AnonymBruker Skrevet 22. oktober #21 Del Skrevet 22. oktober har dobbelt av regntøy, en foret og en vanlig, to parkdresser og to vinterdresser. Veldig greit om det skal skiftes i bhg, samt om den må vaskes så har man en i reserve. Har også to par sko av alt som joggesko, vintersko, støvler med og uten foring. Spesielt vintersko er greit om man blir våt. Anonymkode: e10e3...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #22 Del Skrevet 22. oktober Jeg prøver å ha plagg som man kan bruke litt allsidig. F.eks barnet mitt har en vinterdress og en vinterregndress. Blir den ene våt kan den andre brukes men den første tørkes. Har to av votter, luer, hals. Ett mellomlag i fleece og ett i ull. Vintersko og cherrox kan også brukes om en annen om det skulle skje noe med det ene paret Anonymkode: abffb...2cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #23 Del Skrevet 22. oktober Regndress. Fordi det ofte slites hull og da rekker jeg ikke alltid handle ny til dagen etter. Anonymkode: 02f16...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #24 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 6.24): Lønn Anonymkode: 50598...df0 Ja,koselig å jobbe 80+ timer i uka. Anonymkode: ab584...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 23. oktober #25 Del Skrevet 23. oktober Regntøy, støvler, cherox, vintersko. Et sett til bhg og et til hjemme/reserve. Luer og votter holder det ikke med dobbelt, der bør man ha minst trippelt. Har en vinterdress, men pleier også å ha en vinterutebukse og flere vinterjakker (arvet, gave og kjøpt brukt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå