha gjettet på kjønn om man ikke fikk det opplyst. Om det er flere menn enn kvinner som har fysisk nærhet inkl sex som primært kjærlighetsspråk vet jeg ikke om noen har kartlagt, men det er jo noe ved det at "menn må ha sex for å ha det bra i forholdet, kvinner må ha det bra i forholdet for å ville ha sex" - det er ofte litt sånn. Dermed går det an å skille litt mellom libido/sexlyst og behov for sex i et parforhold, siden ønsket om sex da for ganske mange har en emosjonell side og handler om hvordan forholdet oppleves, ved siden av den mer rent biologiske/kroppslige driften. Så jeg tenker at det er nødvendig å forstå at dette er mer sammensatt for noen av oss. Og derfor også, kommer jo reaksjonene på avvisning også an på om det er et slikt delvis også emosjonelt behov man ikke føler seg møtt på, eller om det "bare ikke ble sex" akkurat den kvelden. Ofte vil jo en partner som ikke knytter så mye følelser til sex ikke forstå hvor vondt den andre kan synes det er å bli avvist, da den som avviser ikke mener å kommunisere annet enn "det får bli en annen gang, er for trøtt/sliten". I verste fall er partneren så uklok om dette at den som blir avvist blir møtt med "du behøver bare å få tømt deg, så du kan vel ta deg en runk" - som om det kan tilfredsstille det som mye er et emosjonelt behov og ikke bare et behov for utløsning. Å forstå hverandres seksualitet og ulike behov for sex som partnere når dette er ulikt på hver sin kant, er ikke alltid enkelt. Men jeg tror mange par kan relatere til dette. Anonymkode: c050e...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #47 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): . Dermed går det an å skille litt mellom libido/sexlyst og behov for sex i et parforhold, siden ønsket om sex da for ganske mange har en emosjonell side og handler om hvordan forholdet oppleves, ved siden av den mer rent biologiske/kroppslige driften. Så jeg tenker at det er nødvendig å forstå at dette er mer sammensatt for noen av oss. Og derfor også, kommer jo reaksjonene på avvisning også an på om det er et slikt delvis også emosjonelt behov man ikke føler seg møtt på, eller om det "bare ikke ble sex" akkurat den kvelden. Ofte vil jo en partner som ikke knytter så mye følelser til sex ikke forstå hvor vondt den andre kan synes det er å bli avvist, da den som avviser ikke mener å kommunisere annet enn "det får bli en annen gang, er for trøtt/sliten". Anonymkode: c050e...f30 👍🏻 Anonymkode: 0b4ba...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 23. oktober #48 Del Skrevet 23. oktober (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er det nok helt klart. Leser man litt fra sexologer på nett der både kvinner og menn som har opplevd å bli mye seksuelt avvist i sine forhold beskriver dette, beskrives det ofte så likt mht reaksjonene de føler på, at man ikke kunne ha gjettet på kjønn om man ikke fikk det opplyst. Om det er flere menn enn kvinner som har fysisk nærhet inkl sex som primært kjærlighetsspråk vet jeg ikke om noen har kartlagt, men det er jo noe ved det at "menn må ha sex for å ha det bra i forholdet, kvinner må ha det bra i forholdet for å ville ha sex" - det er ofte litt sånn. Dermed går det an å skille litt mellom libido/sexlyst og behov for sex i et parforhold, siden ønsket om sex da for ganske mange har en emosjonell side og handler om hvordan forholdet oppleves, ved siden av den mer rent biologiske/kroppslige driften. Så jeg tenker at det er nødvendig å forstå at dette er mer sammensatt for noen av oss. Og derfor også, kommer jo reaksjonene på avvisning også an på om det er et slikt delvis også emosjonelt behov man ikke føler seg møtt på, eller om det "bare ikke ble sex" akkurat den kvelden. Ofte vil jo en partner som ikke knytter så mye følelser til sex ikke forstå hvor vondt den andre kan synes det er å bli avvist, da den som avviser ikke mener å kommunisere annet enn "det får bli en annen gang, er for trøtt/sliten". I verste fall er partneren så uklok om dette at den som blir avvist blir møtt med "du behøver bare å få tømt deg, så du kan vel ta deg en runk" - som om det kan tilfredsstille det som mye er et emosjonelt behov og ikke bare et behov for utløsning. Å forstå hverandres seksualitet og ulike behov for sex som partnere når dette er ulikt på hver sin kant, er ikke alltid enkelt. Men jeg tror mange par kan relatere til dette. Anonymkode: c050e...f30 Angående at menn må ha sex for å ha det bra i forholdet og kvinner må ha det bra i forholdet for å ville ha sex tenker også jeg at dette er en bra påminnelse ofte, men ikke noe absolutt fasit der kjønn fullt og helt avgjørende for dette. Det er imidlertid slik at på grunn av farer menn i liten grad trenger å forholde seg til er det en sterkere link mellom trygghet og tillit og kåthet (iallefall rettet mot bestemt mann) hos kvinner enn det er hos menn. Det er en ting jeg synes det er veldig lurt at menn innser, slik at de lettere tar innover seg at kvinner ikke er urimelige når det å ha det generelt bra i forholder og med vår partner har betydning for kvinner. Slik er vi skapt, ikke urimelig, men fordi det er klokt for kvinner å ha en kobling mellom tillit, trygghet, velvære og kåthet på mannen. Å ha sex med noen vi ikke har tillit til er jo ikke klokt for oss kvinner, og så får menn i forhold bare tilgi evolusjonen litt at den ikke helt mestret å gi oss en "overse følelsen, dette er min partner som jeg har nødvendig grunnleggende tillit til seksuelt, selv om diverse annet angående tillit vakler litt, fordi han ikke gjorde det han lovet/burde eller tilsvarende"- knapp. Så er det jo ikke nødvendigvis slik at selv om kvinner kommer i situasjon der de ikke føler for sex med mannen av ulike årsaker (han er sur, krangel og lignende) så bare stopper selve behovet for tilfredsstillelse. Det må det gjerne mer enn litt grums til hos oss som ikke har responsiv tenning iallefall. At min mann er sur/guffen og lignende gjør at jeg ikke har lyst på sex med ham der og da, men sexbehovet forsvinner ikke av den grunn. Så da onanerer jeg istedenfor å ha sex med ham, fordi kroppen mim da har to behov; Ikke være intim med mannen som der og da føles noe utrygg/ikke trygg NOK, og behov for tilfredsstillelse. Så dette et ikke nødvendigvis noe enten eller. Kan fint være både og. Endret 23. oktober av Trolltunge 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #49 Del Skrevet 23. oktober Jeg tror det er likt mellom kjønnene, gitt at intimitet er viktig for den som blir avvist. Jeg gikk nok inn i en liten depresjon av alle avvisningene. Vi prøver å redde forholdet, men sexen gjenstår. Mulig er for sent for sexens del, hun har helt andre tanker om sex enn det jeg har. Det er godt mulig vi er ved veis ende, men jeg gir henne tid og rom for å finne ut hva hun vil. Anonymkode: 846eb...7ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #50 Del Skrevet 23. oktober Jeg tror det er verre for kvinner å bli avvist, men det er sikkert vondt for menn også. Hvertfall når det er over lengre tid. Men det er noe med det å bli begjært som kvinne som er velig sårbart og vondt hvis vi føler at mannen ikke begjærer oss lenger. Det er nært knyttet til selvtilliten som kvinne. I tillegg er jo vi kvinner ofte veldig selvkritiske til egen kropp og utseende, og det gjør det jo enda verre. Jeg opplevde dette selv i flere år med min eksmann, og det var helt jævlig. Det er hovedgrunnen til at vi til slutt ble skilt, selv om det også var andre vansker i forholdet. Men å leve over lang tid i et samliv hvor man ikke har sex, men ønsker det, er noe av det verste jeg har opplevd. Aldri mer. Lever heller som singel enn å gå inn i et sånt forhold igjen. Anonymkode: a00d0...51e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #51 Del Skrevet 23. oktober Wor skrev (8 timer siden): Jeg ser det er mange kvinner her som etterspør "begjær" og å "føle seg begjært". Hva vil det si? Kan dere eksemplifisere det? Jeg spør fordi jeg genuint er interessert At mannen kikker hvis han ser meg skifte. Tar sensuelt på midjen, hoftene, rompa mens jeg står på kjøkkenet og lager mat. Viser med blikket at han har lyst på meg. Tafser og klår i sofaen. Tar initiativ til sex. Kan gjerne være verbalt også. Generelt at det er tydelig på han at han har lyst på meg. Disse tingene gjorde han daglig før. Etter vi fikk barn nr to er jeg usikker på om han engang registrerer om jeg er på- eller avkledd. Virker ikke som jeg trigger noen seksuelle følelser hos han overhodet. Blir usikker på meg selv når lysten hans er forsvunnet. Hvis jeg koser eller tar på han ser han kanskje litt på meg og smiler vennlig, men helt aseksuelt. Det er selvfølgelig kjedelig å bli avvist i øyeblikket. Men det virkelig kjipe og såre er mangelen på seksuell oppmerksomhet fra han over tid og følelsen av at jeg ikke vekker noe seksuell interesse i han. Jeg blir usikker både på kroppen min, og følelsene hans for meg - elsker han meg egentlig lenger? Anonymkode: 85d5a...784 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #52 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At mannen kikker hvis han ser meg skifte. Tar sensuelt på midjen, hoftene, rompa mens jeg står på kjøkkenet og lager mat. Viser med blikket at han har lyst på meg. Tafser og klår i sofaen. Tar initiativ til sex. Kan gjerne være verbalt også. Generelt at det er tydelig på han at han har lyst på meg. Disse tingene gjorde han daglig før. Etter vi fikk barn nr to er jeg usikker på om han engang registrerer om jeg er på- eller avkledd. Virker ikke som jeg trigger noen seksuelle følelser hos han overhodet. Blir usikker på meg selv når lysten hans er forsvunnet. Hvis jeg koser eller tar på han ser han kanskje litt på meg og smiler vennlig, men helt aseksuelt. Det er selvfølgelig kjedelig å bli avvist i øyeblikket. Men det virkelig kjipe og såre er mangelen på seksuell oppmerksomhet fra han over tid og følelsen av at jeg ikke vekker noe seksuell interesse i han. Jeg blir usikker både på kroppen min, og følelsene hans for meg - elsker han meg egentlig lenger? Anonymkode: 85d5a...784 Akkurat dette, sånn har jeg (vi også det). Det har pågått over så lang tid. Samtidig får jeg blikk fra andre menn, jeg har fått bekreftelse fra andre. Bare fælt at man kjenner man må søke utover for å få disse bekreftelsene, når det er han jeg er med jeg ønsker disse fra. Ts Anonymkode: 19529...0fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 23. oktober #53 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 22.47): På KG har jeg inntrykk av at menn får vondt i ballene og kvinner får vondt i følelsene når partner ikke vil ha sex. Anonymkode: ccc84...f7e Men dette er jo helt feil i mitt tilfelle. For i alle mine forhold som har gått til helvete, så har det alltid endt opp med lite sex på slutten. Så nå,når jeg har en partner og det blir mindre sex enn vanlig så blir jeg oppriktig bekymret,lei meg og usikker. For da tenker jeg med en gang at her er det noe galt med forholdet eller med meg. Har ingenting med at jeg bare må få pult eller tømt meg eller hva man skal si. Det har alt med følelser å gjøre. Dette kan jo såklart lett løses med kommunikasjon,men ikke alltid det er like lett ifra begge parter heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wor Skrevet 23. oktober #54 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (27 minutter siden): At mannen kikker hvis han ser meg skifte. Tar sensuelt på midjen, hoftene, rompa mens jeg står på kjøkkenet og lager mat. Viser med blikket at han har lyst på meg. Tafser og klår i sofaen. Tar initiativ til sex. Kan gjerne være verbalt også. Generelt at det er tydelig på han at han har lyst på meg. Disse tingene gjorde han daglig før. Etter vi fikk barn nr to er jeg usikker på om han engang registrerer om jeg er på- eller avkledd. Virker ikke som jeg trigger noen seksuelle følelser hos han overhodet. Blir usikker på meg selv når lysten hans er forsvunnet. Hvis jeg koser eller tar på han ser han kanskje litt på meg og smiler vennlig, men helt aseksuelt. Det er selvfølgelig kjedelig å bli avvist i øyeblikket. Men det virkelig kjipe og såre er mangelen på seksuell oppmerksomhet fra han over tid og følelsen av at jeg ikke vekker noe seksuell interesse i han. Jeg blir usikker både på kroppen min, og følelsene hans for meg - elsker han meg egentlig lenger? Anonymkode: 85d5a...784 Jeg som stilte opprinnelige spørsmål om begjær. Jeg synes det er interessant det som du og flere sier. At dere ønsker mer kroppslig kontakt, klår og er tydelig i kroppsspråket (og verbalt) at man ønsker sex. For jeg har litt motsatt erfaringer hos eks og min nåværende kone. Der blir det oppfattet som irriterende at jeg yttrykker at jeg har lyst på henne (egentlig eksakt som du beskriver). Så jeg begynte gradvis å tilpasse atferden min ur fra responsen jeg fikk tilbake. Så jeg har sluttet helt å vise noe som helst av min seksualitet mot min kone fordi jeg følte hun syntes jeg var ekkel. Så nå opptrer vi tilnærmet aseksuelt mot hverandre, og initiativ til sex skjer gjennom direkte spørsmål før vi legger oss. Så jeg tror det kan være litt med hvilke signaler man enten bevist eller ubevisst sender ut til partner også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wor Skrevet 23. oktober #55 Del Skrevet 23. oktober Vil spesifisere at jeg ikke legger skylden på den som sender ut signaler. Vil bare si at kanskje man står på hver sin side å mistolker hverandre uten å egentlig snakke om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 24. oktober #56 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 20.55): Føler deg så avvist og ekkel. Og såret ikke minst! Anonymkode: 33573...db6 Såret, sårbart og føle det ekkelt = fullt akseptabelt når du er kvinne. Kvinner er som kjent sårbare og gjerne offer. Om en mann skulle opplevd det slik = ta deg sammen, pingle. Trolltunge skrev (19 timer siden): Angående at menn må ha sex for å ha det bra i forholdet og kvinner må ha det bra i forholdet for å ville ha sex tenker også jeg at dette er en bra påminnelse ofte, men ikke noe absolutt fasit der kjønn fullt og helt avgjørende for dette. Det er imidlertid slik at på grunn av farer menn i liten grad trenger å forholde seg til er det en sterkere link mellom trygghet og tillit og kåthet (iallefall rettet mot bestemt mann) hos kvinner enn det er hos menn. Det er en ting jeg synes det er veldig lurt at menn innser, slik at de lettere tar innover seg at kvinner ikke er urimelige når det å ha det generelt bra i forholder og med vår partner har betydning for kvinner. Slik er vi skapt, ikke urimelig, men fordi det er klokt for kvinner å ha en kobling mellom tillit, trygghet, velvære og kåthet på mannen. Å ha sex med noen vi ikke har tillit til er jo ikke klokt for oss kvinner, og så får menn i forhold bare tilgi evolusjonen litt at den ikke helt mestret å gi oss en "overse følelsen, dette er min partner som jeg har nødvendig grunnleggende tillit til seksuelt, selv om diverse annet angående tillit vakler litt, fordi han ikke gjorde det han lovet/burde eller tilsvarende"- knapp. Så er det jo ikke nødvendigvis slik at selv om kvinner kommer i situasjon der de ikke føler for sex med mannen av ulike årsaker (han er sur, krangel og lignende) så bare stopper selve behovet for tilfredsstillelse. Det må det gjerne mer enn litt grums til hos oss som ikke har responsiv tenning iallefall. At min mann er sur/guffen og lignende gjør at jeg ikke har lyst på sex med ham der og da, men sexbehovet forsvinner ikke av den grunn. Så da onanerer jeg istedenfor å ha sex med ham, fordi kroppen mim da har to behov; Ikke være intim med mannen som der og da føles noe utrygg/ikke trygg NOK, og behov for tilfredsstillelse. Så dette et ikke nødvendigvis noe enten eller. Kan fint være både og. Meget godt skrevet, utdypende og nyansert. Her har mange mye å lære. Men du svarte ikke på trådens spørsmål Eller kanskje var det et veldig langt "ja"? 😸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 24. oktober #57 Del Skrevet 24. oktober Gorgonzola skrev (2 minutter siden): Såret, sårbart og føle det ekkelt = fullt akseptabelt når du er kvinne. Kvinner er som kjent sårbare og gjerne offer. Om en mann skulle opplevd det slik = ta deg sammen, pingle. Meget godt skrevet, utdypende og nyansert. Her har mange mye å lære. Men du svarte ikke på trådens spørsmål Eller kanskje var det et veldig langt "ja"? 😸 Nei det var et tilsvar til er innlegg i debatten. Om det ikke har kommet frem hva jeg svarer på trådens spørsmål, så kommer det mye mulig av at jeg ikke tror det et mulig å mene noe slikt basert på kjønn. Vi er som individer for ulike til å reagere på noe standard måte. Jeg er uenig med din fremstilling. Å syte er en mannsinteresse som synes å være i stadig økning, mens det er helt vanlig at kvinner utad er så sterke at de ødelegges av det til slutt. Ikke det heller er en fasit, og heldigvis mange som styrer klar fremdeles, men incels- teorier full av furting sprer seg likevel godt blant menn på samme tid som kvinne etter kvinne til sliter med flink pike- syndromet. Som moderne kvinne skal man jo takle alt og rekke over alt. Uten å klage selvfølgelig. Du jeg tror på å snakke sammen og bry seg om hvordan egen partner opplever ting. Uansett hvilken vei dette her brister litt. Når jeg og min kjære har en utfordring angående det seksuelle hjelper det slik akkurat 0% hva andre menn og kvinner føler rundt å være i den situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #58 Del Skrevet 24. oktober Jeg hadde blitt veldig lei meg hvis mannen min ikke hadde tatt initiativ til sex lengre, men samtidig vet jeg at mange menn opplever problemer med potensen når de f.eks blir eldre eller bruker enkelte medisiner. Det er forskjell på å ikke få den opp selv om man vil, enn å ikke ville ha sex i det hele tatt. Anonymkode: 88b7f...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #59 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde blitt veldig lei meg hvis mannen min ikke hadde tatt initiativ til sex lengre, men samtidig vet jeg at mange menn opplever problemer med potensen når de f.eks blir eldre eller bruker enkelte medisiner. Det er forskjell på å ikke få den opp selv om man vil, enn å ikke ville ha sex i det hele tatt. Anonymkode: 88b7f...fa1 Samtidig kan man ha masse sex selvom man ikke har ereksjon. Når vi har sex, så er det ofte penis ikke er involvert i det hele tatt. Dette kommer jo selvfølgelig veldig an på mannens tenningsmønster. Samtidig er det ikke automatikk i at en penis er viktig for hun sin nytelse. Anonymkode: 0b4ba...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #60 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (21 timer siden): Akkurat dette, sånn har jeg (vi også det). Det har pågått over så lang tid. Samtidig får jeg blikk fra andre menn, jeg har fått bekreftelse fra andre. Bare fælt at man kjenner man må søke utover for å få disse bekreftelsene, når det er han jeg er med jeg ønsker disse fra. Ts Anonymkode: 19529...0fb Åh, akkurat sånn er det for meg også. Har kun hatt øye for mannen min siden vi ble sammen for 10 år siden. Men i det siste tenker jeg seksuelt på andre menn hele tiden. Har ikke hatt det blikket på andre menn siden jeg var singel… Anonymkode: 85d5a...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå