AnonymBruker Skrevet 18. oktober #41 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (20 timer siden): "jeg kommer ikke til å bli noe yngre". Anonymkode: 44ebd...6f1 Høres ut som en skikkelig sjarmør.. not Anonymkode: 62c9e...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #42 Del Skrevet 18. oktober Jeg er i 40-årene og dater en yngre mann. Han er opptatt av aldersforskjellen, som noe positivt, og jeg har stort sett data jevnaldrende eller yngre, og jeg ser yngre ut enn mange på min alder, så jeg er ikke noe sår på alder. Vi litt eldre har ofte mer erfaring og er roligere til sinns og bedre i senga. Motsatt vil jeg ikke date en som er 20 år yngre, fordi de er typisk oppfarende og uerfarne. Jeg føler at jeg ikke "kan" være oppfarende nettopp pga alder. Min litt yngre kjæreste er nok mer usikker. Men dette går også på personlighet. Jeg var ikke et oppfarende barn, heller. Ja, det uttrykket betyr bare at man er utålmodig og vil noe. Selv møtte jeg ham etter noen dagers chat, vi bor riktignok i samme by men hadde aldri giddet å vente måneder om han bodde i Norge. Han sa han ikke ville ha et textationship, og jeg var enig. Vi møttes tidlig og ble sammen med én gang. Anonymkode: a038e...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonysoum Skrevet 18. oktober #43 Del Skrevet 18. oktober Det høres ut som du vil chatte inn i evigheten fremfor å bare møtes. Du har ingenting å reagere på, det er et uttrykk for at han er lei av tullete venting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #44 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg er mann 40 år gikk for ei 6 år eldre dame for litt over 2 år siden, dritt å sitte her nå i ettertid for hu har virkelig forfalt i ekspressfart, mager og rynkete er hu blitt.. tviholder på patetisk langt blond hår og nekter å innse sin alder.. vurderer seriøst å gå fra hu til tross for nybygd hus og forlovelse, får avsmak når jeg ser hvor gammel hun faktisk er.. særlig ille på vinteren når man ser huden i ansiktet faktisk stivner litt 🙈 neste gang blir det yngre dame! Eller en av de jeg har barn med, hu ene av dem er temmelig hot Anonymkode: b2e89...02a Forstår deg sååå godt, bortsett fra at her er det motsatt. Sammen med en som er sju år yngre enn meg, og han har fått mage, blitt lat, drikker for mye øl og spiser feit mat. Begynt å miste håret og holdningen hans blir slappere og slappere. Jeg holder meg i super form, er svært veltrent og velstelt og han bare forfaller, neste er vel at han ikke orker å ha sex med meg. Selv vurderer jeg å legge an på en kollega som er enda yngre, trenger noen som kan henge med i svingene. Mannfolk i førtiåra er de verste, spør du meg. De surfer på tidligere utseende og form, men løfter ikke en finger for å se bra ut. Anonymkode: 27b9b...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #45 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forstår deg sååå godt, bortsett fra at her er det motsatt. Sammen med en som er sju år yngre enn meg, og han har fått mage, blitt lat, drikker for mye øl og spiser feit mat. Begynt å miste håret og holdningen hans blir slappere og slappere. Jeg holder meg i super form, er svært veltrent og velstelt og han bare forfaller, neste er vel at han ikke orker å ha sex med meg. Selv vurderer jeg å legge an på en kollega som er enda yngre, trenger noen som kan henge med i svingene. Mannfolk i førtiåra er de verste, spør du meg. De surfer på tidligere utseende og form, men løfter ikke en finger for å se bra ut. Anonymkode: 27b9b...5de Vel, jeg trener flere ganger i uken både vektløfting og boksing og ivaretar meg selv. Pluss jeg har det dere kvinner helst vil ha, svært god lønn i mill klassen.. gamle mor må ut straks kjenner jeg, jævla kjipt å bryte når man har tatt det såpass offisielt, men faen heller hu kommer til å se 80 ut om 10 år 🙈 hadde hu bare ikke vært så undervektig hadde hu nok sett litt bedre ut i det minste, for gud skyld en gang var hu sykt pen men det er 10-15 år siden værtfall.. bleika hår og kunstig vipper er ikke akkurat foryngende.. jobber med hu å så det her blir dritt å komme seg ut av.. Anonymkode: b2e89...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #46 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg er mann 40 år gikk for ei 6 år eldre dame for litt over 2 år siden, dritt å sitte her nå i ettertid for hu har virkelig forfalt i ekspressfart, mager og rynkete er hu blitt.. tviholder på patetisk langt blond hår og nekter å innse sin alder.. vurderer seriøst å gå fra hu til tross for nybygd hus og forlovelse, får avsmak når jeg ser hvor gammel hun faktisk er.. særlig ille på vinteren når man ser huden i ansiktet faktisk stivner litt 🙈 neste gang blir det yngre dame! Eller en av de jeg har barn med, hu ene av dem er temmelig hot Anonymkode: b2e89...02a AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Forstår deg sååå godt, bortsett fra at her er det motsatt. Sammen med en som er sju år yngre enn meg, og han har fått mage, blitt lat, drikker for mye øl og spiser feit mat. Begynt å miste håret og holdningen hans blir slappere og slappere. Jeg holder meg i super form, er svært veltrent og velstelt og han bare forfaller, neste er vel at han ikke orker å ha sex med meg. Selv vurderer jeg å legge an på en kollega som er enda yngre, trenger noen som kan henge med i svingene. Mannfolk i førtiåra er de verste, spør du meg. De surfer på tidligere utseende og form, men løfter ikke en finger for å se bra ut. Anonymkode: 27b9b...5de Føles det ikke litt illojalt å skrive sånt om partneren sin på KG? Totalt karakterdrap og så snakke om at man "vurderer" å finne noen bedre? Hvis disse partnerne eksisterer da. Mistenker at det er snakk om Skybert og Skyberta her. Jeg håper i alle fall det. Anonymkode: 0e170...fa3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 18. oktober #47 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel, jeg trener flere ganger i uken både vektløfting og boksing og ivaretar meg selv. Pluss jeg har det dere kvinner helst vil ha, svært god lønn i mill klassen.. gamle mor må ut straks kjenner jeg, jævla kjipt å bryte når man har tatt det såpass offisielt, men faen heller hu kommer til å se 80 ut om 10 år 🙈 hadde hu bare ikke vært så undervektig hadde hu nok sett litt bedre ut i det minste, for gud skyld en gang var hu sykt pen men det er 10-15 år siden værtfall.. bleika hår og kunstig vipper er ikke akkurat foryngende.. jobber med hu å så det her blir dritt å komme seg ut av.. Anonymkode: b2e89...02a Du høres ut som et riktig sjarmtroll ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 18. oktober #48 Del Skrevet 18. oktober Ingen av dere blir yngre nei, det har han jo helt rett i. Og hvorfor i all verden vente så lenge som til november eller desember? Mye bedre å møtes tidlig så man ikke kaster bort mye tid om det viser seg å ikke være en match. Det blir bare stor fallhøyde av å vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 18. oktober #49 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Høres ut som en skikkelig sjarmør.. not Anonymkode: 62c9e...c8e "Jeg blir ikke noe yngre" er bare en måte å si at tiden går, og aldersforkjellen vil ikke forandre seg. Hvordan klarer dere å tolke det så negativt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #50 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vel, jeg trener flere ganger i uken både vektløfting og boksing og ivaretar meg selv. Pluss jeg har det dere kvinner helst vil ha, svært god lønn i mill klassen.. gamle mor må ut straks kjenner jeg, jævla kjipt å bryte når man har tatt det såpass offisielt, men faen heller hu kommer til å se 80 ut om 10 år 🙈 hadde hu bare ikke vært så undervektig hadde hu nok sett litt bedre ut i det minste, for gud skyld en gang var hu sykt pen men det er 10-15 år siden værtfall.. bleika hår og kunstig vipper er ikke akkurat foryngende.. jobber med hu å så det her blir dritt å komme seg ut av.. Anonymkode: b2e89...02a Gjør henne en giga tjeneste å gå idag du. Jeg bryr meg ikke om noen av de tingene du nevner om det kommer med din personlighet på kjøpet. Livet skal være fint. Anonymkode: 38cd0...3c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå