AnonymBruker Skrevet 21. oktober #41 Del Skrevet 21. oktober Menn som oppfører seg ufint og skriver stygge ting fortjener kritikk. Men jeg synes incels får veldig mye pes. Det er menn som blir valgt bort av kvinner. Det betyr IKKE at det er terrorister og kvinnehatere og mulige voldtektsmenn. Jeg får inntrykk av at det er fritt vilt mot denne stigmatiserte gruppen. Anonymkode: 65b32...17e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #42 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Etter 20+ år med konstant eksponering til manshat er det mange av oss som har internalisert at det ikke er greit å kjekke opp kvinner på gaten. Selvsagt vet jeg at store kvinner må takle å bli kjekket opp, men det betyr ikke at vi ikke føler oss som ekle monstre som våger å forstyrre dere. Anonymkode: 7fb26...9e9 Mener du sjekke? Det er snakk om å velge riktig tid å sted. Treningssenter er ikke en god plass. Heller ikke trikk, buss etc. Men å gå å si hei til ei dame på byen, kafé, matbutikken osv er helt innafor! Men man må lese situasjonen. Man merker om hun er interessert tilbake, da kan man prøve å spørre om litt mer. Anonymkode: 0c0f6...869 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #43 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Man merker om hun er interessert tilbake, da kan man prøve å spørre om litt mer. Anonymkode: 0c0f6...869 Du kan ikke lese hva andre tenker. Du kan prøve, men hvis hun smiler og er hyggelig så vet du ikke om hun hater hvert sekund. Anonymkode: 7fb26...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #44 Del Skrevet 21. oktober Jeg kan se for meg at det er en slags forsvarsmekanisme. Man plasserer problemet utenfor seg selv fordi det er enklere å forholde seg til. Jeg tror mange undervurderer hvor vondt det er å føle seg mislykka. Ikke at det forsvarer dum oppførsel, altså. AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig lettvint å skylde på kvinner når de ikke finner en partner. Lettere å være offer enn å jobbe med seg selv. Anonymkode: 7a687...9ca Det kan jo godt hende mange har forsøkt å jobbe med seg selv. Det har jeg gjort, men likevel blir jeg avvist like mye som såkalte incels. Husk at det er en ekstremt liten gruppe som har noen interesse av å fordele skyld slik de gjør. De fleste som ikke finner seg en partner er som meg – høyst oppegående, med livet på stell og med bra relasjoner ellers. Jeg elsker kvinner, men det er dessverre ikke gjensidig. Det får ingen gjort noe med, og sånn er det bare. Selvsagt blir jeg lei meg, men det er alt. Anonymkode: 034ae...8cb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #45 Del Skrevet 21. oktober Er forsåvidt enig, men observer jo hvem som er single voksne. Om du tenker etter hvem du vet som er enslige (inkluderer absolutt alle med einstøinger, sleipe onkler osv osv) så er det i hvetfall i min del av landet 80%+ som er menn. De kvinnene jeg vet om som er enslige er enten nettopp ferdig med et forhold, enker eller bare har sagt seg ferdig med menn/sex. Mesteparten av mennene er i håpløs kategorien som ikke har hatt en fast partner mesteparten av sitt liv eller har barn. Tror kjønnsfordelingen i utkants norge er mye verre en det er i byene, så da blir det bitre menn som sitter alene å klager (om de ikke har midler til å dra til andre land). Anonymkode: 48e5c...39c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #46 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Du kan ikke lese hva andre tenker. Du kan prøve, men hvis hun smiler og er hyggelig så vet du ikke om hun hater hvert sekund. Anonymkode: 7fb26...9e9 Man merker det på kroppsspråk. men man kan ikke automatisk tenke at fordi kvinner er hyggelige og høflige, så er de interessert nei Anonymkode: 0c0f6...869 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 21. oktober Forfatter #47 Del Skrevet 21. oktober (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis utgangspunktet for diskusjonen din er at de andre tar feil og at det må være ble galt med dem siden de ikke tar ditt standpunkt så er du kanskje en litt rigid person? Anonymkode: d0e2e...3a1 Nei, les om igjen det jeg skrev. Det er ikke komplisert. Når kvinner sier de ikke vil ha typisk alfamenn, så vil de ikke det. Utgangspunktet er at kvinner ønsker noe annet en det en gruppe menn som er veldig aktive på kg påstår at vi ønsker. Uansett hvor mange ganger de blir forklart det motsatte. Som feks deg som kaller meg rigid fordi jeg ikke mener at økonomi og utseende er det viktigste hos en mann, som majoriteten her også skriver. Endret 21. oktober av Hannabanna 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 21. oktober #48 Del Skrevet 21. oktober (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes bruken av uttrykk som "incels" er infantilt, intetsigende og meningsløst. Bare fordi folk snakker om det på tiktok betyr ikke det at det er representativt for en stor gruppe menn. Jeg bader slett ikke i sinne, det trenger jeg ikke, jeg holder meg med modne og reflekterte kvinner uten fjortisspråk. Jeg bare synes ordbruk som dette er komplett idiotisk. Mennene som ofte refereres til som "incels" er jo ofte menn med problemer som forhindrer de fra å ha et sunt forhold til det motsatte kjønn. Mange er psykisk syke, sliter med det sosiale, er på autismespekteret. Jeg synes derfor slik tiktok ordbruk om de som kanskje aldri får oppleve forhold og familieliv er giftig og et godt eksempel på hvorfor mange ser på den moderne feminismen som noe som er båret galt av sted. Men det er kanskje greit å kalle kvinner med mange sexpartnere horer? Eller å bruke nedsettende termer om kvinner som ikke fikser det sosiale og parforhold? Eller var det bare menn vi snakker sånn om? Om jeg skulle være en såkalt incel, er jeg i så fall en godt gift en 🙂 Anonymkode: 0f0a9...66b Det er forskjell på en kvinne som har hatt sex med flere menn kontra en mann som hater kvinner fordi han har fått avslag. En kvinne som har hatt flere partnere og ellers har respekt for andre fortjener ikke og bli kalt hore. Endret 21. oktober av Sannhetsøkende 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #49 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Du kan ikke lese hva andre tenker. Du kan prøve, men hvis hun smiler og er hyggelig så vet du ikke om hun hater hvert sekund. Anonymkode: 7fb26...9e9 Om hun smiler og er hyggelig er det signaler på at hun ikke hater det. Vi kvinner er godt opplært til å vise tydelig kroppsspråk på at vi ikke er interessert i noe samtale. Det er nødvendig, og du må ned til kvinner i tenårene for å finne kvinner som ikke har lært at de må gi tydelig "melding" om at de er utilgjengelige/ikke ønsker kontakt. Selvfølgelig om hun er på jobb. Da er hun hyggelig og smilende uansett, og det bør ikke tolkes som veldig oppmuntring. Prate og tulle kan man likevel, men i slike settinger må man huske på at kvinnen ikke har noe annet valg enn å være hyggelig, og ikke bli for påtrengende. Kvinner i yrker hvor man er utsatt for flørt i jobb pleier imidlertid å være godt drillet I å takle det fint. Anonymkode: 05e56...a3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 21. oktober #50 Del Skrevet 21. oktober Like feil som forestillingen kvinner har om at "evig single" menn er en homogen gruppe, hvor alle har en ung modellkropp som eneste preferanse i en partner. Hvor alle er sexfikserte, potensielle voldsutøvere og har mentale problemer. Når fakta er at den gruppen menn har et like bredt spekter som de fleste andre grupper mennesker. Det er veldig lett å legge skylda totalt over på menn, og ikke engang diskutere den lille muligheten for at en del av problemet også ligger hos kvinnene. For hvordan forklarer vi at stadig flere og flere menn forblir single og barnløse? Det kan ikke være slik at det bare er menn som er offer for samfunnet vi lever i, at vi bli mer asosiale pga sosiale medier og at det bare er menn som har høye krav? Hvis kvinner ikke bryr seg om økonomi og inntekt, hvorfor ser vi ikke da forhold hvor en kvinnelig lege er sammen med en mannlig søppeltømmer? Det er veldig lett å mene at man motbeviser det faktum ved å vise til ETT eksempel, gjerne seg selv. "Mannen min tjener 100.000 mindre enn meg i året, det betyr at damer ikke bryr seg om økonomi". Poenget er at majoriteten av kvinner ønsker menn med bedre økonomi enn seg selv. Store forskjeller i inntekt "den veien" skjer så godt som aldri. Akkurat som at majoriteten ønsker en partner høyere enn seg selv, at majoriteten ønsker hår på en partner, at majoriteten ønsker en ekstrovert partner og at mannen er høyere utdannet. For hvert slikt handicap en mann har synker muligheten for å finne en partner. Man kan jo tenke seg hvor stor andel kvinner man er uaktuell for hvis man kan huke av på alle handicapene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #51 Del Skrevet 21. oktober Fordi hele forsvarsmekanismen deres, nemlig å klandre kvinner for deres egne utilstrekkeligheter, raser i det sekund de aksepterer premisset om at kvinner ikke nødvendigvis ligger langflate etter "chads" og "sigmas" og "alphas" og alle disse jævla tullebegrepene incel-verdenen babler om. Jeg er mann selv, og for meg og mine kompiser er disse incel-greiene like fjerne som de er for kvinner flest. Men det er jo en forsvarsmekanisme i møte med en verden der de ikke mestrer samspill mellom menn og kvinner, og i hvert fall ikke dating, og enten kan se innover eller utover. Mange av oss gutta (og selvfølgelig også mange kvinner) har jo følt oss håpløst klønete i datinglivet, men da pustet dypt og sett på hva vi selv kan gjøre annerledes uten å lage noen tråd på KG om det. Så har du en liten, men jævlig bråkete og på kvinneforum som dette sterkt overrepresentert, gruppe menn som har svingt andre veien og heller begynt å hate kvinner. Jeg forsvarer dem selvfølgelig ikke, og jeg skjønner meg heller ikke på det. De sprer hatefullt piss og kan dra til helvete, og det tenker både jeg og alle kompiser jeg noen gang har hørt uttale seg om dette. Men det er jo ikke helt uvanlig at mennesker tyr til psykologiske forsvarsmekanismer og syltynne bortforklaringer når de ikke mestrer et eller annet, akkurat. Anonymkode: 18191...cda 4 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 21. oktober #52 Del Skrevet 21. oktober Hannabanna skrev (3 timer siden): Gjennom utallige tråder her og på andre forum får vi igjen og igjen presentert teorien om at kvinner bare går for en type menn. Ja, har sett at dere kvinner får denne teorien mot dere. Problemet med teorien er at det finnes veldig få menn som er slik det hevdes at alle kvinner går for. De aller fleste menn ligger ned mot normal, på normal eller opp mot normal. Og det er da ikke slik at disse mennene er helt fri for kvinner i dag. Snarere tvert imot er det gjerne de som har størst sjanse for å etablere seg med samliv. Men som du sier, så skjuler det seg mye bitterhet og ofte en del kvinnehat, samt lav selvinnsikt og liten evne til refleksjon. Når en mann er slik så blir det så lett for han å henge ut kvinner i flokk fordi kvinner ikke vil ha han. En stygg trend vi ser mer og mer av, iscenesatt av "influencere" som Tate og co som oser giftig og fake maskulinitet bare for å tjene penger. Kvinner er liksom skyldig menn noe, og skal skyldes på. Argumentene fra slike menn er ofte helt skrapet for nyanser for hvorfor de har falt utenfor. Og det er ikke snakk om at de tar til seg at de selv kan bli bedre. Ihvertfall ikke at det gjerne ikke skal såå mye til for å lykkes. Det er bare at en mann kommer seg opp fra bunnsumpen så åpner det seg et market for både sex og samliv. Først i sumpen må selvfølgelig holdningene endres, men allerede der mislykkes de, og derfor fortsetter det. Men TS og dere andre kvinner. Dere vet det jeg skriver nå: disse mennene er i ekstremt undertall. De er kanskje høylytte og provoserende, men det er veldig få menn som er slik. Og så vidt jeg ser så får de lite respons fra andre menn på vinklingene sine. Så det er ingen fare for at det skal ende med generell ukultur. Når dere spotter slik bitterhet og hat så børst det av dere. Det er egentlig ikke vits i å bry seg. For de er så virkelighetsfjerne og ønsker ikke lytte til noe eller noen som sier imot dem. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 21. oktober Forfatter #53 Del Skrevet 21. oktober DelvisPresley skrev (2 minutter siden): Like feil som forestillingen kvinner har om at "evig single" menn er en homogen gruppe, hvor alle har en ung modellkropp som eneste preferanse i en partner. Hvor alle er sexfikserte, potensielle voldsutøvere og har mentale problemer. Når fakta er at den gruppen menn har et like bredt spekter som de fleste andre grupper mennesker. Det er veldig lett å legge skylda totalt over på menn, og ikke engang diskutere den lille muligheten for at en del av problemet også ligger hos kvinnene. For hvordan forklarer vi at stadig flere og flere menn forblir single og barnløse? Det kan ikke være slik at det bare er menn som er offer for samfunnet vi lever i, at vi bli mer asosiale pga sosiale medier og at det bare er menn som har høye krav? Hvis kvinner ikke bryr seg om økonomi og inntekt, hvorfor ser vi ikke da forhold hvor en kvinnelig lege er sammen med en mannlig søppeltømmer? Det er veldig lett å mene at man motbeviser det faktum ved å vise til ETT eksempel, gjerne seg selv. "Mannen min tjener 100.000 mindre enn meg i året, det betyr at damer ikke bryr seg om økonomi". Poenget er at majoriteten av kvinner ønsker menn med bedre økonomi enn seg selv. Store forskjeller i inntekt "den veien" skjer så godt som aldri. Akkurat som at majoriteten ønsker en partner høyere enn seg selv, at majoriteten ønsker hår på en partner, at majoriteten ønsker en ekstrovert partner og at mannen er høyere utdannet. For hvert slikt handicap en mann har synker muligheten for å finne en partner. Man kan jo tenke seg hvor stor andel kvinner man er uaktuell for hvis man kan huke av på alle handicapene. Først, så generaliserer du kvinner mens du argumemterer for at det er ett bredt spekter av menn i første avsnitt. Flere og flere kvinner forblir også single og barnløse. Litt vanskelig at mange kvinner skal tjene mye mer enn menn nåe vi generelt tjener mindre enn menn🙄 For hvert handicap kvinner har synker sjansen for å finne seg en partner. Poenget med tråden som du hoppet helt over er at en gruppe menn, spesielt her inne nekter å høre på hva kvinner selv ønsker deg og begraver seg i bitterhet. Det løser ingenting og det er det største handicapet denne gruppen har. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #54 Del Skrevet 21. oktober DelvisPresley skrev (9 minutter siden): Like feil som forestillingen kvinner har om at "evig single" menn er en homogen gruppe, hvor alle har en ung modellkropp som eneste preferanse i en partner. Hvor alle er sexfikserte, potensielle voldsutøvere og har mentale problemer. Når fakta er at den gruppen menn har et like bredt spekter som de fleste andre grupper mennesker. Det er veldig lett å legge skylda totalt over på menn, og ikke engang diskutere den lille muligheten for at en del av problemet også ligger hos kvinnene. For hvordan forklarer vi at stadig flere og flere menn forblir single og barnløse? Det kan ikke være slik at det bare er menn som er offer for samfunnet vi lever i, at vi bli mer asosiale pga sosiale medier og at det bare er menn som har høye krav? Hvis kvinner ikke bryr seg om økonomi og inntekt, hvorfor ser vi ikke da forhold hvor en kvinnelig lege er sammen med en mannlig søppeltømmer? Det er veldig lett å mene at man motbeviser det faktum ved å vise til ETT eksempel, gjerne seg selv. "Mannen min tjener 100.000 mindre enn meg i året, det betyr at damer ikke bryr seg om økonomi". Poenget er at majoriteten av kvinner ønsker menn med bedre økonomi enn seg selv. Store forskjeller i inntekt "den veien" skjer så godt som aldri. Akkurat som at majoriteten ønsker en partner høyere enn seg selv, at majoriteten ønsker hår på en partner, at majoriteten ønsker en ekstrovert partner og at mannen er høyere utdannet. For hvert slikt handicap en mann har synker muligheten for å finne en partner. Man kan jo tenke seg hvor stor andel kvinner man er uaktuell for hvis man kan huke av på alle handicapene. Alle kvaliteter betyr selvfølgelig noe for hvor attraktiv man er som partner. Det går begge veier. Naboen min, der er hun lege og han jobber i kommunen. Ikke noe statusjobb. Jeg har også bedre utdanning, jobb og lønn enn min mann. Omtrent dobbelt. Diverse kan absolutt telle negativt for å få seg partner, for begge kjønn, men hver av oss blir sammen med en person som totalt sett føles verdt å ha et forhold til. Hva som utgjør de plussene som gjør vedkommende til ønsket partner varierer veldig. Jeg hadde selvfølgelig ikke sagt nei takk til en mann som har høyere lønn enn meg i utgangspunktet, men jeg sa altså heller ikke neitakk til en mann med lavere lønn enn meg da han totalt sett, og ikke minst angående at jeg utviklet rette følelser, var en jeg kunne se for meg å ha et godt liv sammen med. Noen kvaliteter må man imidlertid ha. Jeg hadde takket nei dersom han levde i en svinesti, var egoistisk, var stadig negativ, jeg måtte dra ordene ut av ham og sikkert mye annet også. Siden han var en bra mann og det var kjemi var imidlertid ikke dette med lønn noe jeg synes var viktig nok til å vrake ham for. Selv om jeg i utgangspunktet ønsket en mann som hadde omtrentlig samme inntekt som meg, eller høyere. Noe annet hadde det også vært rart å ønske seg i utgangspunktet. Hva hadde det ikke sagt om meg dersom jeg i utgangspunktet ønsket en mann med lavere inntekt enn meg? (Fasit; At jeg ønsket å ha den økonomiske makta.) Anonymkode: 05e56...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest In absentia Skrevet 21. oktober #55 Del Skrevet 21. oktober Hannabanna skrev (3 timer siden): Gjennom utallige tråder her og på andre forum får vi igjen og igjen presentert teorien om at kvinner bare går for en type menn… Fordi disse teoriene sier ingenting om kvinner generelt, men sier alt om den type kvinne disse mennene ønsker seg. Og det er tilfeldigvis akkurat den dama som en slik mann har. Han fyren som er en populær alfa som gutta ser opp til. Høy, kjekk, sterk, rik, rask bil osv. Morsom, karismatisk, beundret. Midtpunktet i en svær guttegjeng. Fordi dette handler ikke egentlig om damer i det hele tatt. Det handler om at disse incelene skulle ønske de var han populære. Midtpunktet. Med mange venner, makt og beundring. I stedet er de usikre, maktesløse og uten venner. Det handler om validering fra andre menn. Og en brikke oppi det er å bli sammen med exdama til forbildet, eller i hvert fall en dame forbildet i teorien kunne hatt. Grunnen er daddy issues og et lite indre barn som lengter etter å bli sett og akseptert av pappa. Legg merke til at incels som hater kvinner typisk er venneløse i tillegg. De tror hot babe er nøkkelen til en posisjon i det sosiale med andre menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #56 Del Skrevet 21. oktober Kan dere som skriver at kg er full av mannehat legge inn et eksempel på dette? Jeg finner bare eksempler på at menn får skarpe svar når de først har vært ufine, eller hele trådens tema rakker ned på kvinner. Det kaller jeg ikke mannehat, men at man får tilsvar som fortjent. Jeg sliter med å finne noen steder at menn blir "angrepet" uten å ha angrepet først selv. Anonymkode: 05e56...a3d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 21. oktober #57 Del Skrevet 21. oktober (endret) Hannabanna skrev (4 timer siden): Gjennom utallige tråder her og på andre forum får vi igjen og igjen presentert teorien om at kvinner bare går for en type menn. Uansett hvor mange kvinner som svarer at de ikke ønsker "alfaer", ikke bryr seg mest om økonomi eller overparfyrmerte tullinger som heller champagne på gulvet, så er det en del menn som desperat klamrer seg til denne teorien. Som har null rot i virkeligheten. Når vi forklarer at vi ønsker snille menn, omsorgsfulle menn som drar sin del av lasset så lyver vi? Er dette rett å slett fordi en del menn, i hovedsak incels, er for late til å gjøre ett minimum av sin del i ett parforhold? Fordi de er for late til å gjøre ett minimum i sengen og skylder på liten penis eller henger seg opp i penisstørrelse som om det er avgjørende. Det må være en grunn til at denne gruppen med menn nekter å høre på på råd. Eller er det rett å slett fordi alle ønsker seg ei dame som ser ut som og oppfører seg som en pornostjerne? At alle damer burde fake for at mannens ego skal bli tilfredsstilt? Jeg blir avfeid hver gang jeg påpeker at min herlige, gode og omsorgsfulle mann, som kler seg som en bestefar, ser ut som en herlig nerd og tjener mindre enn meg er en mann jeg er så evig takknemmlig for å ha og for at han vil ha meg. Jeg begynner å tro at det er fordi denne gruppen med menn er for late og ikke klarer å skille en dame fra sin mamma, ikke klarer å smøre sin egen niste og ikke gidder å bruke tid på å google hvordan en kvinne tilfredsstilles, men heller ønsker å være sinte og misfornøyde er grunnen til at de flokker seg sammen i kvinneforrakt. Det minst attraktive som finnes! Er det en type menn ikke vil ha er det en sinna guttunge som ikke tåler noen ting. Jeg tror noen folk har indre ideer om andre og seg selv som "passer" med div følelser og tanker de vil unngå og eller "terper på" for å greie å opprettholde et bilde av seg selv. Feks denne mannen da, som mener at han egentlig er en som "fortjener" kjæreste, får ikke en kjæreste, fordi han er emosjonelt umoden, dømmende, sær og vanskelig og selvopptatt. Og så mener han at det egentlig er andre sin feil, og at det er alle andre som gjør noe dumt. Det er alle andre sin feil, spesielt kvinner. Og så ser han ikke at det er nettopp denne holdningen som gjør at kvinner ikke ønsker å date han. Det er utrolig hvor mange mennesker som har sånne ideer om livet. At de har rett på særskilt behandling og respekt, og så trenger de ikke oppføre seg bra mot andre. Det er mange sånne mennesker altså..overalt. Endret 21. oktober av lillevill 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #58 Del Skrevet 21. oktober Fordi de er teite bedrevitere med null respekt for mennesker. Det er oppkast og oppgulp fra ende til annen...Har null empati og sympati for slike mennesker. Anonymkode: 0e703...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #59 Del Skrevet 21. oktober In absentia skrev (4 minutter siden): Fordi disse teoriene sier ingenting om kvinner generelt, men sier alt om den type kvinne disse mennene ønsker seg. Og det er tilfeldigvis akkurat den dama som en slik mann har. Han fyren som er en populær alfa som gutta ser opp til. Høy, kjekk, sterk, rik, rask bil osv. Morsom, karismatisk, beundret. Midtpunktet i en svær guttegjeng. Fordi dette handler ikke egentlig om damer i det hele tatt. Det handler om at disse incelene skulle ønske de var han populære. Midtpunktet. Med mange venner, makt og beundring. I stedet er de usikre, maktesløse og uten venner. Det handler om validering fra andre menn. Og en brikke oppi det er å bli sammen med exdama til forbildet, eller i hvert fall en dame forbildet i teorien kunne hatt. Grunnen er daddy issues og et lite indre barn som lengter etter å bli sett og akseptert av pappa. Legg merke til at incels som hater kvinner typisk er venneløse i tillegg. De tror hot babe er nøkkelen til en posisjon i det sosiale med andre menn. Ser absolutt ikke bort fra at du har mye rett o dette, men da tar de isåfall sørgelig feil. Som ung og vakker ble jeg sammen med mann som var ganske stillferdig og ikke så heldig med utseendet. En mann andre menn antagelig ikke regnet som en konkurrent. Jeg var heldig med utseendet, og aldri før eller siden har jeg så åpenlyst sett hvor ufattelig slemme og konkurranseinnstilte menn er som da jeg som pen kvinne ble sammen med mindre pen og lite selvhevdende mann. "Hun der klarer du ikke holde på!", "Hun er langt over din liga.", "Har du noe penger vi ikke vet om?", og så lignende. Direkte til ham, så ugreit at man knapt kunne skjønne at dette var menn han kalte venner, og som hadde vært det til... Siden det var null respekt for ham prøvde flere seg også åpenlyst på meg. Liksom med mer å tilby og bedre rett til. Dette var utrolig sårende og nedbrytende for ham, og smilet hans visnet liksom bort. Nei dette er ikke nøkkelen til sosial status blant andre menn. Anonymkode: 05e56...a3d 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 21. oktober #60 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ser absolutt ikke bort fra at du har mye rett o dette, men da tar de isåfall sørgelig feil. Som ung og vakker ble jeg sammen med mann som var ganske stillferdig og ikke så heldig med utseendet. En mann andre menn antagelig ikke regnet som en konkurrent. Jeg var heldig med utseendet, og aldri før eller siden har jeg så åpenlyst sett hvor ufattelig slemme og konkurranseinnstilte menn er som da jeg som pen kvinne ble sammen med mindre pen og lite selvhevdende mann. "Hun der klarer du ikke holde på!", "Hun er langt over din liga.", "Har du noe penger vi ikke vet om?", og så lignende. Direkte til ham, så ugreit at man knapt kunne skjønne at dette var menn han kalte venner, og som hadde vært det til... Siden det var null respekt for ham prøvde flere seg også åpenlyst på meg. Liksom med mer å tilby og bedre rett til. Dette var utrolig sårende og nedbrytende for ham, og smilet hans visnet liksom bort. Nei dette er ikke nøkkelen til sosial status blant andre menn. Anonymkode: 05e56...a3d Det der er sjalusi. De vil nok at kompisen skal ha dame..men ikke S Å fin dame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå