jabx Skrevet 19. oktober #61 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du sett for mye på Levi Jensen nå? Anonymkode: 77c80...ab4 Mr. Jensen er definitivt en veldig, veldig, veldig, VELDIG skitten gutt i realiteten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #62 Del Skrevet 19. oktober jabx skrev (53 minutter siden): Mr. Jensen er definitivt en veldig, veldig, veldig, VELDIG skitten gutt i realiteten. Enig, han nyter av å snakke om det han definerer som perversitet. Anonymkode: 77c80...ab4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 19. oktober #63 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, menn som er ferdige i forhold med sine prippne damer som søker dette. Anonymkode: 0374c...bbd Da tar jeg over hu prippne exen..hu som bruker rævhølet bare når hu er på do..🤭 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 19. oktober #64 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): For en kuk du er. Nå må dere holde opp. Vi kan like sex selv om vi ikke vil ha prolaps i rævva eller bli kvalt av en pikk! Slutt å fortell oss hor mye sex betyr for oss, noen manipulerende perverse svin! Det er en grunn til at dere sitter her på anonymt forum å snakker om sex, istede for på faktiske sex forum, ingen hadde orket. Absolutt ingen! Hater hvor mye dere ødelegger for samfunnet. Tenkt litt. Dumme gjøkhuer. Anonymkode: d61a1...6e4 Ikke verst..!.👏😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #65 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Enig. Det er faktisk helt perverst hvor opptatte enkelte menn er av å skulle trenge seg inn overalt, og hvis de ikke får lov, blir de barnslige drittunger som prøver å manipulere seg vei inn likevel. Anonymkode: da2a1...7ac Etter tre lengre forhold til menn må jeg si det er synd at menn ikke har større fantasi angående sex enn at de kan knulle tre hull. Det kan knapt kalles å ha fantasi engang. Det er bare å logisk kunne tenke så langt at det er mulig å gjøre det samme i tre hull. Etter to menn skjønte jeg at dersom det ikke skal bli et kjedelig sexliv i lengden er det jeg som må klare å være mer kreativ enn som så. Ikke det minste imponert over menn som har "fantasi nok" til å kunne tenke at det er mulig å knulle tre hull, og da kaller seg frisinnet. Anonymkode: 3b608...972 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #66 Del Skrevet 20. oktober takinova skrev (6 timer siden): Å? Hva mener du? Verbet er helt korrekt brukt. Niks. Tilbake til skolebenken. Anonymkode: 92943...a6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magwen Skrevet 20. oktober #67 Del Skrevet 20. oktober Har møtt flere damer som vil ha pikk i alle hull.🥰. Kona vil det ofte og savner analsex om det går ei stund. Hun tar det rett fra bak og rett i munn uten problem. Vi har prøvd forskjellig. Møtt damer, par og yngre mann, vi har også lyst å dra til klubben I Sandvika. Vi var i Tønsberg 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #68 Del Skrevet 20. oktober isw skrev (23 timer siden): Det jeg synes er trist, er at vi i 2024 skal ha en forventning til kvinner at de skal måtte gjøre ting de ikke er komfortable med, for å ikke bli klassifisert som pripne, vanilje, eller hva som helst. Jeg tviler ikke på at noen menn, og noen kvinner, kan ha glede av analsex. Det er helt greit. Men det er synd hvis det skal definere et forhold og være et krav. Særlig hvis den ene (uavhengig av hvem det er) ikke vil. Så viktig kan det ikke være å skulle ha en penis der bak? En mann eller kvinne som vil ha analsex er vel (alt annet likt) mer seksuelt åpensinnet enn en som ikke liker det? Jeg ser ikke at det er kontroversielt. En mann eller kvinne som liker å urinere på hverandre er (alt annet likt) mer seksuelt åpensinnet enn meg, og det tenker jeg er helt greit. De aller mest åpensinnede partnerene er neppe noe for meg. Men generelt så synes jeg at det er vanskelig (som mann) å finne en partner som har den samme gleden av sex som meg selv (over tid) og som er like interessert i å finne nye måter å nyte på. Stereotypen om menn som «sexgal» og kvinner som «prippen» passer dessverre godt på mine relasjoner. Anonymkode: 38dad...ff1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #69 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): En mann eller kvinne som vil ha analsex er vel (alt annet likt) mer seksuelt åpensinnet enn en som ikke liker det? Jeg ser ikke at det er kontroversielt. En mann eller kvinne som liker å urinere på hverandre er (alt annet likt) mer seksuelt åpensinnet enn meg, og det tenker jeg er helt greit. De aller mest åpensinnede partnerene er neppe noe for meg. Men generelt så synes jeg at det er vanskelig (som mann) å finne en partner som har den samme gleden av sex som meg selv (over tid) og som er like interessert i å finne nye måter å nyte på. Stereotypen om menn som «sexgal» og kvinner som «prippen» passer dessverre godt på mine relasjoner. Anonymkode: 38dad...ff1 Å like eller ikke like noe har da ingenting med å være frisinnet å gjøre. Å være frisinnet handler mer om å være nysgjerrig på å prøve ting, men også klokt velge bort det man prøver men ikke liker. Jeg er i omgangskrets hvor flere er poly eller swingers, og da må man nok kalles frisinnet, men å like analsex eller ikke er likevel svært variert. De fleste har prøvd, men mange (de fleste) har også konkludert med at det ikke var noe særlig. Iallefall kvinnene. Vil si de som virkelig er frisinnet og står sterkt i sin seksualitet også er veldig opptatt av å si nei til det de ikke synes noe om. Å ikke si nei til det man ikke setter pris på er mer umodent og å ikke stå sterkt i sin seksualitet. Det passer ikke godt på mine relasjoner. Jeg er nysgjerrig og ønsker å prøve det meste. Og det meste er utrolig mye ulikt. Menn har stort sett ment at de er frisinnet, frekke og fantasifulle dersom de ønsker å knulle kvinner i tre hull. Gjerne mer eller mindre på samme måte også. Dette er ikke å være verken frisinnet eller å ha god fantasi eller være åpen for å prøve ulikt. Å knulle tre hull krever ingenting av mannen angående å ha fantasi. Jeg kan fylle en bøtte vann både fra springen, fra dusjen og fra utekranen, og kaller ikke det å ha stor fantasi og være villig til å prøve mye ulikt. 😂 Det ER mye ulikt å prøve ut innen sex, og å kunne strekke seg til å putte pikken i tre ulike hull er å MANGLE fantasi og vilje til å prøve ut ulikt. Anonymkode: 3b608...972 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #70 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Menn har stort sett ment at de er frisinnet, frekke og fantasifulle dersom de ønsker å knulle kvinner i tre hull. Gjerne mer eller mindre på samme måte også. Dette er ikke å være verken frisinnet eller å ha god fantasi eller være åpen for å prøve ulikt. Å knulle tre hull krever ingenting av mannen angående å ha fantasi. Anonymkode: 3b608...972 Det jeg henter ut av innlegget ditt er at du ikke liker analsex, og at du ikke synes noe spesielt om de som liker det. Å diskutere hva termen «frisinnet» skal bety fører neppe noe sted. Jeg er enig med deg i at det er fornuftig å si nei til det man ikke liker. Det jeg prøvde å få fram med innlegget mitt var at «frisinnet» ikke trenger å ensidig være positivt. Hvis vi legger til grunn at «mer frisinnet = bedre» så vil naturligvis alle ønske at akkurat deres preferanser skal være «frisinnet». Jeg heier mer på en forståelse hvor «frisinnet» kan være både positivt og negativt, og hvor det viktige for meg er å ha en partner som matcher meg mhp frisinn. Anonymkode: 38dad...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #71 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det jeg henter ut av innlegget ditt er at du ikke liker analsex, og at du ikke synes noe spesielt om de som liker det. Å diskutere hva termen «frisinnet» skal bety fører neppe noe sted. Jeg er enig med deg i at det er fornuftig å si nei til det man ikke liker. Det jeg prøvde å få fram med innlegget mitt var at «frisinnet» ikke trenger å ensidig være positivt. Hvis vi legger til grunn at «mer frisinnet = bedre» så vil naturligvis alle ønske at akkurat deres preferanser skal være «frisinnet». Jeg heier mer på en forståelse hvor «frisinnet» kan være både positivt og negativt, og hvor det viktige for meg er å ha en partner som matcher meg mhp frisinn. Anonymkode: 38dad...ff1 Jeg er en av relativt få kvinner som innimellom kan velge å ha analsex, fordi jeg ønsker det, så du tar feil. Det jeg mente å si med mitt innlegg er at det finnes vanvittig mye å utforske innen sex, men når menn snakker om at de er frisinnet/eksperimentelle handler det som regel KUN om å knulle flest mulig hull. De tre en kvinne har, og/eller hull på flere kvinner. Samme prosedyre, bare ulike hull. Hull, hull, hull, og fantasien går ikke lengre enn det angående å være "eksperimentell". Altså noen menn kan også slikke eller fingre, men det regner de ikke som å være frisinnet/eksperimentell isåfall, selv om det helt faktisk ligger myyyye å utforske i slike aktiviteter. Det finnes svært mange ulike måter å leke på, rollespill, dra inn bdsm- elementer, utallige leketøy for begge kjønn, intimmassasje, tantra, å utforske hverandres erogene soner på absolutt hele kroppen, å utforske hverandres mentale tenning, å utfordre hverandre på mange ulike måter, og myyyye mer. Å klare å tenke så langt at man kan putte pikken sin inn i tre hull er labert angående å ha noe som helst fantasi. Det er virkelig ikke å være frisinnet, det er å være knapp og uten fantasi eller å være åpen for å utforske sex skikkelig. Jeg kan putte pikken min inn i hele tre hull. På ulike kvinner også, om dama tillater det. 💪 Ikke imponerende!!!!!!! Anonymkode: 3b608...972 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #72 Del Skrevet 21. oktober Ja og så er kvinner "prippen" om de ikke ønsker analsex, selv om de enten avskyr tanken eller har prøvd og ikke likt det, mens å utforske egen prostata er gjerne No way, og de er likevel da ikke prippen, uten å overhodet være villig til å forsøke det minste. 🙄 Begge kjønn har rett til å si nei, og man er ikke prippen om man velger bort noe man overhodet ikke ønsker, for sex skal være godt for begge. Det er liksom vitsen med sex. Ikke at menn skal få nytelse på kvinners bekostning og smerte. Kvinner er IKKE prippen dersom de ikke ønsker analsex, men menn har voldtektsmentalitet dersom de presser på om analsex uten at kvinnen ønsker og nyter det. Vet de at hun får ubehag ved det er de ræva dårlige menn om de likevel presser på angående det. Da mangler de grunnleggende forståelse av sex, eller de er totalt avsumpet emosjonelt sett. Alt dette er mye verre enn å være "prippen ". Sex er et vidunderlig og stort univers å utforske. Om man altså klarer å tenke utover at pikk inni tre hull er tilstrekkelig for å være eksperimentell/frisinnet. Anonymkode: 3b608...972 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #73 Del Skrevet 21. oktober En av hovedmotivasjonene til gifte menn som besøker kjøpedamer er nettopp at ønsker å gjøre seksuelle ting som de ikke får gjort hjemme. Anonymkode: 9d325...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #74 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (På 19.10.2024 den 14.42): Bare lurer siden det er sånn snakkis at menn søker dette. Anonymkode: 0374c...bbd Da er disse kara kanskje åpne for å bli pult i alle sine hull selv, eller er de pripne/tør ikke snakke om det? Anonymkode: b3887...171 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #75 Del Skrevet 21. oktober takinova skrev (På 19.10.2024 den 14.59): Nei og godt er det. Ville jeg pule noen i ræva, ble jeg sammen med en homo. Stakkars enkle sjel..... Anonymkode: ddef8...40a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #76 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Da er disse kara kanskje åpne for å bli pult i alle sine hull selv, eller er de pripne/tør ikke snakke om det? Anonymkode: b3887...171 Alt i kjærlighet er ikke symmetrisk. En kvinne kan ønske å gråte til en romantisk kommedie men synes at det er patetisk om mannen gjør det samme. Og det er faktisk helt greit. Anonymkode: 38dad...ff1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #77 Del Skrevet 21. oktober Klart damer og menn liker analsex om det gjøres på begges premisser. Som det er nevnt over så må det være harmoni og mye god utforskning av hverandres kropper, det må jo ikke bankes på i stjerten hver gang, men det skal neves hvis en er frisinnet og glad så har hullene sine respektive følsomme soner. Mye følsomhet i min kvinnes analåpning da selv om hun ikke har prostata som skal kjeles med. Vi har ikke bedrevet analsex i evig tid og ei heller hver gang, men som mann så burde dere prøve å få partner til å leke med anus samtidig som du stimuleres ved en avsugning eller likn så vil dere nok både grynte å smile 🙂 Anonymkode: 70748...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #78 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Alt i kjærlighet er ikke symmetrisk. En kvinne kan ønske å gråte til en romantisk kommedie men synes at det er patetisk om mannen gjør det samme. Og det er faktisk helt greit. Anonymkode: 38dad...ff1 Ja, men det er ikke ok å kalle kvinner for prippen angående å sette grenser, for så å hevde seg selv frisinnet selv om man setter de nøyaktig samme grensene. Noterer meg også jevnt over at det liksom frisinnede/eksperimentelle menn ønsker oftest kun er ting kvinner skal yte for dem (til tider til og med lide for). For eksempel analsex og å få pikken helt ned i halsen. I hovedsak har menn fantasier som ikke krever en dritt av dem selv, men som krever urimelig mye av kvinner. For ja, det er urimelig mye å kreve dersom kvinnen ikke selv liker det. Sex SKAL være deilig for begge! Kvinner er IKKE kjipe om de sier nei til noe de ikke ønsker, men menn er vanvittig kjipe partnere dersom de krever noe seksuelt kvinnen ikke liker og ikke ønsker. Anonymkode: 3b608...972 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #79 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, men det er ikke ok å kalle kvinner for prippen angående å sette grenser, for så å hevde seg selv frisinnet selv om man setter de nøyaktig samme grensene. Noterer meg også jevnt over at det liksom frisinnede/eksperimentelle menn ønsker oftest kun er ting kvinner skal yte for dem (til tider til og med lide for). For eksempel analsex og å få pikken helt ned i halsen. I hovedsak har menn fantasier som ikke krever en dritt av dem selv, men som krever urimelig mye av kvinner. For ja, det er urimelig mye å kreve dersom kvinnen ikke selv liker det. Sex SKAL være deilig for begge! Kvinner er IKKE kjipe om de sier nei til noe de ikke ønsker, men menn er vanvittig kjipe partnere dersom de krever noe seksuelt kvinnen ikke liker og ikke ønsker. Anonymkode: 3b608...972 👏 Anonymkode: da2a1...7ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #80 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, men det er ikke ok å kalle kvinner for prippen angående å sette grenser, for så å hevde seg selv frisinnet selv om man setter de nøyaktig samme grensene. Noterer meg også jevnt over at det liksom frisinnede/eksperimentelle menn ønsker oftest kun er ting kvinner skal yte for dem (til tider til og med lide for). For eksempel analsex og å få pikken helt ned i halsen. I hovedsak har menn fantasier som ikke krever en dritt av dem selv, men som krever urimelig mye av kvinner. For ja, det er urimelig mye å kreve dersom kvinnen ikke selv liker det. Sex SKAL være deilig for begge! Kvinner er IKKE kjipe om de sier nei til noe de ikke ønsker, men menn er vanvittig kjipe partnere dersom de krever noe seksuelt kvinnen ikke liker og ikke ønsker. Anonymkode: 3b608...972 🎆🎉🏆 Anonymkode: 0374c...bbd 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå