AnonymBruker Skrevet 19. oktober #61 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Greit nok hvis det var et par bilder av mannen også. Men det er det jo ikke. Anonymkode: 4dca0...71d Da er det noe annet og noe shady. Profiler uten bilder er mest sannsynlig utro. Anonymkode: 5a5c6...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #62 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da må du lese om igjen hvis det er dette du har klart å få ut av det jeg skrev. Ts Anonymkode: 4dca0...71d Da leste jeg en gang til, og du må nesten forklare om jeg misforstår. For jeg står fortsatt for det jeg skrev. Hvorfor skal ikke noen ha en slange rundt halsen? Hvorfor skal ikke bilen være med? Hvorfor skal ikke ditt og datt. Jeg forstår at du ikke blir sørlig imponert over slikt, men hvorfor skulle det være nødvendig? Du er jo tydeligvis ikke i deres målgruppe. Om dette er grunnen til at mange menn ikke får napp. Da forstår jeg godt at de heller vil være single. Om det bare er en riktig måte å være på. Men sånn er det jo ikke, det erfarer jeg jo stadig vekk selv Anonymkode: 44739...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #63 Del Skrevet 19. oktober Det er veldig mange som tydeligvis ikke leser hva man skriver, bare kommenterer. Her er et eksempel, denne profilen har kun to identiske bilder. Hadde dere blitt nysgjerrige på denne mannen? 😅 Anonymkode: 4dca0...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #64 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er veldig mange som tydeligvis ikke leser hva man skriver, bare kommenterer. Her er et eksempel, denne profilen har kun to identiske bilder. Hadde dere blitt nysgjerrige på denne mannen? 😅 Anonymkode: 4dca0...71d Disse er bare inne for å se, og slike finner man utallige av blant damer også. Hvorfor bry seg? Anonymkode: 44739...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #65 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (19 timer siden): Blir helt oppgitt over hvor mange profiler det er med elendige bilder! Og hva skjer med bilder av biler, landskap og en vinflaske? Er det rart det er mange menn som får lite napp? For ikke å nevne de som har bilde med slange rundt halsen, eller bilde fra jakt med et stakkars kadaver 🥵 Anonymkode: 4dca0...71d Slange rundt halsen og jakt hadde blitt match fra meg. Har egen slange og elsker jakt! Og sånne bilder sier jo masse om personligheten, og det er jo det man ønsker. Kan ikke bli sur for at personligheten ikke matcher. Bildene jeg ikke liker, er sure miner i dårlig lys/skittent speil/hullete klær. Der de virkelig ikke anstrengt seg i det hele tatt for å se presentable eller hyggelige ut, gjerne kombinert med en sur profiltekst om "hvorfor ingen damer gidder å sende melding først". Enig i at bilder av bare biler og landskap ikke er noe da, men det ser jeg ikke så mye av i Norge. Burde ta en tur til Japan, TS. Tinder der er virkelig noe for seg selv. Der er det som regel flere bilder av pokémon enn mennesker 😂 Anonymkode: 15cea...a7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 19. oktober #66 Del Skrevet 19. oktober (endret) AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Og nå tenker du at du skal tilpasse deg andre fremfor å være deg selv? Kanskje du var visere da du var 13? Uten at jeg helt vet hva du tenker nå. Men la oss at jeg ved å være meg og presentere meg på et ærlig vis, som jeg er, tiltrekker meg en viss gruppe kvinner. Hvorfor skulle jeg da ikke lete blant dem, men heller fremstille meg på en «bedre» måte for å kunne tiltrekke meg noe «bedre»? Og hva er «bedre»? Er bedre en kvinne sol er slank og pen, full i sminke som går i høye hæler så ofte som mulig, som har store ambisjoner og ønsker om et stort hus og fin bil, en jobb hun vier mesteparten av tiden sin på, som kommer til å gjøre alt for å ta vare på utseende sitt ved hjelp av fillers, kanskje silikon når barna har kommet til verden. Eller er bedre en kvinne som setter fritid og tid med familien fremfor alt, har en jobb hun trives, naturlig vakker men ingen skjønnhetsmodell som alle menn ville snudd seg etter, som ikke er redd for å få skit under neglene, sover gjerne i telt, som tenker at opplevelser er viktigere enn det materielle, som er mer opptatt av et varmt og kjærlig hjem fremfor størrelsen. Osv osv. Jeg er enig i at man bør tilpasse seg det man ønsker å tiltrekke, men en slik tråd som dette tar ordet for at man ikke allerede gjør det. Så derfor sier jeg igjen, hvorfor klage på andres presentasjon av seg selv, når man fortsatt finner noen man liker? Hvorfor skal andre tilpasse seg deg så du kan like dem? Anonymkode: 44739...a17 😂😂 at det er mulig å faktisk lire av seg så mye bullshit er bare så fantastisk morsomt.. men det er på tide at vi avslutter.. Jeg klarer virkelig ikke å ta deg seriøst.. det er som du dikter opp ville fantasier oppi hodet ditt istedenfor å lese hva som faktisk står i innlegget.. du er i alle tråder og jeg skjønner godt at du mislykkes på Tinder.. Endret 19. oktober av Blått 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #67 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det er veldig mange som tydeligvis ikke leser hva man skriver, bare kommenterer. Her er et eksempel, denne profilen har kun to identiske bilder. Hadde dere blitt nysgjerrige på denne mannen? 😅 Anonymkode: 4dca0...71d Dette er folk er i langvarige forhold og som bare vil se hva som er der ute for å sjekke om gresset er grønnere på den andre siden. Om en dame tilfeldigvis flørter, flott, men de kan ikke risikere å legge ut bilder av seg selv. Har et par venninner som har gjort det selv. De er sure på typen og lager en profil med et random landskapsbilde bare for å forsikre seg om at de gjør rett i å bli med mannen. Anonymkode: 15cea...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 19. oktober #68 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men i all verden! Det er ikke utseendet jeg kritiserer, men at de har bilder av alt annet enn seg selv! Hvordan forventer man matcher når man legger ut ett kornete bilde på lang avstand, resten av bildene er av en skog, en Strand og en flaske vin? Du må lese hva folk skriver før du trekker konklusjoner. Anonymkode: 4dca0...71d Helt enig med deg. Er på tinder og så mange som viser naturlandskap , svart skjerm osv istedenfor en selfie. Hadde jo vært koselig å sett hvordan personen ser ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 19. oktober #69 Del Skrevet 19. oktober (endret) Er ikke på Tinder lenger, men når jeg skal det igjen: Ja, jeg burde virkelig skjerpe meg. Har bare ett "passbilde" og innholdsfattig profil, og det er ikke godt nok i dag. Men jeg har ikke bilder av biler, landskap, vinflasker, slanger eller jakt. Det er da noe! Likevel kan det være greit å vite at kvinner har nesten akkurat samme type bilder de også. Det er vinglass, toppturer, venninnegjeng, snøscooter osv. Det er jo forsåvidt greit om du er en stordrikker, en fjellgeit, er ute med venninner hele tiden eller hvis du eier snøscooter, men hvis det er slik at du har bilde av den ene gangen du drikker med venninner ute, er på fjellet eller låner en snøscooter, så kanskje du heller skulle lagt ut bilde der du lå på sofaen og Netflixet, slik du egentlig bruker dagene til. Med Netflix-bilde så hadde det vært større sjanse for at jeg sweipet deg til høyre. Endret 19. oktober av Bombasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #70 Del Skrevet 19. oktober Blått skrev (9 minutter siden): 😂😂 at det er mulig å faktisk lire av seg så mye bullshit er bare så fantastisk morsomt.. men det er på tide at vi avslutter.. Jeg klarer virkelig ikke å ta deg seriøst.. det er som du dikter opp ville fantasier oppi hodet ditt istedenfor å lese hva som faktisk står i innlegget.. du er i alle tråder og jeg skjønner godt at du mislykkes på Tinder.. unnskyld meg, men du må forklare meg hva det er som er bullshit. For jeg forstår virkelig ikke hva som er bullshit i det jeg skriver, som jeg da oppriktig mener. Hvorfor tar du meg ikke seriøst? Er det noe galt i å tenke slik jeg gjør? Ts kommer med kritikk av menn som bruker bilder hun ikke liker. Hun poster da til slutt et eksempel hvor hun viser at hun mener bilder hvor personen er fraværende. Men det var da ikke bare dette hun kritiserte? Hvorfor ikke en slange rundt halsen? Hvorfor ikke et jaktbilde? Hvilke friheter er det du mener jeg tar meg i tolkningen av ts sitt innlegg? Du står fritt til å argumentere imot, så hvorfor gjør du ikke dette i stedet for å bare være hånlig? Men men, jeg forventer ikke noe respektfullt eller saklig svar Anonymkode: 44739...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 19. oktober #71 Del Skrevet 19. oktober Bombasi skrev (Akkurat nå): Er ikke på Tinder lenger, men når jeg skal det igjen: Ja, jeg burde virkelig skjerpe meg. Har bare ett "passbilde" og innholdsfattig profil, og det er ikke godt nok i dag. Men jeg har ikke bilder av biler, landskap, vinflasker, slanger eller jakt. Det er da noe! Likevel kan det være greit å vite at kvinner har nesten akkurat samme type bilder de også. Det er vinglass, toppturer, venninnegjeng, snøscooter osv. Det er jo forsåvidt greit om du er en stordrikker, en fjellgeit, er ute med venninner hele tiden eller hvis du eier snøscooter, men hvis det er slik at du har bilde av den ene gangen du drikker med venninner ute, er på fjellet eller låner en snøscooter, så kanskje man heller skulle lagt ut bilde der man lå på sofaen og Netflixet, slik man egentlig bruker dagene til. Med Netflix-bilde så hadde det vært større sjanse for at jeg sweipet deg til høyre. 🤣🤣 Netflix er ikke noe å kjimse over. Eller Disney + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 19. oktober #72 Del Skrevet 19. oktober (endret) Lille39 skrev (11 minutter siden): 🤣🤣 Netflix er ikke noe å kjimse over. Eller Disney + Ingenting er som et lykkelig liv med en Netflixer eller DisneyPlusser. Da har du ordnet deg for resten av livet! Jeg selv er en Player. En TV2 Play'er. Blir straks verre når den nye fruen ligger an til å bli innlagt på rusbehandling, eller er truende til å bare stikke avgårde med snøscooteren på en 2 måneders ferd på Finnmarksvidda i mørket. 😎 Endret 19. oktober av Bombasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 19. oktober #73 Del Skrevet 19. oktober Bombasi skrev (11 minutter siden): Ingenting er som et lykkelig liv med en Netflixer eller DisneyPlusser. Da har du ordnet deg for resten av livet! Jeg selv er en Player. En TV2 Play'er. Blir straks verre når den nye fruen ligger an til å bli innlagt på rusbehandling, eller er truende til å bare stikke avgårde med snøscooteren på en 2 måneders ferd på Finnmarksvidda i mørket. 😎 En player av alle ting😉 Tv2 kan funke det og. Så valg av ny frue er enten på avrusning eller stikker av med snøscooteren i 2 mnd? Litt av en fangst du har da 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 19. oktober #74 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (20 timer siden): Blir helt oppgitt over hvor mange profiler det er med elendige bilder! Og hva skjer med bilder av biler, landskap og en vinflaske? Er det rart det er mange menn som får lite napp? For ikke å nevne de som har bilde med slange rundt halsen, eller bilde fra jakt med et stakkars kadaver 🥵 Anonymkode: 4dca0...71d Det er ikke noen som skjerper seg på Tinder, det er tidenes knulle app og bare det, og menn driter i det meste der. De er ute etter en ting, og mange kvinner akkurat det samme. Lete etter en seriøs partner der ? Lykke til ! Noen lykkes jo uansett, med det gjør det også i Lotto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 19. oktober #75 Del Skrevet 19. oktober Lille39 skrev (1 minutt siden): En player av alle ting😉 Tv2 kan funke det og. Så valg av ny frue er enten på avrusning eller stikker av med snøscooteren i 2 mnd? Litt av en fangst du har da 😋 Du skal ikke kimse av en TV2 Play'er! Vel, det er det inntrykket man sitter med når man sitter og blar i en kvinnebunke som kun drikker vin, går på toppturer og/eller kjører snøscooter. Det er tydelig at disse tingene er viktig siden de presenterer seg selv gjennom profilen med det. Jada, jeg overdriver nok nå. Men jeg savner som sagt litt mer hverdagslighet i profilene. Jeg blir ikke så imponert over at alle har drikkebilder eller snøscootere, på samme måte som at kvinner ikke blir imponert over menns biler og jakttrofèer. Er litt for mye fasade på Tinder, og litt for lite ærlighet. Jeg vil heller se bilde av deg i den slitte kosebuksa med Mikke Mus-bilder og O'boyflekker en muggen søndagskveld enn når du står påkledd på den eneste toppturen du hadde siste 3 år. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy1977 Skrevet 19. oktober #76 Del Skrevet 19. oktober Bombasi skrev (2 minutter siden): Du skal ikke kimse av en TV2 Play'er! Vel, det er det inntrykket man sitter med når man sitter og blar i en kvinnebunke som kun drikker vin, går på toppturer og/eller kjører snøscooter. Det er tydelig at disse tingene er viktig siden de presenterer seg selv gjennom profilen med det. Jada, jeg overdriver nok nå. Men jeg savner som sagt litt mer hverdagslighet i profilene. Jeg blir ikke så imponert over at alle har drikkebilder eller snøscootere, på samme måte som at kvinner ikke blir imponert over menns biler og jakttrofèer. Er litt for mye fasade på Tinder, og litt for lite ærlighet. Jeg vil heller se bilde av deg i den slitte kosebuksa med Mikke Mus-bilder og O'boyflekker en muggen søndagskveld enn når du står påkledd på den eneste toppturen du hadde siste 3 år. 😊 Tror jeg nesten begynner å bli forelsket her.😉😂 Favoritten min er pj og håret i en dult men føler ikke å vise det på Tinder for å si det slik. Kan fort bli kalt sjuskete da..Hihi.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 19. oktober #77 Del Skrevet 19. oktober Lillemy1977 skrev (1 minutt siden): Tror jeg nesten begynner å bli forelsket her.😉😂 Favoritten min er pj og håret i en dult men føler ikke å vise det på Tinder for å si det slik. Kan fort bli kalt sjuskete da..Hihi.. Det enkle er ofte det beste: sjuskete > oppdollet. Ingenting er mer sexy enn avslappede kvinner med søndagssveis i bunt/hestehale og kosebukse en komfortabel hjemmedag. Bare så synd at ingen ønsker å vise bilder av dèt. Slik de er. Men hvem er jeg til å snakke med mitt stusselige og stive "passbilde" på min profil. 🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy1977 Skrevet 19. oktober #78 Del Skrevet 19. oktober Bombasi skrev (2 minutter siden): Det enkle er ofte det beste: sjuskete > oppdollet. Ingenting er mer sexy enn avslappede kvinner med søndagssveis i bunt/hestehale og kosebukse en komfortabel hjemmedag. Bare så synd at ingen ønsker å vise bilder av dèt. Slik de er. Men hvem er jeg til å snakke med mitt stusselige og stive "passbilde" på min profil. 🥴 Ser det for meg , stive passbilde. hvordan ser det egentlig ut da?😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 19. oktober #79 Del Skrevet 19. oktober (endret) Lillemy1977 skrev (25 minutter siden): Ser det for meg , stive passbilde. hvordan ser det egentlig ut da?😁 Det ser ut som et pinlig selfie fordi det er et pinlig selfie. Men samtidig valgte jeg det bildet fordi skyggene fikk fram trekkene i ansiktet og på halsen perfekt. Skygger er min venn. Jeg liker å si at jeg ser best ut i mørket 🤣 Men for å være skikkelig usaklig så er profilbildet mitt det nærmeste jeg har kommet et modellbilde noensinne, så sjansen er enorm for at du blir skuffet når du møter meg i dagslys 😅 Men møter du meg i kosebukse og med solbriller på, så er vi en genial match! Endret 19. oktober av Bombasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy1977 Skrevet 19. oktober #80 Del Skrevet 19. oktober Bombasi skrev (8 minutter siden): Det ser ut som et pinlig selfie fordi det er et pinlig selfie. Men samtidig valgte jeg det bildet fordi skyggene fikk fram trekkene i ansiktet og på halsen perfekt. Skygger er min venn. Jeg liker å si at jeg ser best ut i mørket 🤣 Men for være skikkelig usaklig så er profilbildet mitt det nærmeste jeg har kommet et modellbilde noensinne, så sjansen er enorm for at du blir skuffet når du møter meg i dagslys 😅 Men møter du meg i kosebukse og med solbriller på, så er vi en genial match! 🤣 Skygger og mørket er da koselig. Men fortell om kosebuksen , er det donald eller superman mønster på? Og ikke minst har du en megahoddie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå