AnonymBruker Skrevet 21. oktober #21 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (På 19.10.2024 den 18.52): Har vært på 4 dater med samme fyr. Vi har mye til felles og praten går lett. Han er hyggelig og morsom. MEN han har helt ulik meg mtp. på noen ting. Han røyker weed av og til, og han har fortalt at han kjører mc uten lappen. Weed kan jeg forsåvidt «godta» hvis det kun er i moderate mengder, men det at han kjører uten lappen virker litt mer «kriminelt» i mine øyne. Han har også fortalt historier om tidligere damer han har ligget meg og vært sammen med der damene har drevet med rus osv. Har ikke spurt om han har gjort dette. På en måte vil jeg ikke dømme uten å bli kjent med han, men på en annen side føler jeg at noen av tingene er litt for «på kanten» for min smak. Hva ville dere gjort? Som sagt deler vi interesser og har det hyggelig sammen 😊 TS Anonymkode: a86df...81a Dump. Rusmisbrukere vil vi ikke ha Anonymkode: 5b2fd...32f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå