AnonymBruker Skrevet 21. oktober #21 Del Skrevet 21. oktober Sex med en jomfru hadde jeg altså ikke giddet😅 Det hører med tenårene. Ikke voksenlivet. Da vil jeg ha en partner som er trygg på seg selv og egen seksualitet. Anonymkode: ff8cc...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #22 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Sex med en jomfru hadde jeg altså ikke giddet😅 Det hører med tenårene. Ikke voksenlivet. Da vil jeg ha en partner som er trygg på seg selv og egen seksualitet. Anonymkode: ff8cc...297 Du er ikke meg da 🥲🥰 Anonymkode: c4b58...367 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 22. oktober #23 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (På 19.10.2024 den 10.30): Skulle ønske noen kunne gi meg et ligg også. M 43 Anonymkode: 6bc4e...7c7 Post med brukernavn så kan TS ta deg i samme slengen. Det virker ikke som om hun/ han har andre krav enn å synes synd på noen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå