AnonymBruker Skrevet 20. oktober #1 Del Skrevet 20. oktober Hva slags subtile, kjipe opplevelser har du hatt i dag? Verden styres av hierarkier, og du har sikkert blitt utsatt for noen form for hersketeknikk/nedtrykking i dag? La meg begynne: familie som konsekvent overser mitt barn, og vier mye oppmerksomhet til noen andres… Anonymkode: 7e2ce...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #2 Del Skrevet 21. oktober Jeg sov hos en venninne og hadde 2 timers husmorsferie. Men så klarte jeg ikke sove i natt, enda jeg var så trøtt i går kveld. Lå våken til 5, og sov fra 5 ish til ca 10,30. Så har jeg vært stuptrøtt i hele dag, også kvikner jeg til igjen på kvelden og er fremdeles våken nå. Heldigvis skal jeg på nattevakt, så gjør ikke noe at jeg er lenge våken, men kjedelig at jeg ikke fikk sovet ut når jeg hadde barnefri. Anonymkode: b8536...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #3 Del Skrevet 21. oktober Ingen. Anonymkode: 79ae8...3fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #4 Del Skrevet 21. oktober Ingen. Som vanlig Anonymkode: 1aab7...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #5 Del Skrevet 21. oktober Vet ikke om det er veldig konstruktivt å dvele ved kjipe opplevelser. Kanskje du kunne heller prøvd å tenke over hva du er takknemlig for i dag? Anonymkode: 10fc7...557 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #6 Del Skrevet 21. oktober Zero. Har 99.5% supre dager. Anonymkode: 1e0b3...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #7 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hva slags subtile, kjipe opplevelser har du hatt i dag? Verden styres av hierarkier, og du har sikkert blitt utsatt for noen form for hersketeknikk/nedtrykking i dag? La meg begynne: familie som konsekvent overser mitt barn, og vier mye oppmerksomhet til noen andres… Anonymkode: 7e2ce...662 Jeg er offer for en sint kollega som synes jeg er absolutt pyton uten at jeg helt forstår hva jeg har gjort, utenom å gjøre hennes oppgaver nå som hun ikke er frisk. Hun vil ha meg ut av jobben og ser ut til å prøve å ødelegge min relasjon med alle andre på jobb og er advokat for at jeg skal ut. Det er meningen vi skal samarbeide men hun melder seg helt ut. Helt huskestue her. Anonymkode: 36243...1ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #8 Del Skrevet 21. oktober Slet så med å sove pga mye vind i natt. Flere møbler utendørs ramlet midt på natta og vekket meg, og jeg var stressa. Så det var kjedelig.. Men ellers en fin dag, bare litt trøtt Anonymkode: bb4e3...0de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #9 Del Skrevet 21. oktober Vel. Jeg ble nesten svindlet i går. Og kortet mitt er sperret og nå kredittkortet og. Heldigvis så klart de ikke å ta noe ut. Anonymkode: 847cc...b51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #10 Del Skrevet 21. oktober Opplevde å bli neglisjert av venninner på filmkveld i helgen.. De responderte alltid på det hverandte sa, men overså mine kommentarer.. veldig frustrerende. Hadde noen av de andre sagt AKKURAT det samme som meg hadde det blitt respons, bare ikke når det kom fra meg. Er så idiotisk du får det Anonymkode: 7e2ce...662 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 21. oktober #11 Del Skrevet 21. oktober City scorte på overtid. I går altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #12 Del Skrevet 21. oktober Dårlig stemning mellom meg og mannen min. Han har ikke sagt ett ord til meg i hele dag. Anonymkode: 9d318...dd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #13 Del Skrevet 22. oktober Mamma maste (igjen) om at jeg må komme hjem på besøk "nå når jeg har så mye tid". Er sykmeldt og går til behandling to ganger i uka, føler meg som en 90‐åring i kropp og hode, men i følge henne så går jeg bare hjemme. Hun spør hele tiden om hva jeg har gjort i det siste, om jeg har bakt, laget middag, begynt med juleforberedelsene osv osv. Hvis jeg har gått meg en tur på formiddagen så er jeg "sååå heldig som har tid til slikt!" Anonymkode: ae207...b7d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #14 Del Skrevet 22. oktober Fikk en type smerter i dag hvor symptomene overlapper veldig med blodpropp. Tror ikke egentlig jeg har det, men må utelukke det. Fikk time i morgen, så måtte gå hele dagen og kjempe mot skumle tanker. Håper jeg får sove i natt, fikk ikke det i går natt da de skrapte av all asfalten utenfor her hele natta. Jeg skal aldri være gravid igjen. Anonymkode: 12934...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #15 Del Skrevet 22. oktober Skulle ta en tur ut i kveld, da været så bedre ut, altså ikke regn, men ganske mye vind. Jo takk, den som ble gjennomvåt var meg, plutselig åpna himmelen seg og sendte regn blandet med hagl, i tillegg til vind av stiv kuling eller mer. Da var det bare å komme seg hjem og i dusjen. Alt var vått, til og med mobilen med etui, som lå i lomma! Kan ikke stole på været her vest,nei! Anonymkode: 16a4b...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #16 Del Skrevet 23. oktober Cellegiften jeg har fått de siste fire månedene virker ikke lenger 🥺 Anonymkode: e3008...208 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #17 Del Skrevet 23. oktober Har fått en foreløbig uforklarlig tretthet på grensen til fatigue, hvor jeg fint kan sove 12t i døgnet! Sykt irriterende. Skal sjekke hos lege om det er noen mangler, men tar en del vitaminer, så mistenker stoffskifte. Hater å dra til legen, så gir det noen uker med supersunt kosthold og god hvile før jeg sjekker. Kanskje det bare er mørketiden som forteller meg at jeg bør roe ned naturlig. Men var ikke helt forberedt på å plutselig få så få timer i døgnet 😂 Anonymkode: 20230...0e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #18 Del Skrevet 23. oktober Problemer med huskjøp, har kjøpt katta i sekken med råte og fuktskader uten å vite om det. Anonymkode: 7e2ce...662 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #19 Del Skrevet 27. oktober Har mareritt hver natt om at jeg er et dårlig menneske og begynner snart å tro på det.. Anonymkode: 7e2ce...662 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #20 Del Skrevet 27. oktober Våknet kl 4... Klarer fortsatt ikke sove igjen. Ødelagt søndag. Anonymkode: 37e83...483 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå