Bamseklemmer Skrevet 23. oktober #41 Del Skrevet 23. oktober Siden menn har så mye større sexlyst enn oss damer Altså sexlyst er jo tilknyttet utholdenhet.. Kortvarig sexlyst og langvarig sexlyst, etter man har blitt kåt👍 Men hva hjelper det om menn har høyere sexlyst enn kvinner, når sexen består av 4-5 jokk.. og ferdig mann?😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 23. oktober #42 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (17 timer siden): Nei. Som sagt så er kona helt smashing. Det handler om sex generelt. Vet ikke om «lei av sex» er riktig å si, men i hvert fall fått stilt nyskjerrigheten jeg hadde rundt sex og mettet spenningen for lenge siden. Og når det er dette som er den viktigste driveren for min lyst, så blir det jo sånn at lysten av tar over tid. De gangene jeg vil ha sex, så er det kona jeg begjærer. Det skjer bare ikke på langt nær så ofte ofte som da jeg var yngre at jeg faktisk vil ha sex. Anonymkode: 95b7f...e0d Dette var egentlig trist lesing. Du har ikke vurdert å be legen om å måle testosteronverdiene dine? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #43 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 22.43): Må jo homofili sånn seksuelt sett være midt i blinken? Anonymkode: 7c700...180 Jeg vet, er homofil i tidlig 20 årene. Jeg og kjæresten har sex opptil 10-15 ganger om dagen. Vi elsker sex og digger herlige orgasmer som omtrent blåser hodet av oss😅 Anonymkode: 94c5b...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #44 Del Skrevet 23. oktober HMK skrev (1 time siden): Dette var egentlig trist lesing. Du har ikke vurdert å be legen om å måle testosteronverdiene dine? Det er jo ikke trist for meg😊. Hadde jeg hatt mye lyst på sex men ikke kunne hatt det, så hadde det vært trist. Jeg har all den sexen jeg vil ha jeg☺️. Har virkelig ingen ting å klage på. Jeg måler testosteron hvert eneste år jeg. Har det som en del av min årlige helsjekk etter jeg fylte 40 år. Mine verdier ligger i øvre sjiktet av normalområdet. Jeg er også frisk og rask. Forholdsvis godt trent og lever et sunt liv. Min Seksualitet er og har alltid vært tett knyttet til spenning, utforsking og nyskjerrighet. Er ikke værre en det😊. Anonymkode: 95b7f...e0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #45 Del Skrevet 23. oktober Trolltunge skrev (21 timer siden): Disse mytene om at menn er så mye kåtere enn kvinner, som bombastisk fasit, skaper krøll for både menn og kvinner når de brister. Jeg tror ikke at det er myter men normen. Altså at menn jevnt over vil ha mer sex enn hva kvinner vil ha. At forhold som bryter normen skaper krøll tror jeg gjerne på. Anonymkode: 171e5...6bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #46 Del Skrevet 23. oktober Nå kan jeg bare snakke for meg selv. Er 50+ og har aldri noensinne avvist dama hvis hun ønsker sex. Aldri. Har blitt avvist såpass mange ganger at vi sikker nærmer oss 800-900 ganger. Minst. Tror hun hadde fått sjokk og blitt veldig usikker om jeg hadde avvist henne. Freak a girl out, say no to sex. Stemmer ihvertfall for meg... Anonymkode: 2b672...983 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #47 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå kan jeg bare snakke for meg selv. Er 50+ og har aldri noensinne avvist dama hvis hun ønsker sex. Aldri. Har blitt avvist såpass mange ganger at vi sikker nærmer oss 800-900 ganger. Minst. Tror hun hadde fått sjokk og blitt veldig usikker om jeg hadde avvist henne. Freak a girl out, say no to sex. Stemmer ihvertfall for meg... Anonymkode: 2b672...983 Glemte å nevne at forholdet har vart i 27 år. Anonymkode: 2b672...983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #48 Del Skrevet 23. oktober Da jeg var i tidlig 20-årene og seksuelt frustrert følte jeg stor misunnelse på homofili menn. De kunne få sex ekstremt lett. Egentlig er jeg fortsatt litt misunnelig. Anonymkode: 8d977...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 23. oktober #49 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da jeg var i tidlig 20-årene og seksuelt frustrert følte jeg stor misunnelse på homofili menn. De kunne få sex ekstremt lett. Egentlig er jeg fortsatt litt misunnelig. Anonymkode: 8d977...bcb Jeg forstår ikke denne sammenligningen. Hvor er det du treffer disse damene? I kirken? Det er ekstremt lett å få seg ett ligg i 2024. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #50 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (22 timer siden): Nei. Som sagt så er kona helt smashing. Det handler om sex generelt. Vet ikke om «lei av sex» er riktig å si, men i hvert fall fått stilt nyskjerrigheten jeg hadde rundt sex og mettet spenningen for lenge siden. Og når det er dette som er den viktigste driveren for min lyst, så blir det jo sånn at lysten av tar over tid. De gangene jeg vil ha sex, så er det kona jeg begjærer. Det skjer bare ikke på langt nær så ofte ofte som da jeg var yngre at jeg faktisk vil ha sex. Anonymkode: 95b7f...e0d Tenker ikke på utseendet. Mer at du er vant til henne. Med en ny ville det kanskje blitt mer spenning fordi man ikke kjenner hverandre like godt, sexen kan jo også være annerledes. Tror det er ganske vanlig å ikke være like kåt i langvarig forhold, uansett hvor attraktiv personen er Anonymkode: 7c968...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #51 Del Skrevet 23. oktober Rosa Gnom skrev (52 minutter siden): Jeg forstår ikke denne sammenligningen. Hvor er det du treffer disse damene? I kirken? Det er ekstremt lett å få seg ett ligg i 2024. Hvis du vet om et sted i Oslo man bare kan møte opp spontant å ha uforpliktet sex med villige kvinner, så tar jeg imot tips. Anonymkode: 8d977...bcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #52 Del Skrevet 23. oktober Jeg er kvinne og har aldri hatt en partner som har større sexlyst enn meg. Anonymkode: 946cf...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 23. oktober #53 Del Skrevet 23. oktober Trolltunge skrev (20 timer siden): Og likevel ser man stadig at det er menn som kaller sex sitt kjærlighetsspråk, eller argumentere for at sex er så viktig for dem for å føle seg elsket og å få vise kjærlighet. Det du skriver tror jeg er mer individuelle ulikheter enn kjønnsforskjeller. Ja du gjorde til og med meg til mannen i vårt forhold og min mann til kvinnen, om dette er sannheten om dette, selv om vi begge nok får begge deler ut av sex også. Primært ønsker jeg sex fordi jeg er kåt og vil ha tilfredsstillelse. For min kjære ligger det mye mer i det. Det er selvfølgelig fint det, men innimellom får det meg til å føle meg som et veldig primitivt individ i forhold til de behovene. Som jeg lever ut på andre måter, men må være bevisst på å møte ham i. Ble plutselig mann jeg også gitt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 23. oktober #54 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du vet om et sted i Oslo man bare kan møte opp spontant å ha uforpliktet sex med villige kvinner, så tar jeg imot tips. Anonymkode: 8d977...bcb Hvilken som helst bar. Fredag / lørdag kveld. Hvis du spør 10 kvinner rett ut om de vil være med deg hjem for litt hygge så svarer minst 1 av de ja. Statistisk sett. Jo flere du spør, jo større sannsynlighet. Spiller også inn andre faktorer er her, som din sjarm,utstråling,renslighet med mer. Jo mer attraktiv du er, jo større er sjansene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #55 Del Skrevet 23. oktober Siste toget hjem er en god arena. De som ikke fikk seg noe er ganske desperate og hvis du er åpen for å ligge med milfs i 30-40årene så er det bare å plukke. Toget mot Jessheim har jeg hatt mye suksess på. Anonymkode: 5cb24...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 23. oktober #56 Del Skrevet 23. oktober (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg tror ikke at det er myter men normen. Altså at menn jevnt over vil ha mer sex enn hva kvinner vil ha. At forhold som bryter normen skaper krøll tror jeg gjerne på. Anonymkode: 171e5...6bb Hvilket gjerne er sant, at menn i snitt ligger høyere enn kvinner. Det betyr likevel ikke at det er en bred skala som er innen det normale for begge kjønn. Likevel ikke bombesikker på at dette biologisk sett er riktig i utgangspunktet. Mye negativt som påvirker kvinners seksualitet som menn oftest slipper unna. Kvinner uten skam og uten/har bearbeidet godt negative opplevelser og har en god elsker ligger ofte godt oppe på kåthetsskalaen. Dessuten er slikt basert på selvrapportering, og det vet jeg fra forhold med menn uten særlig høy lyst at de "rapporterte" sin sexlyst etter grad av å tenke på sex ganske jevnlig, ikke etter å orke å faktisk ha sex, mens jeg har aldri snakket med en eneste kvinne som rapporterer slikt ut fra annet enn hvor ofte de helt faktisk vil ha sex. Vi har mye kulturelt grums som står i veien for at kvinner får levd ut sitt seksuelle potensiale fremdeles, selv angående å være i forhold, så kvinner er ofte fremdeles avhengig av å selv ha brutt løs fra forestillinger om mannlig seksualitet vs kvinnelig for å få blomstre opp skikkelig, og også avhengig av partner som lar slikt skje. Når så mange kvinner også blir skader seksuelt av overgrep og voldtekt vil også slikt påvirke mye. Helt ærlig vil jeg påstå at kvinner har en vanvittig livssterk seksualitet. Jeg er selv og har snakket med enormt mange kvinner som har opplevd overgrep, voldtekt og/eller kjæreste som har utsatt deres seksualitet for mye dritt, og som likevel har kommet seg gjennom dette og til å ha et fantastisk sexliv. Så har jeg også snakket med mange menn som er totalt ødelagt seksuelt fordi de innbiller seg å ha liten penis (om så helt normal), eller ikke våger å ha sex fordi en kvinne en gang sa at de var dårlig elsker, eller noe negativt om pikken deres, eller en fleip fra kompiser. Sett i relasjon til at kvinner klarer å reise seg fra både grusomme ord og grusomme handlinger, helt til brutale overgrep, så... tja er kvinners seksualitet da svak? Synes vi kvinner har seksuelle superpower jeg! 🥰 (Heldige er de menn som slipper den fri. 😊) Veldig interessant å prate med menn om kvinners seksualitet. Da har man i ene enden menn som sier at kvinner er voldsomt seksuelle, og i andre enden menn som sier at kvinner er svært lite seksuelle og har en så innviklet seksualitet at det nærmest er håpløst å finne ut av. Det burde jo være et stort tankekors for både kvinner og menn. Hva kan årsakene til så vanvittig ulikt syn på kvinners seksualitet være? 😉 Endret 23. oktober av Trolltunge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #57 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 22.43): Må jo homofili sånn seksuelt sett være midt i blinken? Anonymkode: 7c700...180 Var vel sånn spartanere løste det. Anonymkode: 49258...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wor Skrevet 23. oktober #58 Del Skrevet 23. oktober Jeg ser det er mange kvinner her som etterspør "begjær" og å "føle seg begjært". Hva vil det si? Kan dere eksemplifisere det? Jeg spør fordi jeg genuint er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #59 Del Skrevet 23. oktober Trolltunge skrev (1 minutt siden): Hvilket gjerne er sant, at menn i snitt ligger høyere enn kvinner. Likevel ikke bombesikker på at dette biologisk sett er riktig i utgangspunktet. Mye negativt som påvirker kvinners seksualitet som menn oftest slipper unna. Kvinner uten skam og uten/har bearbeidet godt negative opplevelser og har en god elsker ligger ofte godt oppe på kåthetsskalaen. Dessuten er slikt basert på selvrapportering, og det vet jeg fra forhold med menn uten særlig høy lyst at de "rapporterte" sin sexlyst etter grad av å tenke på sex ganske jevnlig, ikke etter å orke å faktisk ha sex, mens jeg har aldri snakket med en eneste kvinne som rapporterer slikt ut fra annet enn hvor ofte de helt faktisk vil ha sex. Vi har mye kulturelt grums som står i veien for at kvinner får levd ut sitt seksuelle potensiale fremdeles, selv angående å være i forhold, så kvinner er ofte fremdeles avhengig av å selv ha brutt løs fra forestillinger om mannlig seksualitet vs kvinnelig for å få blomstre opp skikkelig, og også avhengig av partner som lar slikt skje. Når så mange kvinner også blir skader seksuelt av overgrep og voldtekt vil også slikt påvirke mye. Veldig interessant å prate med menn om kvinners seksualitet. Da har man i ene enden menn som sier at kvinner er voldsomt seksuelle, og i andre enden menn som sier at kvinner er svært lite seksuelle og har en så innviklet seksualitet at det nærmest er håpløst å finne ut av. Det burde jo være et stort tankekors for både kvinner og menn. Hva kan årsakene til så vanvittig ulikt syn på kvinners seksualitet være? 😉 Men det vet vi da - fordi kvinner er og oppleves som ulike på det seksuelle, akkurat som menn også er ulike. Og fordi en mann vil sammenlikne partnerens seksualitet med sin egen, hvor det kanskje vil finnes både likheter og ulikheter. Dermed blir jo alle slags opplevelser og oppfatninger av kvinnelig seksualitet mulige og like "sanne" utfra den subjektive oppfatningen til den du spør. Eller? Anonymkode: ad99c...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 23. oktober #60 Del Skrevet 23. oktober (endret) AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Men det vet vi da - fordi kvinner er og oppleves som ulike på det seksuelle, akkurat som menn også er ulike. Og fordi en mann vil sammenlikne partnerens seksualitet med sin egen, hvor det kanskje vil finnes både likheter og ulikheter. Dermed blir jo alle slags opplevelser og oppfatninger av kvinnelig seksualitet mulige og like "sanne" utfra den subjektive oppfatningen til den du spør. Eller? Anonymkode: ad99c...010 Sikkert mange faktorer i dette, men noen menn beskriver altså kvinner generelt som svært seksuelle, selv når de har hatt mange ulike partnere, som dermed i ulik grad må ha vært optimale matcher, og selv om mannen har høy drive selv. Andre menn beskriver kvinner generelt som lavseksuelle, selv om de også har hatt mange ulike partnere, og det ikke er noe inntrykk av at at de selv har høyere drive enn overnevnte menn. Jeg synes det er veldig interessant, og det er antagelig ulike faktorer bak dette, men jeg tror det ligger mye holdninger i dette som enten bidrar til gode eller dårlige opplevelser, som så gjerne blir selvforsterkende av å ha satt seg en mening man ganske ubevisst styrer seksuelle relasjoner til kvinner etter. Endret 23. oktober av Trolltunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå