AnonymBruker Skrevet 20. oktober #1 Del Skrevet 20. oktober Er det oppvekst? Er de såret fra tidligere forhold? Misliker kvinner? Anonymkode: f85c9...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #2 Del Skrevet 20. oktober For å utforske alle deilighetene på "markedet". Hvorfor velge når du kan "prøve" alle? Anonymkode: 49dca...ade 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 20. oktober #3 Del Skrevet 20. oktober Menn burde ihvertfall ikke klage for at flere kvinner mister lysten på mann og barn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 20. oktober #4 Del Skrevet 20. oktober Jeg har ikke inntrykk av at dette er en ting som gjelder alle menn eller menn generelt. Jeg vil nødig lage et "ikke alle menn"-svar, men likevel gjør jeg det. Helt vanlige menn er sjeldent sånn. Menn flest, som kvinner, fortrekker nok hovedsaklig langvarige forhold med en partner de er glade i (hvis ikke hadde samfunnet vårt hengt sammen i det hele tatt). Finnes det menn som bare ønsker noe pent å stappe pikken inn i? Javisst. Er de i flertall, er de representative? Nei. @TS: kan du utdype litt mer om hvor du vil hen med innlegget? Er det et hjertesukk fra en dårlig opplevelse selv? Er det debatt-innlegg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #5 Del Skrevet 20. oktober Pga det er det eneste jeg trenger dem til...? Anonymkode: 033f1...124 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #6 Del Skrevet 20. oktober Even Tuell skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke inntrykk av at dette er en ting som gjelder alle menn eller menn generelt. Jeg vil nødig lage et "ikke alle menn"-svar, men likevel gjør jeg det. Helt vanlige menn er sjeldent sånn. Menn flest, som kvinner, fortrekker nok hovedsaklig langvarige forhold med en partner de er glade i (hvis ikke hadde samfunnet vårt hengt sammen i det hele tatt). Finnes det menn som bare ønsker noe pent å stappe pikken inn i? Javisst. Er de i flertall, er de representative? Nei. @TS: kan du utdype litt mer om hvor du vil hen med innlegget? Er det et hjertesukk fra en dårlig opplevelse selv? Er det debatt-innlegg? Jo, herregud. De er da representative for alle menn som ikke vil ha et forhold? Anonymkode: 033f1...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #7 Del Skrevet 20. oktober Even Tuell skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke inntrykk av at dette er en ting som gjelder alle menn eller menn generelt. Jeg vil nødig lage et "ikke alle menn"-svar, men likevel gjør jeg det. Helt vanlige menn er sjeldent sånn. Menn flest, som kvinner, fortrekker nok hovedsaklig langvarige forhold med en partner de er glade i (hvis ikke hadde samfunnet vårt hengt sammen i det hele tatt). Finnes det menn som bare ønsker noe pent å stappe pikken inn i? Javisst. Er de i flertall, er de representative? Nei. @TS: kan du utdype litt mer om hvor du vil hen med innlegget? Er det et hjertesukk fra en dårlig opplevelse selv? Er det debatt-innlegg? Hei, har jeg noe plass sagt "alle menn"??? Anonymkode: f85c9...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #8 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Pga det er det eneste jeg trenger dem til...? Anonymkode: 033f1...124 Ok Anonymkode: f85c9...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #9 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok Anonymkode: f85c9...e5e Ærlig svar. Ikke alle vil ha forhold. Anonymkode: 033f1...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #10 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ærlig svar. Ikke alle vil ha forhold. Anonymkode: 033f1...124 Det er bra med ærlig svar. Anonymkode: f85c9...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 20. oktober #11 Del Skrevet 20. oktober Fordi de ikke vil ha noen forpliktende forhold, vil jeg tro. Og at de vil ha sex 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 20. oktober #12 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei, har jeg noe plass sagt "alle menn"??? Anonymkode: f85c9...e5e Nei, teknisk sett har du ikke spesifikt skrevet "alle menn". Du har heller ikke skrevet "noen menn". Er det en tilsiktet tvetydighet for å hinte til menn generelt, men likevel ha en utvei som du svarer med her? Men for å ha en opplyst debatt videre; hvilke menn tenkte du på i innlegget ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 20. oktober #13 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jo, herregud. De er da representative for alle menn som ikke vil ha et forhold? Anonymkode: 033f1...124 Litt usikker på hvilken gruppe du tenker på her og hvordan de representerer andre. Kan du forklare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #14 Del Skrevet 20. oktober exictence skrev (7 minutter siden): Fordi de ikke vil ha noen forpliktende forhold, vil jeg tro. Og at de vil ha sex Er det vanskelig for de å finne noen da, virker som alle kvinner vil ha noe mer før de har sex. Anonymkode: f85c9...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 20. oktober #15 Del Skrevet 20. oktober Sannhetsøkende skrev (19 minutter siden): Menn burde ihvertfall ikke klage for at flere kvinner mister lysten på mann og barn. Problemet er at de mennene som blir straffet og skadelidende ikke er de samme som har "alle muligheter" og puler rundt. Sistnevnte får seg alltid barn om de ønsker fordi de er sjarmerende og/eller kjekke. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #16 Del Skrevet 20. oktober Even Tuell skrev (8 minutter siden): Nei, teknisk sett har du ikke spesifikt skrevet "alle menn". Du har heller ikke skrevet "noen menn". Er det en tilsiktet tvetydighet for å hinte til menn generelt, men likevel ha en utvei som du svarer med her? Men for å ha en opplyst debatt videre; hvilke menn tenkte du på i innlegget ditt? De menn som gjør dette, jeg har ikke anelse hvor stor del av befolkningens delen som er menn som inngår. Antageligvis er det en viss del av både single og menn i forhold. Anonymkode: f85c9...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #17 Del Skrevet 20. oktober Menn kan befrukte hele bygda, mens kvinner går 9-10mnd før babyen spretter ut. Derfor er kvinner mer selektive til partner, mens menn er programmert til å benytte de fleste muligheter til å videreføre sitt DNA. Problemet i det moderne samfunn er at vi i feminiserte land ikke lenger tillater prostitusjon. Du får en haug med ubrukelige menn (som vi alltid har hatt) som må late som at de er noe de ikke er for å få sex. Seksualdriften hos en mann er for sterk til å kunne legges til side. Anonymkode: 6b194...1f4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 21. oktober #18 Del Skrevet 21. oktober DelvisPresley skrev (2 timer siden): Problemet er at de mennene som blir straffet og skadelidende ikke er de samme som har "alle muligheter" og puler rundt. Sistnevnte får seg alltid barn om de ønsker fordi de er sjarmerende og/eller kjekke. Vet du hva? De aller fleste menn får faktisk dame og barn. De som ender opp evig single og ufrivillig barnløse har enten veldig dårlig selvinnsikt på egne feil, eller så har de bare ikke møtt den rette. Jeg har sett menn som overhodet ikke er kjekke og ikke har de særlig med penger eller, men de har klart og gjort flere damer gravide for det. Så kresne er kvinner ikke altså. Se deg rundt ute. Ikke se på YouTube videoer. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #19 Del Skrevet 21. oktober Så lenge jeg kun er en overfladisk og enkel pulefyr sjøl, hvorfor skal ikke jeg gå for ei puledokke? Gjerne gifte meg med den rette puledokka også. Mens andre rundt oss glaner på hjernedøde tv program så er vi atter igjen på soverommet der vi ruller og spriker med våre erogene soner, med tilhørende musefletter og supermann-drakt.. Anonymkode: f3d79...b4c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #20 Del Skrevet 21. oktober Hva er galt med å knulle for nytelsen sin del? Svært mange damer er også ganske happy med å bli pult hemningsløst uten forpliktelser. Å være en knulledokke er det ingenting galt med. Slutt å shame damer fordi dere selv er urelevante kjærringer som ikke får noe morro. Sannhetsøkende skrev (10 timer siden): Menn burde ihvertfall ikke klage for at flere kvinner mister lysten på mann og barn. Kvinner mister lysten på mann og barn fordi de selv kun velger ut menn de ikke kan få til tilfeldig sex, og neglisjerer menn på eget nivå de faktisk kan få etablert et forhold med. Så legger de skylda over på menn at de ikke vil forplikte seg. Mens realiteten er at det er dem selv som ikke er bra nok til å få de mennene de tror de er bra nok til. Anonymkode: 1fd55...427 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå