Gå til innhold

Hvor lenge har dere som er single gått uten sex nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Problemet er jo ikke hva de sier direkte til meg, det er hva de sier der de kan være anonyme eller når jeg ikke hører. Om de tror de kan oppnå noe så vil de jo ikke kalle meg en stygg verdiløs og irrelevant kjerring som de må ta til takke med fordi de ikke får noen yngre.

Men det hjelper jo lite når det tydeligvis er det menn tenker om kvinner som har passert 25. Ingen unntak, ifølge dem selv. Så hva de sier direkte til meg betyr absolutt ingenting, det er kun tomme ord. Jeg kommer aldri igjen til å bli så naiv at jeg tror på en mann som sier noe fint til meg.

Anonymkode: 01b6d...1f1

Men en snill mann tenker ikke de tankene? Disse mennene bare påstår at de gjør.

Anonymkode: a0c5c...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 22.10):

De har ikke sagt at jeg ikke er fysisk i stand til å ha sex, nei, men de har sagt at jeg er for gammel til at menn kan ha helhjertet lyst på meg. Når man passerer 40 er man visst usynlig og irrelevant for menn. Og jeg gidder ikke ligge med noen som ikke egentlig har lyst på meg, men som helst skulle ligget der med en jentunge på 17.

Så selv om jeg fysisk er i stand til å ha sex, så er jeg for gammel til å oppleve gjensidig begjær, og da ser jeg liksom ikke helt poenget. 

Det ligger bare i hodet ditt.

Jeg kan tenne på kvinner i "alle" aldre. 20- åringer kan tenne meg. 55-åringer kan tenne meg. Du bommer nok hvis du tror at alle vil ha 17-åringer!

Men nøkkelen her er nok "gjensidig begjær". Sex er jo lett å få som kvinne. Men hvis du er svært kresen på menn kan det bli vanskelig. De kjekkeste mennene vil selvsagt ha de peneste damene også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått 4 dager nå. Synes det er lenge om det. går 14 dager.

Det lengst jeg har gått var 5 år, men da var jeg i forhold - så det er ikke alltid sivilstatusen om avgjør...

Anonymkode: 4274f...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Men en snill mann tenker ikke de tankene? Disse mennene bare påstår at de gjør.

Men det kan man ikke vite. Og jeg er i alle fall ikke interessert i å ta den sjansen. Jeg er ikke interessert i å bli hun gamle stygge kjerringa han ler av sammen med kameratene, samtidig som han drømmer om alt jeg ikke er.

DelvisPresley skrev (11 timer siden):

Det ligger bare i hodet ditt.

Jeg kan tenne på kvinner i "alle" aldre. 20- åringer kan tenne meg. 55-åringer kan tenne meg. Du bommer nok hvis du tror at alle vil ha 17-åringer!

Men nøkkelen her er nok "gjensidig begjær". Sex er jo lett å få som kvinne. Men hvis du er svært kresen på menn kan det bli vanskelig. De kjekkeste mennene vil selvsagt ha de peneste damene også.

Den siste setningen der sier alt. Også helt vanlige menn, og til og ned mindre pene menn, vil helst bare ha de yngste og peneste. Grunnen til at de mennene som ikke er blant de stiligste kan akseptere oss vanlige dødelige er ikke fordi de faktisk blir forelsket i oss eller synes vi er fine, men fordi de innser at de ikke kan få det de egentlig vil ha. Jeg kunne fint elsket en helt vanlig mann, han behøver ikke være høy engang, siden jeg er bitteliten selv, men det hjelper ikke når jeg aldri kommer til å få det samme i retur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men det kan man ikke vite. Og jeg er i alle fall ikke interessert i å ta den sjansen. Jeg er ikke interessert i å bli hun gamle stygge kjerringa han ler av sammen med kameratene, samtidig som han drømmer om alt jeg ikke er.

Den siste setningen der sier alt. Også helt vanlige menn, og til og ned mindre pene menn, vil helst bare ha de yngste og peneste. Grunnen til at de mennene som ikke er blant de stiligste kan akseptere oss vanlige dødelige er ikke fordi de faktisk blir forelsket i oss eller synes vi er fine, men fordi de innser at de ikke kan få det de egentlig vil ha. Jeg kunne fint elsket en helt vanlig mann, han behøver ikke være høy engang, siden jeg er bitteliten selv, men det hjelper ikke når jeg aldri kommer til å få det samme i retur.

Man kan vite det, med å observere og bli kjennt med. Folk avslører ofte holdningenene sine, ellers har vi som mennesker aldri kunne blitt kjennt med, utelukket noen, stolt på. 

Du har det veldig vondt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Man kan vite det, med å observere og bli kjennt med. Folk avslører ofte holdningenene sine, ellers har vi som mennesker aldri kunne blitt kjennt med, utelukket noen, stolt på. 

Du har det veldig vondt. 

Menn sier jo også rett ut at de lyver for å få det som de vil, så nei man kan ikke vite. Om som jeg ser det er det ikke en risiko som er verdt å ta. Jeg har det ikke vondt. Jeg har jo uansett ikke hatt sex på en halv evighet, så det er jo ikke viktig for meg. Og jeg slipper å bli såret, brukt og ydmyket. Sånt gir meg fred i sjelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...