AnonymBruker Skrevet 21. oktober #1 Del Skrevet 21. oktober Er det regntøy, skalldress eller vinterdress? Evt annet ytterplagg? Anonymkode: 85ebf...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #2 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er det regntøy, skalldress eller vinterdress? Evt annet ytterplagg? Anonymkode: 85ebf...a99 Tenker på barnehagebarn. Anonymkode: 85ebf...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #3 Del Skrevet 21. oktober Lønn Anonymkode: 50598...df0 3 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 21. oktober #4 Del Skrevet 21. oktober Regnsett, vintersko, vinterdress. Noe blir vår og da er det fint å ha et tørt alternativ i reserve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heln Skrevet 21. oktober #5 Del Skrevet 21. oktober Har alltid dobbelt av regndress og støvler. Vinterdress har vi en av, men kjøper en vinterbukse for å ha i reserve 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #6 Del Skrevet 21. oktober Støvler - har et par med og uten fôr hvor det ene paret fungerer som reservere ut fra årstid. Votter - får aldri nok. Vi har kun ett sett av hvert for tiden, men skallklærne har 15 000 i vannsøyle og kan brukes om regntøyet er vått. Har tidligere hatt to regnbukser men har ikke sett det behovet det siste halvåret. Anonymkode: 99a40...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #7 Del Skrevet 21. oktober Votter og luer, dumt å bare ha ett par når noe blir borte. Anonymkode: cb4e1...572 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stacy__ Skrevet 21. oktober #8 Del Skrevet 21. oktober Regndress, votter, regnstøvler og luer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #9 Del Skrevet 21. oktober Hadde dobbelt av vinterdress, vår/høstdress, vintersko, støvler Minst 4-5 luer, vottepar, hals etc. Like mange pannebånd. Anonymkode: 66da4...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #10 Del Skrevet 21. oktober Regntøy. Men har nå ett sett med for og ett uten for, bruker mest det uten og så er det med for reserve. Skalltøy (med litt for) har vi ett sett av men har også hatt hel dress og byttet litt på. Det delte settet tåler litt mer vann så det har og blitt brukt når det er vått eller bare yr. Vinterdress har vi hatt bare 1 men har da brukt foret regntøy eller tynnere klær med ekstra under som backup (så fremt det ikke var iskaldt men var det skikkelig kaldt ble vinterdressen ikke våt heller). Ikke dobbelt av sko men har gummistøvler, overgangssko som tåler en del vann og termostøvler så da er det som regel et par som er tørre og kan brukes 😄 Ett par vintersko i tillegg. Barnet går på småbarn kanskje man trenger mer klær på storebarn. Anonymkode: 874e8...f29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #11 Del Skrevet 21. oktober Vi har dobbelt (eller mer) av det meste, eller i det minste plagg med overlappende funksjon. Skalldress har vi ikke. Bare en vinterregndress og en vattert regnbukse, et utvalg av jakker, men dobbelt av vinterdress (forskjellig tykkelse), regntøy, vintersko, støvler og mer enn det av luer og votter. Aktivt utebarn som elsker vann. Gjerne ute to ganger i barnehagen og så etter barnehagen. Anonymkode: 74a67...53a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet 21. oktober #12 Del Skrevet 21. oktober Sier som en annen her: lønn! Og bil! Men ellers så er det nok regnbukser. Alt som kan gå i tørketrommel kan jeg få klart igjen til neste dag, og om det bare er litt "småbustete" ute så kan det gå å bruke vanlig jakke eller vindjakke til regnbuksa - men regnbukse må de ha på, hele høsten og hele våren omtrent, og store deler av vinteren også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #13 Del Skrevet 21. oktober I utgangspunktet ville jeg først og fremst sagt skalldress, for dersom det regner så pleier vi ikke gå ut etter bhg, og da kan regntøyet tørke ferdig. Men skalldressen kan ha blitt våt i bhg og da er det fint å ha en tørr hjemme. Men! Nå er jeg sykemeldt og hjemmeværende. Noe som gjør at det er mer tid til å sørge for at det ene settet man har, kan tørke til neste dag. Ser For meg at dersom jeg hadde vært i jobb, ville jeg satt mer pris på å ha dobbelt av alt, slik at jeg slapp å stresse med det det etter en lang jobbdag. Jeg kjøper generelt brukte klær, men om det er viktig for deg å ha hovedsakelig nye klær, kan man jo feks kjøpe reserve-klær brukt. Har 6 ulike luer/baklava i forskjellig stoff, samt en drøss votter. Alle luer/votter jeg har har jeg fått med i klespakker, så har lite forhold til hvor mye sånt egentlig koster, og hvor mye jeg ville valgt å ha dersom det skulle vært kjøpt nytt. Men i alle fall 2 par tynne ullvotter, 1 par regnvotter og 1 par vintervotter. Vil også nevne at skotørker er genialt og brukes ofte på votter eller inn i våte dressbein👌🏻 Anonymkode: 17b61...6a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #14 Del Skrevet 21. oktober Ungen min svømmer i vanndammer, så ting som brukes i regnvær har vi trengt dobbelt av. Har vært enkelttilfeller hvor en dress eller lue ikke har tørket helt over natta, men er kun regntøy det er et mønster på. Har helt ærlig dobbelt opp av alt fordi jeg er lat (vi går til og fra barnehagen hver dag), men er ikke mye vi ville hatt dobbelt opp med om vi hadde kjørt, altså. Anonymkode: fded0...f6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paulinetta Skrevet 21. oktober #15 Del Skrevet 21. oktober Absolutt alt av vintertøy og sko. Arver heldigvis alltid et par eller to sko, slik at vi har et par i backup til en dag hvor alt er vått, for det skjer. Dress, lue osv må vi også ha dobbelt av. Det skjer ofte at vi kommer hjem våte fra barnehage/skole og at vi skal direkte videre på noe som krever ytterklær, da har vi ikke tid til å vente på tørketrommelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #16 Del Skrevet 21. oktober Skotørker minimerer behovet for masse ekstra sko. Men har alltid hatt vinterstøvel, duckboots og overgangsko. De fungerer fint som reserve for hverandre når alt er vått. Har alltid valgt å ha en vinterdress og en todelt i form av jakke og bukse. Ene settet har vært dyrt det andre rimelig. Har alltid også hatt en skall bukse, skall jakke og eget regntøy. Aldri trengt ekstra av dette. Har det ene blitt vått så brukes det andre. Gode hestra votter blir ikke like fort våte som billige votter. Har alltid billige som reserve, men trenger de skjeldent. Ekstra luer er et must. Anonymkode: 10336...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #17 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er det regntøy, skalldress eller vinterdress? Evt annet ytterplagg? Anonymkode: 85ebf...a99 Har 3x gummistøvler og regntøy. 1 skalldress, men 2 vinterdresser. Anonymkode: 7da0f...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #18 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er det regntøy, skalldress eller vinterdress? Evt annet ytterplagg? Anonymkode: 85ebf...a99 Ha fire av det meste fordi med tre barn så er det alltid en som er det situasjon der noe ikke kan brukes, vått, hull, skittent, borte. Noe har de likt andre ting har de like av. Alltid ekstra klær i bilen så vi slipper å gå hjem for å skifte, særlig i bleieslutt tiden. Slipper å løpe på butikkene fordi buksa var våt. Anonymkode: ba971...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 21. oktober #19 Del Skrevet 21. oktober Vi hadde dobbelt av vinterdress, høstdress, fjellsko, regntøy. Flere par mee votter.Årsak var at var de ute på formidagen og ble våte så kunne de gå ut igjen etter mat. Her var de mye ute og var veldig greit da å ha nok tøy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet 22. oktober #20 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 5.47): Er det regntøy, skalldress eller vinterdress? Evt annet ytterplagg? Anonymkode: 85ebf...a99 Vinterdress, vinterregndress , regnvotter, cherrox, vintersko, vintervotter, ullsokker, ullklær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå