Gå til innhold

Jada, dette med gavefritt er supert ja😡

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Rosalilje84 skrev (12 minutter siden):

Du gjør deg bare vanskelig. Du vil bestemme over andre foreldre, men ikke snakke med dem. De er ikke verdt tiden din. Du har tid til å sitte i utallige møter i FAU i løpet av året, men ikke tid til å snakke med foreldrene til dine barns venner. Du kan ikke følge med på salg, og det er helt umulig for deg å lage et lite kalender over barnas bursdager, enda denne informasjonen deles ut i starten av skoleåret. Alt er umulig, bare ikke det DU synes er viktig og riktig. Og trosser noen deg, holder du barnet ditt hjemme fra bursdagen til "trasseforeldrenes" barn, og håper at andre også boikotter. Du forstår ikke at du selv er problemet og årsaken til at ditt barn mest sannsynlig mobber og utestenger?

Du er gal og har en fantasi som en hver fiksjonsforfatter ville blitt sjalu på. Jeg diskuterer ikke med folk som konstruerer "fakta" om meg og diskuterer dem etterpå.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Malvinka skrev (7 timer siden):

Du er gal og har en fantasi som en hver fiksjonsforfatter ville blitt sjalu på. Jeg diskuterer ikke med folk som konstruerer "fakta" om meg og diskuterer dem etterpå.

Og likevel fortsetter du å diskutere med meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Kjole: Jeg ser ikke så mange problemer her akkurat... Noen feirer i helga, og noen har jo kjole. Men noen kommer også rett fra tur eller besøk hos andre og har vanlige klær. Noen feirer rett etter skolen. Vi inviterte jentene hjem etter skolen og tror ikke noen hadde kjole den dagen? Det var i høst. Er jo flere som bruker kjole om sommeren men tror ikke det med manglende finklær skal være et problem for det er mange som går med vanlige klær. Ser heller ikke hva barna har under  når vi feirer ute (Jeg som mor pynter meg heller ikke)

Dietthensyn: Ikke noe her, men man tilpasser jo ved behov. 

Piñata : Har sendt barnet i ganske så mange nå og har aldri sett/hørt om pinata. Hvis de har det, så får vel foreldre passe på at de ikke slår hverandre ned? (Vi har ikke godtepose heller, siden jeg føler at vi ikke trenger det midt i uka, i tillegg til kaka, men de som vil ha godtepose har jo det, ofte smågodt i løsvekt, så trenger ikke koste så mye)

Lydsensitiv: Man tilpasser selvfølgelig ved behov! 

Gaver: Gavefritt funker fint siden de er vant med det fra første kl.

Kake: Folk serverer stort sett helt vanlig langpannekake, og/eller muffins. Det er i hvert fall det jeg er blitt tilbydt Konditorpyntete kaker er ikke en greie her, tror jeg.

Anonymkode: a4f55...ad9

Poenget gikk over hodet på deg

Anonymkode: 9ce72...aa2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

malifika skrev (19 timer siden):

I denne situasjonen om disse gavene så er det jo ikke andre som prøver å bestemme over deg, det er du som prøver å bestemme over andre.

Det er rart hvor ofte dette ender opp med å skje; de som skriker høyest om at en urett begås mot dem, er de som egentlig ønsker å begå samme handlingen mot andre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...