jabx Skrevet 19. oktober #21 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (33 minutter siden): For en kuk du er. Nå må dere holde opp. Vi kan like sex selv om vi ikke vil ha prolaps i rævva eller bli kvalt av en pikk! Slutt å fortell oss hor mye sex betyr for oss, noen manipulerende perverse svin! Det er en grunn til at dere sitter her på anonymt forum å snakker om sex, istede for på faktiske sex forum, ingen hadde orket. Absolutt ingen! Hater hvor mye dere ødelegger for samfunnet. Tenkt litt. Dumme gjøkhuer. Anonymkode: d61a1...6e4 Bare fordi du ikke liker sex så betyr ikke det at ingen andre liker det heller. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 19. oktober #22 Del Skrevet 19. oktober Jeg traff en gang en gammel hore som påstod hun var jomfru . . . men bare i det ene øret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #23 Del Skrevet 19. oktober jabx skrev (9 minutter siden): Bare fordi du ikke liker sex så betyr ikke det at ingen andre liker det heller. Synes hun var rimelig spot on. At menn skal sitte her og snakke nedverdigende om kvinner som ikke vil ta den i alle hull, er satans provoserende. Jeg elsker sex, men klarer meg fint uten å bli tatt i ræva, for det er faktisk ikke godt for meg. Er heller ikke fan av å gulpe mens jeg har en kuk langt nedi halsen. Jada, det finnes damer som liker dette og som ikke har de samme kroppslige reaksjonene som meg, men det finnes masse damer som har de samme reaksjonene. Og at noen skal sitte og kalle oss for pripne, når det å bli pult i ræva eller langt ned i halsen faktisk er ubehagelig, er så ekkelt at jeg er sjokkert. At noen er så selvsentrerte at de ser ned på kvinner som åpenbart ikke liker dette, er menn jeg helst vil unngå. Anonymkode: da2a1...7ac 7 2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 19. oktober #24 Del Skrevet 19. oktober Nope, heldigvis ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 19. oktober #25 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes hun var rimelig spot on. At menn skal sitte her og snakke nedverdigende om kvinner som ikke vil ta den i alle hull, er satans provoserende. Jeg elsker sex, men klarer meg fint uten å bli tatt i ræva, for det er faktisk ikke godt for meg. Er heller ikke fan av å gulpe mens jeg har en kuk langt nedi halsen. Jada, det finnes damer som liker dette og som ikke har de samme kroppslige reaksjonene som meg, men det finnes masse damer som har de samme reaksjonene. Og at noen skal sitte og kalle oss for pripne, når det å bli pult i ræva eller langt ned i halsen faktisk er ubehagelig, er så ekkelt at jeg er sjokkert. At noen er så selvsentrerte at de ser ned på kvinner som åpenbart ikke liker dette, er menn jeg helst vil unngå. Anonymkode: da2a1...7ac Som sagt, bare fordi du ikke liker sex så betyr ikke det at ingen andre gjør det. Folk er forskjellige. Noen liker analsex, eller deepthroat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #26 Del Skrevet 19. oktober jabx skrev (Akkurat nå): Som sagt, bare fordi du ikke liker sex så betyr ikke det at ingen andre gjør det. Folk er forskjellige. Noen liker analsex, eller deepthroat. Så man kan bare like sex hvis man liker å bli tatt i ræva? Eller knulla langt ned i halsen? Finnes altså ingenting annet som klassifiseres som sex? Ok. Anonymkode: da2a1...7ac 7 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #27 Del Skrevet 19. oktober jabx skrev (2 minutter siden): Som sagt, bare fordi du ikke liker sex så betyr ikke det at ingen andre gjør det. Folk er forskjellige. Noen liker analsex, eller deepthroat. Eh, pleier ikke du faktisk å ha hodet på rett sted? Hvem faen sier til damer at de ikke liker sex hvis de ikke vil ha anal? For et press dere bedriver. Æsj. Anonymkode: 3d025...e05 11 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #28 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (45 minutter siden): I din vennegjeng eller generelt? « snakkis « høres ut som årets nyhet, derfor du hørtes litt mer som du var 15 enn bitter og nyskilt. Anonymkode: 8738b...37f Hæ, når begynte denne tråden å handle om meg? Jeg bare spør generelt. Anonymkode: 0374c...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #29 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eh, pleier ikke du faktisk å ha hodet på rett sted? Hvem faen sier til damer at de ikke liker sex hvis de ikke vil ha anal? For et press dere bedriver. Æsj. Anonymkode: 3d025...e05 Enig. Det er faktisk helt perverst hvor opptatte enkelte menn er av å skulle trenge seg inn overalt, og hvis de ikke får lov, blir de barnslige drittunger som prøver å manipulere seg vei inn likevel. Anonymkode: da2a1...7ac 7 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #30 Del Skrevet 19. oktober Mange. Rundt 1/3 av de jeg har møtt, men er ikke så viktig for meg egentlig, så er sjelden jeg spør Anonymkode: 8b86b...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 19. oktober #31 Del Skrevet 19. oktober Det er da ikke uvanlig for kvinner i like det, så ja. Men synes anal er oppskrytt, så de gangene det skjer så er det mest for hennes del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 19. oktober #32 Del Skrevet 19. oktober (endret) Even Tuell skrev (2 timer siden): Om vi skal nyansere det litt ... å være åpen for "å bli pult i alle hull" innebærer en generel åpenhet for å sex og ville prøve ting. At man er interessert i sex, er opptatt av sex og at det er en viktig ting i livet. I motsatt ende av skalaen har vi folk hvor sex ikke er så viktig, eller at de er mer enn fornøyd nok med de klassiske stilingene og ser ikke så mye behov for "å gjøre noe annet enn det man alltid har gjort". Om man ser "å bli pult i alle hull" i det lyset, er kanskje mindre vanskelig å forstå at slike partnere er attraktive ... særlig om man er litt opptatt av sex selv. Det er ikke en nyanse du kommer med her. Det er et spisst skråblikk. Du vet kanskje ikke at det går an å være interessert i sex, opptatt av sex og at sex er viktig uten å hverken bli pult i alle hull eller å pule i alle hull? Men siden du ikke vet det så henger ikke resten av innlegget ditt på greip. Endret 19. oktober av Bombasi 5 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 19. oktober #33 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Så man kan bare like sex hvis man liker å bli tatt i ræva? Eller knulla langt ned i halsen? Finnes altså ingenting annet som klassifiseres som sex? Ok. Anonymkode: da2a1...7ac Du vil påtvinge andre dine (manglende) seksuelle preferanser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 19. oktober #34 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Eh, pleier ikke du faktisk å ha hodet på rett sted? Hvem faen sier til damer at de ikke liker sex hvis de ikke vil ha anal? For et press dere bedriver. Æsj. Anonymkode: 3d025...e05 Nei, det er helt fint å ikke ville ha analsex. Her er det snakk om å rakke ned på andre fordi de har andre seksuelle preferanser enn en selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #35 Del Skrevet 19. oktober jabx skrev (3 minutter siden): Du vil påtvinge andre dine (manglende) seksuelle preferanser. Herregud... 🤣 Anonymkode: da2a1...7ac 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #36 Del Skrevet 19. oktober Jeg har aldri vært interessert i analsex, men jeg har møtt flere kvinner som har ønsket det. Anonymkode: d1c36...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #37 Del Skrevet 19. oktober jabx skrev (1 time siden): Som sagt, bare fordi du ikke liker sex så betyr ikke det at ingen andre gjør det. Folk er forskjellige. Noen liker analsex, eller deepthroat. AnonymBruker skrev (1 time siden): Så man kan bare like sex hvis man liker å bli tatt i ræva? Eller knulla langt ned i halsen? Finnes altså ingenting annet som klassifiseres som sex? Ok. Anonymkode: da2a1...7ac Like ille begge to. Første er åpenbart bare ute etter å provosere evt svært lite sympatisk, og andre snakker om analsex som "pult i ræva"(nedlatende) og med det snakker ned oss kvinner som liker det. Dere er samme ulla. Her på seksualitetsforumet skal man ikke snakke ned andres seksualitet. Anonymkode: f92fe...1e9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #38 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Like ille begge to. Første er åpenbart bare ute etter å provosere evt svært lite sympatisk, og andre snakker om analsex som "pult i ræva"(nedlatende) og med det snakker ned oss kvinner som liker det. Dere er samme ulla. Her på seksualitetsforumet skal man ikke snakke ned andres seksualitet. Anonymkode: f92fe...1e9 Jeg har en ex som snakket om å dytte bæsj og bli pult I rævva, men han elsket analsex, trengte ingen andre hull egt. 🤷♀️ Anonymkode: 0374c...bbd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #39 Del Skrevet 19. oktober takinova skrev (3 timer siden): Nei og godt er det. Ville jeg pule noen i ræva, ble jeg sammen med en homo. Ble du? Litt rar bruk av verbbøying. Anonymkode: 92943...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #40 Del Skrevet 19. oktober Fortsetter å prøve, men de fleste liker ikke å ta den i øret, og noen ikke engang i navlen. Har ikke tenkt å gi opp enda. Anonymkode: 9d588...b62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå