AnonymBruker Skrevet 18. oktober #1 Del Skrevet 18. oktober Hei fine! Jeg har datet en fantastisk fyr i over to måneder. Vi hadde snakken nå sist vi var sammen om at vi kun dater hverandre. Begge var enige om at det var helt unaturlig å skulle date noen nå. Så vi er enda ikke sammen, men dater kun oss Men…. Moren til han jeg dater har kommentert eksen hans sitt innlegg og eksen er venn med alle i familien hans på sosiale medier. Eksen hans kommenterte på bildet hans uker før vi startet og møtes. I tillegg fant jeg plutselig leiligheten hans ute for salg på Finn.no uten at han har nevnt dette.. Han er skikkelig genuin og han har møtt vennene mine. Jeg merker jo at han liker meg.. Jeg kan jo på en måte ikke si at jeg vet alt dette….. Men jeg forstår ikke helt alt dette.. Noen som har vært borti lignende situasjon før? Trodde virkelig at jeg møtte drømmemannen nå, men alt dette med spesielt eksen gjør meg jo usikker Vil også nevne at jeg spurte når han sist var i forhold, og fikk til svar at dette var flere år siden.. Noen som har opplevd noe lignende før? Anonymkode: ed49b...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #2 Del Skrevet 18. oktober Skal sies at han tidligere fortalte om at han hadde noe som ble slutt noen måneder før vi møttes… Kan det hende familien hans ikke vet at det er slutt? Anonymkode: ed49b...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #3 Del Skrevet 18. oktober Jeg firstår absolutt ikke hva du ser som er merkelig her. I min verden er det helt vanlig og naturlig at familiene fremdeles er venner med tidligere partnere. Dermed er ingenting av det du nevner noe som tyder på at noe muffens foregår? Eller misforstår jeg noe her? Anonymkode: d2f5c...7d4 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 18. oktober #4 Del Skrevet 18. oktober Det eneste jeg synes er rart her er at han har lagt leiligheten sin ut for salg uten å si noe, det er vel vanlig å dele med en man dater eksklusivt? 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #5 Del Skrevet 18. oktober Mye mulig det ikke er slutt mellom de engang. Har de barn sammen? Ellers er det rart at familie er så nær en eks. Anonymkode: a52ee...b2e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #6 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg firstår absolutt ikke hva du ser som er merkelig her. I min verden er det helt vanlig og naturlig at familiene fremdeles er venner med tidligere partnere. Dermed er ingenting av det du nevner noe som tyder på at noe muffens foregår? Eller misforstår jeg noe her? Anonymkode: d2f5c...7d4 Synes vel kanskje det er rart å ha kontakt med en eks når det ikke er barn inne i bildet.. vi er i slutten av 20-årene! For min del har det vært naturlig å bryte kontakten etterhvert med eksene mine sin familie.. men takk for svar, det var godt å lese at det ikke er noe muffens Anonymkode: ed49b...8de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #7 Del Skrevet 18. oktober Nikea skrev (Akkurat nå): Det eneste jeg synes er rart her er at han har lagt leiligheten sin ut for salg uten å si noe, det er vel vanlig å dele med en man dater eksklusivt? Ja ikkesant.. Anonymkode: ed49b...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #8 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mye mulig det ikke er slutt mellom de engang. Har de barn sammen? Ellers er det rart at familie er så nær en eks. Anonymkode: a52ee...b2e Ja, er dette jeg er redd for nemlig... De har ikke barn sammen! Anonymkode: ed49b...8de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #9 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes vel kanskje det er rart å ha kontakt med en eks når det ikke er barn inne i bildet.. vi er i slutten av 20-årene! For min del har det vært naturlig å bryte kontakten etterhvert med eksene mine sin familie.. men takk for svar, det var godt å lese at det ikke er noe muffens Anonymkode: ed49b...8de Min gamle svigerfar fra tolv år tilbake gratulerer meg fortsatt med dagen 😄 Anonymkode: 05aa3...212 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #10 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min gamle svigerfar fra tolv år tilbake gratulerer meg fortsatt med dagen 😄 Anonymkode: 05aa3...212 Var dere sammen lenge eller har barn? Takk for svar, godt å vite at det ikke trenger å være rart Anonymkode: ed49b...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 18. oktober #11 Del Skrevet 18. oktober Synes du det er vanskelig at hans familie har en god tone med eksen? Det trenger ikke bety annet enn at de hadde et godt forhold - man kan ofte bli knyttet til eks-svigerfamilie om man har/hadde et nært forhold. Ser ingen grunn til bekymring. Kan du ikke heller snakke med han? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #12 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Moren til han jeg dater har kommentert eksen hans sitt innlegg og eksen er venn med alle i familien hans på sosiale medier. Min svigermor er også god venn med ekskona til mannen min, sender hjerter stadig vekk Gjør meg ingenting, setter pris på gode relasjoner etter brudd. Anonymkode: 25058...6ac 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #13 Del Skrevet 18. oktober Jeg er fremdeles venn med eksen min sine foreldre, søsken og onkelbarn. Vi hilser og slår gjerne av en prat om mye og mangt. Er det rart? Vi bor jo i samme by. Skal man slutte å si hei til folk eller slette dem som venner på sosiale medier hvis man gjør det slutt? Anonymkode: 1ee52...886 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #14 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Synes vel kanskje det er rart å ha kontakt med en eks når det ikke er barn inne i bildet.. vi er i slutten av 20-årene! For min del har det vært naturlig å bryte kontakten etterhvert med eksene mine sin familie.. men takk for svar, det var godt å lese at det ikke er noe muffens Anonymkode: ed49b...8de Synes ikke det er rart, man kan jo like hverandre som personer, selv om det er slutt. Og familien vil jo kunne like eks så godt at de vil ha kontakt. Jeg lurer på om du burde legge bort usikkerheten og heller stole på at han liker deg. Å snuse rundt på SoMe fremstår litt umodent. Dere har tatt praten og han vil være eksklusiv, kos deg med det. Anonymkode: cfd4f...c96 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #15 Del Skrevet 18. oktober Cornix skrev (7 minutter siden): Synes du det er vanskelig at hans familie har en god tone med eksen? Det trenger ikke bety annet enn at de hadde et godt forhold - man kan ofte bli knyttet til eks-svigerfamilie om man har/hadde et nært forhold. Ser ingen grunn til bekymring. Kan du ikke heller snakke med han? Jo, jeg må snakke med han.. problemet er at jeg egentlig ikke skal vite dette. Selv om det er ganske åpenlyst på fb.. Anonymkode: ed49b...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #16 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Var dere sammen lenge eller har barn? Takk for svar, godt å vite at det ikke trenger å være rart Anonymkode: ed49b...8de Søstra til eksen min for 13 år siden gratulerer meg med dagen og kommenterer hyggelig på bilder av barna mine. Jeg og eksen har ikke barn sammen. Anonymkode: 8683e...c38 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #17 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Synes ikke det er rart, man kan jo like hverandre som personer, selv om det er slutt. Og familien vil jo kunne like eks så godt at de vil ha kontakt. Jeg lurer på om du burde legge bort usikkerheten og heller stole på at han liker deg. Å snuse rundt på SoMe fremstår litt umodent. Dere har tatt praten og han vil være eksklusiv, kos deg med det. Anonymkode: cfd4f...c96 Takk takk Anonymkode: ed49b...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #18 Del Skrevet 18. oktober Nikea skrev (16 minutter siden): Det eneste jeg synes er rart her er at han har lagt leiligheten sin ut for salg uten å si noe, det er vel vanlig å dele med en man dater eksklusivt? Ikke nødvendigvis. For noen er en slik salgsprosess et lite komme i hverdagen og de tenker det er dritkjedelig for den andre å høre om. Ang eksen så ser jeg ikke problemet. Faren min er venn med eksen min fra tjue år siden, på facebook. Anonymkode: d79c0...598 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #19 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Søstra til eksen min for 13 år siden gratulerer meg med dagen og kommenterer hyggelig på bilder av barna mine. Jeg og eksen har ikke barn sammen. Anonymkode: 8683e...c38 Jeg gratulerte eksen med å være gift, få barn osv. Unner ham og familien hans alt godt. Vi er veldig ferdige, men jeg kommer alltid til å være glad i ham. Anonymkode: d79c0...598 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 18. oktober #20 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jo, jeg må snakke med han.. problemet er at jeg egentlig ikke skal vite dette. Selv om det er ganske åpenlyst på fb.. Anonymkode: ed49b...8de Om det er åpenlyst på FB er det ikke "rart" du vet det? Om du sniker - kan du heller fortelle ham at du føler på usikkerhet, og som følge av det har blitt nysgjerrig på hans SoMe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå