AnonymBruker Skrevet 17. oktober #1 Del Skrevet 17. oktober Jeg prøver å lete etter comfy klær men som også kan brukes ute. Jeg føler meg sinnsykt uvel og ufresh i joggebukse men sliter finne et digg/sexy cosy sett som man føler seg vel i Hjelp🤪 Anonymkode: 37a34...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #2 Del Skrevet 17. oktober Må alt være så sexy hele tiden? Men skjønner at du ikke vil vise deg i joggebukse, det gjør ikke jeg heller. Jazzbukser er fine og behagelige, men vet ikke om det er sexy nok. Har en innmari god en fra Cubus. Har den i svart, men finnes i andre farger også. Anonymkode: cd1fb...9bd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #3 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg prøver å lete etter comfy klær men som også kan brukes ute. Jeg føler meg sinnsykt uvel og ufresh i joggebukse men sliter finne et digg/sexy cosy sett som man føler seg vel i Hjelp🤪 Anonymkode: 37a34...265 Tights! Mitt hverdagsplagg nr1! Anonymkode: 95501...fdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 17. oktober #4 Del Skrevet 17. oktober Bruker nesten bare tights for tiden (dagtid) da jeg ikke er i jobb akkurat nå. Tar den på med en gang jeg står opp, det senker terskelen for å være aktiv veldig mye! Å gå ærender i stedet for å ta bilen blir mye mer lystbetont når en kan bevege seg fritt og komfortabelt.. Skal jeg på kafe eller noe er det ikke verre enn å ta en finere bluse eller jakke på, samt evt skjerf eller noe for å "style" opp litt. Ikledd tights blir det også enklere for meg å være mer spontan mtp på å gå turer eller bli med tantebarn på lekeplassen og faktisk delta i leken. Det sagt, finner lett frem joggebuksa når jeg er "ferdig" med farting for dagen. Tights og joggebukse er ikke trendy, sexy eller det en kanskje forventer av en 35+-år gammel dame, men so what? Jeg gjør allerede så mye annet "alderupassende" så hvorfor ikke bare gå all out og gi f også i klær? Funksjon kommer først, for meg. Så komfort. I komfort ligger det også å føle seg vel, så jeg liker jo at selv tights og joggebukse har en ok form, sitter fint, og at jeg ikke føler meg som et vandrende telt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #5 Del Skrevet 17. oktober Lill3My skrev (2 timer siden): Bruker nesten bare tights for tiden (dagtid) da jeg ikke er i jobb akkurat nå. Tar den på med en gang jeg står opp, det senker terskelen for å være aktiv veldig mye! Å gå ærender i stedet for å ta bilen blir mye mer lystbetont når en kan bevege seg fritt og komfortabelt.. Skal jeg på kafe eller noe er det ikke verre enn å ta en finere bluse eller jakke på, samt evt skjerf eller noe for å "style" opp litt. Ikledd tights blir det også enklere for meg å være mer spontan mtp på å gå turer eller bli med tantebarn på lekeplassen og faktisk delta i leken. Det sagt, finner lett frem joggebuksa når jeg er "ferdig" med farting for dagen. Tights og joggebukse er ikke trendy, sexy eller det en kanskje forventer av en 35+-år gammel dame, men so what? Jeg gjør allerede så mye annet "alderupassende" så hvorfor ikke bare gå all out og gi f også i klær? Funksjon kommer først, for meg. Så komfort. I komfort ligger det også å føle seg vel, så jeg liker jo at selv tights og joggebukse har en ok form, sitter fint, og at jeg ikke føler meg som et vandrende telt Men dekker dere til rumpa når dere bruker tight? Og mener dere sånne vanlige tynne? Jeg ville følt meg uvel med å gått i det ute fordi da føler jeg viser fram rumpa for mye og alle konturer og også trusekanten. Jeg må bruke truse som dekker rumpa klarer ikke annet. Anonymkode: 091ff...3d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 18. oktober #6 Del Skrevet 18. oktober Bruker tights til trening og joggebukse til chilling. Jeans/pullup pants/chinos til jobb og ærend 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #7 Del Skrevet 18. oktober Jeg bruker Adidas joggebukse i hverdagen. Veldig komfortabelt og har ingen problemer med å gå ut i den. Anonymkode: 5b3e3...656 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #8 Del Skrevet 19. oktober Lill3My skrev (På 17.10.2024 den 20.42): Bruker nesten bare tights for tiden (dagtid) da jeg ikke er i jobb akkurat nå. Tar den på med en gang jeg står opp, det senker terskelen for å være aktiv veldig mye! Å gå ærender i stedet for å ta bilen blir mye mer lystbetont når en kan bevege seg fritt og komfortabelt.. Skal jeg på kafe eller noe er det ikke verre enn å ta en finere bluse eller jakke på, samt evt skjerf eller noe for å "style" opp litt. Ikledd tights blir det også enklere for meg å være mer spontan mtp på å gå turer eller bli med tantebarn på lekeplassen og faktisk delta i leken. Hvilke/n tights bruker du; merke/butikk og farge? Jeg vil gjerne ha noen gode tights som ikke er laget for trening, men det synes jeg er vanskelig å finne... Anonymkode: 5d20d...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #9 Del Skrevet 19. oktober Jeg bruker tights eller enkle bomullskjoler hjemme. Men aldri ut av døra. Da tar jeg på meg skikkelige klær. Anonymkode: 51a78...5a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #10 Del Skrevet 19. oktober Joggebuksa kommer ikke ut ytterdøra, men skal jeg ha noe komfortabelt å ha på på en fridag når jeg skal handle og være med ungene å sånt så går jeg i svart nøytral turbukse eller en cargobukse. Syns det er komfortabelt og ser bedre ut enn joggebukse eller tights. Anonymkode: c4bf3...c7f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 19. oktober #11 Del Skrevet 19. oktober Ingen av delene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #12 Del Skrevet 19. oktober Jeg går bare i tights hjemme, og har jeg på meg bukse når jeg skal ut blant folk. Men jeg bruker bare komfortable bukser med strikk i livet. Jeg er kronisk syk og lever med smerter, så jeans og andre bukser med fast linning ga jeg opp for mange år siden. Anonymkode: 63391...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 19. oktober #13 Del Skrevet 19. oktober Jeg kjøpte denne fra Ninepine, og den er utrolig god og komfortabel på som ei kosebukse hjemme, samtidig som man kan ta på en penere overdel å bruke den når man skal ut av huset Blir ikke knørvete og får ikke «knær» etter å ha brukt den litt; dvs holder fasongen. Mykt og godt stoff som ikke gnager en eneste plass. Dyrere enn typ joggebukse fra Cubus, men verdt hvert øre. Har hatt min i 3 år nå: er veldig godt brukt, men det vises ikke noe slitasje https://www.ninepine.no/collections/bestselling-bottoms-1/products/asana-relaxed-straight-zip-pant?variant=40194399436881 Har denne fra Kashmina som jeg bor i nesten når det er kaldt. Verdt hver krone https://www.kashmina.no/collections/kashmirbukser/products/kashmirbukse-classic-pants-sort Men søk på Loungewear; da får du opp penere kosebukser/klær enn vanlig joggebukse eller tights 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #14 Del Skrevet 19. oktober Bruker begge deler. Har joggebukser og tights som er fine nok til å bruke på jobb også, og har noen jeg knapt går ut til søpla med. Anonymkode: 64977...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #15 Del Skrevet 19. oktober Dette. Men rumper er naturlige blikkfang, så folk VIL se trusekanter dersom du er ukomfortabel med string og føler du må ha noe under. Anonymkode: 84607...49d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #16 Del Skrevet 20. oktober Joggebukser er da sexy nok, om du kjøper riktig type. Tights må du ha en hvis kroppsfasong, ellers er det alt annet enn sexy. Joggebukser er langt mer tilgivende. Men de fleste bruker hakket for små joggebukser, og da havner man med samme problem som tights. Den hjelper deg ikke… Anonymkode: 20cca...3fe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #17 Del Skrevet 21. oktober skruf skrev (På 19.10.2024 den 12.41): Jeg kjøpte denne fra Ninepine, og den er utrolig god og komfortabel på som ei kosebukse hjemme, samtidig som man kan ta på en penere overdel å bruke den når man skal ut av huset Blir ikke knørvete og får ikke «knær» etter å ha brukt den litt; dvs holder fasongen. Mykt og godt stoff som ikke gnager en eneste plass. Dyrere enn typ joggebukse fra Cubus, men verdt hvert øre. Har hatt min i 3 år nå: er veldig godt brukt, men det vises ikke noe slitasje https://www.ninepine.no/collections/bestselling-bottoms-1/products/asana-relaxed-straight-zip-pant?variant=40194399436881 Har denne fra Kashmina som jeg bor i nesten når det er kaldt. Verdt hver krone https://www.kashmina.no/collections/kashmirbukser/products/kashmirbukse-classic-pants-sort Men søk på Loungewear; da får du opp penere kosebukser/klær enn vanlig joggebukse eller tights Jeg har sett ninepine-buksa, men ser ikke hvilket materiale det er? Det er vel plast? Anonymkode: 85367...f3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 22. oktober #18 Del Skrevet 22. oktober (endret) AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 9.19): Jeg har sett ninepine-buksa, men ser ikke hvilket materiale det er? Det er vel plast? Anonymkode: 85367...f3a Jeg kan sjekke lappen inni senere, men den er ikke ren plast i alle fall. Jeg takler ikke sånn glatt stoff som er i f.eks. treningstightser. Den er veldig myk og god å ha på seg. Fint snitt. Jeg bruker den både ute blant folk men også som ei kosebukse hjemme edit: denne buksa bruker jeg mest som kosebukse når det ikke er kaldt (da bruker jeg bare de jeg har i kasjmir): denne er i 95% bomull, jerseystoff https://www.cellbes.no/dame/loungewear-2/kosebukse-med-rette-ben-svart?product Endret 22. oktober av skruf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #19 Del Skrevet 22. oktober Fikser ikke tights, men bruker joggebukse mer eller mindre daglig. Også da jeg drar på jobb. Bytter til uniform på jobb nesten hver dag. Om jeg ikke har full uniform, så har jeg frakk som dekker en del av buksen. Ikke at det bryr meg noe særlig uansett. Bruker egentlig en eller annen form for treningsbukse daglig, så skifter evt om jeg skal ut på noe spesielt (utover handling osv). Er der i livet nå at jeg ikke bryr meg. Anonymkode: 178b2...939 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #20 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 22.50): Men dekker dere til rumpa når dere bruker tight? Og mener dere sånne vanlige tynne? Jeg ville følt meg uvel med å gått i det ute fordi da føler jeg viser fram rumpa for mye og alle konturer og også trusekanten. Jeg må bruke truse som dekker rumpa klarer ikke annet. Anonymkode: 091ff...3d4 Senest i dag snakket jeg med en kollega og han eeeeelsker damer i tights, uansett form og størrelse. Fineste han visste om, sa han Så hvis han skulle svart, så hadde han sagt, IKKE DEKK TIL RUMPA 😅 G-string er tingen under tights. Eller ingenting Anonymkode: 08936...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå