Gå til innhold

Mange menn som må skjerpe seg på Tinder!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Blir helt oppgitt over hvor mange profiler det er med elendige bilder! Og hva skjer med bilder av biler, landskap og en vinflaske? Er det rart det er mange menn som får lite napp? 

For ikke å nevne de som har bilde med slange rundt halsen, eller bilde fra jakt med et stakkars kadaver 🥵

Anonymkode: 4dca0...71d

Jeg synes det er kjempefint at de legger ut bilder de synes representerer dem bra. For da vet jeg å styre unna.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Bilder av seg selv i naturen er selvfølgelig helt ok, så lenge det ikke innebærer hagle og et dødt rådyr…

Kanskje de med jaktbilder signaliserer at de helst ønsker en grepa dame, som er litt praktisk anlagt, som ikke rynker på nesen hvis man blir litt møkkete, kanskje en jaktkamerat, og en som deler de samme interessene som han?

Og får da silt ut damer som helst sitter på café og nipper latten sin eller er parkert i sofaen med no ræl på tv'en kveld etter kveld...

Anonymkode: 14120...ffc

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ha hatt noen bilder av meg der jeg gamer. 
Og så noen bilder der jeg er veldig ubekvemt i en sosial situasjon.

Anonymkode: 3e286...599

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg skulle ha hatt noen bilder av meg der jeg gamer. 
Og så noen bilder der jeg er veldig ubekvemt i en sosial situasjon.

Anonymkode: 3e286...599

❤️ 

Anonymkode: a87a8...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Blir helt oppgitt over hvor mange profiler det er med elendige bilder! Og hva skjer med bilder av biler, landskap og en vinflaske? Er det rart det er mange menn som får lite napp? 

For ikke å nevne de som har bilde med slange rundt halsen, eller bilde fra jakt med et stakkars kadaver 🥵

Er DET dette som ville vært konkurransen min på Tinder. Hvilken alder snakker vi om her?

Anonymkode: 113bb...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er ikke for alle. Selv gikk jeg for et baris-bilde. Ikke på Tinder da men. Jeg likte at han poserte litt uten å bli helt klyse. Men teksten han skrev var like viktig. Der ble jeg kjent med hvem han er. Han er lik i virkeligheten. Ikke noen falsk reklame...

Anonymkode: 06da7...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke slike ting som er problemet for de fleste. Jeg og mange andre har representative bilder, men får null likes fra norske kvinner likevel. Noen er mer attraktive (på bilder) enn andre, og hvilke bilder man velger og hva man skriver betyr praktisk talt ingenting. En mann kan få hjelp av en kvinne til å tilpasse profilen så godt som mulig, men med mindre den var helt krise fra før er det fullstendig irrelevant. Tinder er mye mer overfladisk enn kvinner liker å tro.

Anonymkode: fc5f6...5aa

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke slike ting som er problemet for de fleste. Jeg og mange andre har representative bilder, men får null likes fra norske kvinner likevel. Noen er mer attraktive (på bilder) enn andre, og hvilke bilder man velger og hva man skriver betyr praktisk talt ingenting. En mann kan få hjelp av en kvinne til å tilpasse profilen så godt som mulig, men med mindre den var helt krise fra før er det fullstendig irrelevant. Tinder er mye mer overfladisk enn kvinner liker å tro.

Anonymkode: fc5f6...5aa

Hva slags typer bilder er det? Du må vise at du har et liv bla. Du må også vise at du har en sosial sirkel. 

Anonymkode: 113bb...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er sikkert damer for disse mennene, men kanskje de damene er i fåtall? Er jo damer som jakter, liker reptiler, vin ikke minst, landskap og som er bil interisert.

Anonymkode: 5a5c6...b3d

Jeg jakter, men hadde aldri giddet en mann som poserte ved siden av et drept dyr. Jeg jakter for matauk, ikke for å skryte på sosiale medier. 

Anonymkode: d8f56...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vel, du har jo helt rett. Ikke rart vi menn ikke får napp når sånne overfladiske kvinner som deg er på tinder og bare bryr seg om utseende på personen og ikke profilteksten. Personlighet er vist ikke verdt noe i dagens 6-samfunn. 

Håper du finner en like dømmende og overfladisk mann på tinder :)

Anonymkode: 1cd38...422

Ikke noe med overfladisk å gjøre. Tar du et bilde av deg selv på fest eller med en flaske alkohol, så tyder det på at alkohol er viktig for deg. Poserer du ved siden av et drept dyr, så er du en show off. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bilder av seg selv i naturen er selvfølgelig helt ok, så lenge det ikke innebærer hagle og et dødt rådyr…

Jeg håper virkelig ingen går på rådyrjakt med hagle ;)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-jk- skrev (23 minutter siden):

Jeg håper virkelig ingen går på rådyrjakt med hagle ;)

Rifle/hagle eller god gammaldags pil og bue spiller ingen rolle, du skjønner vel poenget? Få kvinner som blir tent av et kadaver med kule mellom øyene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Mange damer også som bør skjerpe seg, toppturer, kajakk og helsestudio er heller ikke så attraktivt.

Anonymkode: 91316...6fb

Helt rett !   Kunstverk "sitater/visdomsord" natur osv. .....   

Anonymkode: 45334...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Ikke noe med overfladisk å gjøre. Tar du et bilde av deg selv på fest eller med en flaske alkohol, så tyder det på at alkohol er viktig for deg. Poserer du ved siden av et drept dyr, så er du en show off. 

Jeg tror jeg kan telle på en hånd antall kvinner som ikke har et glass vin på et av bildene på Tinder. Men for min del er det greit, jeg har ikke noen preferanse om å date en avholdsperson.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Beklager at du ikke finner det du ser etter, men kanskje vi ikke alle er for deg, eller prøver å fange din oppmerksomhet?

Anonymkode: 44739...a17

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg liker ikke vinklingen på dette innlegget.

Jeg er helt for at, dersom du skal på datingapper, så må du gjøre en innsats. Du er et produkt som du skal selge. Et godt eksempel er ikke legg ut bilde av deg i joggebukse, men ta et bilde med fin skjorte, olabuksa og ordnet hår - og husk smil. Skriv en tekst om deg selv. Hvem er du? Tanken som må gå gjennom hodet ditt er hvordan kan jeg gjøre dette på best mulig måte? Syns du det er vanskelig så spør noen om hjelp! 

Derimot syns jeg HI blir veldig negativt vinklet. Det går rett til angrep, latterliggjør og da blir det en veldig lite fruktbar debatt. Utover det, så syns jeg jakt- og slangebilder ikke er så viktig. Det er bare en liten del av personen. Kanskje bilde er et koselig minne som man ønsker å dele? Noe fint ved en selv som en sitter pris på? Det er jo bare koselig ☺️

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fjompenisse skrev (1 time siden):

Jeg tror jeg kan telle på en hånd antall kvinner som ikke har et glass vin på et av bildene på Tinder. Men for min del er det greit, jeg har ikke noen preferanse om å date en avholdsperson.

At man sitter med et glass vin må jo være greit. Men mange mannfolk har eget bilde av bare vinflasken 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 time siden):

Jeg liker ikke vinklingen på dette innlegget.

Jeg er helt for at, dersom du skal på datingapper, så må du gjøre en innsats. Du er et produkt som du skal selge. Et godt eksempel er ikke legg ut bilde av deg i joggebukse, men ta et bilde med fin skjorte, olabuksa og ordnet hår - og husk smil. Skriv en tekst om deg selv. Hvem er du? Tanken som må gå gjennom hodet ditt er hvordan kan jeg gjøre dette på best mulig måte? Syns du det er vanskelig så spør noen om hjelp! 

Derimot syns jeg HI blir veldig negativt vinklet. Det går rett til angrep, latterliggjør og da blir det en veldig lite fruktbar debatt. Utover det, så syns jeg jakt- og slangebilder ikke er så viktig. Det er bare en liten del av personen. Kanskje bilde er et koselig minne som man ønsker å dele? Noe fint ved en selv som en sitter pris på? Det er jo bare koselig ☺️

Jeg irriterer meg av profiler med et halvt bilde av ansiktet. Resten er bilder av KUN natur. Hvordan forventer de at man sveiper til høyre? Er ingenting å hente ut fra en slik rekke bilder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

At man sitter med et glass vin må jo være greit. Men mange mannfolk har eget bilde av bare vinflasken 😅

Kanskje de ikke liker følelsen av å ta selfie med et vinglass? Tenker de at det er kleint? Så byr de heller bare, denne vinen liker jeg? 😅

Anonymkode: 5a5c6...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på et scenario til jeg har sett flere ganger: flere bilder som sikkert er over tjue år gamle. Så boom 💥 på siste bildet sitter en helt annen gubbe enn på de fem første bildene. Da er de skalla, har ølmage og briller. Det er også en merkelig strategi! Det er ABSOLUTT ikke noe galt med å hverken være skalla, ha ølmage eller briller! Men hvorfor legge ut bilder fra 20 årene når man er 45???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...