Gå til innhold

Kinky hotell i Oslo ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror du skal lete lenge etter å møte noen tilfeldige TS da dette er ganske mite nedslagsfelt til tross for at Dagbladet skriver side opp og side ned om dette. Jeg ville forsøkt å kontakte miljøet direkte evt en klubb.

Anonymkode: 1c56e...f8e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Please. Når jeg tar inn på hotell med kjerring og unga så vil ikke jeg ha en gjeng med kaninkåte swingers som stønner og bærer seg i naborommet. 

Anonymkode: 77900...12d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei.... Kjenner jeg blir berørt av det her. Jeg har virkelig ikke spurt etter noe ulovlig... Og heller ikke den typen. Kjenner jeg blir oppriktig oppgitt av det😔  prøver bare å møte likesinnede 

Anonymkode: 55977...71c

Bare drit i det. Andres villes fantasi er ikke ditt problem. 

Anonymkode: 498ee...05c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

10-12 stk? Det er meg og kjæresten, som skal ha på seg mer enn nok klær. Men kanskje drikke litt vin med ett annet par i baren? 

Du kan egentlig møte et annet par på hvilket som helst hotell i Oslo, men the well er jo et kjent sted swingers. Allikevel, hvis du vil være sikker, hva med og avtale med noen i forkant? Lag en felles tinderprofil eller noe? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Please. Når jeg tar inn på hotell med kjerring og unga så vil ikke jeg ha en gjeng med kaninkåte swingers som stønner og bærer seg i naborommet. 

Hvordan ble barna dine til? Lov å ha sex på hotell også 😀 la folk kose seg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan egentlig møte et annet par på hvilket som helst hotell i Oslo, men the well er jo et kjent sted swingers. Allikevel, hvis du vil være sikker, hva med og avtale med noen i forkant? Lag en felles tinderprofil eller noe? 

Det kan jeg absolutt gjøre 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her er det mange fordommer 🤗🤗 håper du sitter trygt og godt i sofaen og syr gode puter under armene til barna dine , mens du hater på andre via internett. Håper ihvertfall samboeren din ikke kjeder seg 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Nå har du missforstått meg 😂 er ikke dette jeg er på utkikk etter. Er det ett hotell, som er kjent for at folk møtes på akk det hotellet ? Trenger ingen stor seng , utstyr og eventer 😂😂 det skjønner jeg jo selvfølgelig hvordan man gjør. Jeg lurer på om det er ett sp kaldt " voksen Hotel" der par reiser ... 

Nei, de blir lagt ned kjapt som fy. De som åpner for slike rykter, må basere seg utelukkende på kunder med seksuelle interesser. Ergo blir det nærmet bordell, da det ikke er nok swingerspar på reise til å opprettholde driften. 

Jeg som gammel osloborger veit om flere oppigjennom årene, men de færreste av oss ville satt fot der. 

Det er kinkklubber i og rundt Oslo der dere kan møte likesinnede. Swingers i Bærum og kink/fetisj i Oslo..

Og ja, jeg er også kinky.

Anonymkode: 81870...735

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

The well har jo det ryktet. Skal dere ha med et annet par, eller håpe på og møte noen tilfeldige? 

Nei, please a! The well er for nudister , ikke noe annet. 😮‍💨

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, de blir lagt ned kjapt som fy. De som åpner for slike rykter, må basere seg utelukkende på kunder med seksuelle interesser. Ergo blir det nærmet bordell, da det ikke er nok swingerspar på reise til å opprettholde driften. 

Jeg som gammel osloborger veit om flere oppigjennom årene, men de færreste av oss ville satt fot der. 

Det er kinkklubber i og rundt Oslo der dere kan møte likesinnede. Swingers i Bærum og kink/fetisj i Oslo..

Og ja, jeg er også kinky.

Og du har erfaring med det jeg sikter til eller ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og du har erfaring med det jeg sikter til eller ? 

Å møte likesinnede?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

10-12 stk? Det er meg og kjæresten, som skal ha på seg mer enn nok klær. Men kanskje drikke litt vin med ett annet par i baren? 

Så hvorfor skal du da ha et kinky hotell? Herregud.. greit å være ny i swingersmiljøet men får da jaggu være grenser. Det finnes en god del forum og nettsider som kan hjelpe deg.

Anonymkode: d36aa...693

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å møte likesinnede?

Jepp 👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hvorfor skal du da ha et kinky hotell? Herregud.. greit å være ny i swingersmiljøet men får da jaggu være grenser. Det finnes en god del forum og nettsider som kan hjelpe deg.

Anonymkode: d36aa...693

Har vært i swingers miljøet i 12 år jeg men, det går bra. Ny by, trenger jeg kun å høre om hoteller i Oslo. Eneste spørsmålet mitt 🤗😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det endrer ikke at det går mange fra swinger miljøet der. Nå oppfordret jeg ikke til og pule i badstuen for orden skyld, men på hotellrom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har vært i swingers miljøet i 12 år jeg men, det går bra. Ny by, trenger jeg kun å høre om hoteller i Oslo. Eneste spørsmålet mitt 🤗😂

Og hvordan kan det da ha seg, bokstavelig talt 🫠 at du ikke har fått vite mer om dette fra det miljøet?

Anonymkode: 21657...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker jeg avslutter her for min del, fått svar på det jeg lurte på, og veldig mange useriøse folk. Så jeg tenker jeg takker for meg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jepp 👍 

Ja, men ikke på hoteller for swingers. På klubb ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

The well har jo det ryktet. Skal dere ha med et annet par, eller håpe på og møte noen tilfeldige? 

Ja, The Well Spa har et rykte for å være møteplass for overstadig kåte mennesker, men dette skyldes bare at det er en del folk som totalt misforstår hensikten med å være naken på spa og dermed saboterer stedet for alle andre som vil nye spaet i fred og ro. The Well ønsker ikke å være et slikt sted, og dette er rykter som de kjemper mot hele tiden. Folk som blir fersket for seksuell aktivitet blir kastet på dør og får aldri komme tilbake.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, The Well er for nudister. Det er også for advokater og lærere og studenter og pensjonister og leger og frimerkesamlere og sportsfiskere og bussjåfører alle mulige andre folk. The Well er for alle som liker å nyte vann og varme. Et fantastisk sted med høy klasse. Største og beste spaanlegget i Norden.

Anonymkode: dae9e...7f7

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, The Well Spa har et rykte for å være møteplass for overstadig kåte mennesker, men dette skyldes bare at det er en del folk som totalt misforstår hensikten med å være naken på spa og dermed saboterer stedet for alle andre som vil nye spaet i fred og ro. The Well ønsker ikke å være et slikt sted, og dette er rykter som de kjemper mot hele tiden. Folk som blir fersket for seksuell aktivitet blir kastet på dør og får aldri komme tilbake.

Ja, The Well er for nudister. Det er også for advokater og lærere og studenter og pensjonister og leger og frimerkesamlere og sportsfiskere og bussjåfører alle mulige andre folk. The Well er for alle som liker å nyte vann og varme. Et fantastisk sted med høy klasse. Største og beste spaanlegget i Norden.

Anonymkode: dae9e...7f7

Ønsker å påpeke at jeg aldri har sett noe rart på the well, og jeg er der flere ganger i halvåret. Jeg har kun vært plaget med at folk skravler i stille sonene.....

Så Trådstarter; NEI THE WELL ER IKKE PLASSEN FOR DEG OG DIN FRU!!!!!!!! Det er ikke ok på noen som helst måte og anta at vi er interessert i swingers bare fordi vi går på ett spa der man oppfordres til å være naken. Det er også ingen "bar" men ett lounge areale

Anonymkode: b10c7...fa6

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...