AnonymBruker Skrevet 18. oktober #21 Del Skrevet 18. oktober Hvis den nye dama til broren min prøvde si at jeg og min mor ikke kunne være venn med min eks-svigersøster, så hadde jeg nok gått inn for å sørge for at det ble ett kortvarig forhold..... Det er virkelig ikke noe galt i å være på hils med eksen sin, det er ingenting galt i at familien er venn med eksen, det eneste som er galt her er at du reagerer på at hun likte ett bilde FØR dere hadde møttes.... Anonymkode: 77ba5...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 18. oktober #22 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ikke nødvendigvis. For noen er en slik salgsprosess et lite komme i hverdagen og de tenker det er dritkjedelig for den andre å høre om. Ang eksen så ser jeg ikke problemet. Faren min er venn med eksen min fra tjue år siden, på facebook. Anonymkode: d79c0...598 Ja, vi er nok forskjellige, for meg er salg/kjøp av bolig noe av det største som kan skje 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #23 Del Skrevet 18. oktober Er det mulig for deg å undersøke det nærmere uten å gå gjennom han, tilfelle han er en utro løgner? Anonymkode: 9964e...b62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #24 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det mulig for deg å undersøke det nærmere uten å gå gjennom han, tilfelle han er en utro løgner? Anonymkode: 9964e...b62 Jeg vet ikke helt hvordan jeg skulle ha gjort det isåfall.. Eksen kommenterte bildet kun noen uker før - og det er litt det jeg reagerer på.. Det var liksom en seksuelt hintet kommentar.. Anonymkode: ed49b...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #25 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet ikke helt hvordan jeg skulle ha gjort det isåfall.. Eksen kommenterte bildet kun noen uker før - og det er litt det jeg reagerer på.. Det var liksom en seksuelt hintet kommentar.. Anonymkode: ed49b...8de Kjenner du noen som kjenner dem, som du kan stole på? Anonymkode: 9964e...b62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 18. oktober #26 Del Skrevet 18. oktober Litt rart å forvente at han bryter kontakt med eksen om de har et godt forhold. Det går an å ha venner av det motsatte kjønn uten å ville ligge med dem (jeg har flere). Det går til og med an å ha venner man har ligget med uten at man er noe særlig fysen på å ligge med dem igjen (jeg har et par av dem også). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 18. oktober #27 Del Skrevet 18. oktober Det er et grønt flagg at x - en og foreldrene hans ser ut til å ha et godt forhold etter bruddet. Men jeg føler du har endel å samtale om, både X-ens kommentar som du oppfattet som ladet og leilighetssalg er saker å prate med daten din om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #28 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Moren til han jeg dater har kommentert eksen hans sitt innlegg og eksen er venn med alle i familien hans på sosiale medier. Eksen hans kommenterte på bildet hans uker før vi startet og møtes. Anonymkode: ed49b...8de Mener du man skal drive og slette folk på sosiale medier, basert på hvem de er i forhold med? Grønt flagg at man fortsatt har et godt forhold til ekser med familie. Anonymkode: abe62...557 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #29 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vet ikke helt hvordan jeg skulle ha gjort det isåfall.. Eksen kommenterte bildet kun noen uker før - og det er litt det jeg reagerer på.. Det var liksom en seksuelt hintet kommentar.. Anonymkode: ed49b...8de Du reagerer på at eksen kommenterte bilde før han i det hele tatt kjente deg? Anonymkode: 5a17a...6c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym78910 Skrevet 19. oktober #30 Del Skrevet 19. oktober Kan bare snakke utfra egen erfaring men har en bror som hele livet har overlappet med nye damer. Hver gang det blir slutt søker damene mot meg eller andre familiemedlemmer for de leter etter svar. Derfor har jeg flere ganger hatt kontakt med x svigerinner for en periode alt fra måneder til år. Ville aldri funnet på å slette disse på Facebook det kan de gjøre selv når de er klar for det. Finnes mange grunner til at exer har kontakt dette er bare en av mange. Du får ha is i magen og undersøke litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #31 Del Skrevet 19. oktober Sønnene mine har hatt tre - fire forhold hver de siste 10 årene, og jeg er selvsagt fremdeles venn med xdamene deres. De kom inn i livet vårt, kjekke jenter, og selv om forholdene ikke varte, så er de dem de er og har vært. Vi har ikke mye kontakt, men er venner på sosiale medier, og deler de noe positivt, så får de et likes fra meg. Anonymkode: e1a77...1e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #32 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (15 timer siden): Moren til han jeg dater har kommentert eksen hans sitt innlegg og eksen er venn med alle i familien hans på sosiale medier. Eksen hans kommenterte på bildet hans uker før vi startet og møtes. Anonymkode: ed49b...8de Når du har så kontrollerende tanker bør han løpe og finne seg noen andre. Anonymkode: f0917...0ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #33 Del Skrevet 20. oktober Rart å ha så tett med x. Hadde ikke orket. Hun vil nok prøve å ødelegge snart🙄 Anonymkode: 83acb...0d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå