AnonymBruker Skrevet 17. oktober #41 Del Skrevet 17. oktober 21 år 😭 Anonymkode: f7f46...5d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #42 Del Skrevet 17. oktober 3 år Anonymkode: c7799...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #43 Del Skrevet 17. oktober 12 år.. bare blitt sånn. Har ikke noe night stand. Bor på landet.. kun pensjonister og gifte /opptatte menn her. Uinteressant! Anonymkode: 6df67...ad0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 17. oktober #44 Del Skrevet 17. oktober Januar i år. Det er LENGE til meg å være 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #45 Del Skrevet 17. oktober 4 år her. Savner det ikke Anonymkode: 210c7...ab0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #46 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (17 timer siden): Snart to og et halvt år. K43 Anonymkode: d66a7...d49 Er du meg? 😂 Skulle til å skrive mellom 2 og 3 år. Er vel det lengste jeg har gått uten noen gang, men jeg er ferdig med useriøse greier. Savner sex, kos og nærhet i blant, men ikke nok til at jeg har det med hvem som helst. Det skal være bra og fint og ekte og aller helst med noen jeg er glad i. K43 Anonymkode: b676d...1ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #47 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): 10-15 år. Litt usikker på eksakt hvor lenge, for det er jo lenge siden og jeg må begynne å regne på det for å finne det nøyaktige antall år. Nå er jeg for gammel ifølge KG og et par psykologer, så gidder ikke prøve å ta det opp igjen. Anonymkode: 01b6d...1f1 Du er ikke det! Det er bare enklete duster! Liket ikke han Peder fyren i det hele tatt, han kan spise mange boller. Anonymkode: a0c5c...66f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #48 Del Skrevet 17. oktober På mandag. Anonymkode: f38bd...f87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #49 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 19.51): På mandag. Anonymkode: f38bd...f87 Onsdag her, tenker tilbake med stor glede. k49 Anonymkode: 86f24...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #50 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 19.37): Du er ikke det! Det er bare enklete duster! Liket ikke han Peder fyren i det hele tatt, han kan spise mange boller. Anonymkode: a0c5c...66f Jeg kan love deg at det er du ikke! Jeg gikk også rundt noen år og tenkte som deg..jeg har aldri tatt så feil i mitt liv😍 Kvinne som pusher 50 Anonymkode: 86f24...0ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #51 Del Skrevet 18. oktober To mnd. Klarte å ligge med en kollega på et julebord for et par år siden og så har vi bare fortsatt. Vi er venner, men passer ikke som kjærester. Anonymkode: 25597...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #52 Del Skrevet 18. oktober Slutt med kjæresten for 4 uker siden og har hatt sex idag med ei som jeg tilbydde å komme hjem å spise litt mat sammen med Anonymkode: 58854...331 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #53 Del Skrevet 18. oktober Fire dager. Føles som en evighet. Ser virkelig etter noe som kan gi meg noe hver dag, men han her dro meg ut av en lang tørke, og når jeg ser tallene her... kanskje jeg burde ta bedre vare på denne utilfredsstillenede relasjonen tross alt 🤔 Anonymkode: 4d80e...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #54 Del Skrevet 18. oktober 7 år. Klarer ikke og ha sex med noen uten å ha følelser. Men har et aktivt sex liv med meg selv. Anonymkode: 21de9...94f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #55 Del Skrevet 19. oktober K38 her. Singel i snart 5 år, men har hatt en fast sexpartner de siste tre årene. Så har sex ca 4 ganger i mnd. Ønsker ikke kjæreste, for jeg trives veldig godt i hverdagen som alenemor. Men har behov for å få litt nytelse i ny og ne. En uke siden sist. Anonymkode: 89344...f2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 19. oktober #56 Del Skrevet 19. oktober Siden mars, blir lenge til neste gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #57 Del Skrevet 19. oktober Litt over ett år siden, før det ett år🥹ønsker ikke sex uten forhold. 45 år Anonymkode: ebafc...653 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #58 Del Skrevet 19. oktober Drøye to døgn. Er singel, men ikke uten tilgang på sex og kink. Anonymkode: be766...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #59 Del Skrevet 19. oktober 4-5 år. Kvinne, ønsker å være singel, sex uten romantiske følelser er helt uaktuelt, så da er sølibat konsekvensen og det er helt greit 😀 Anonymkode: 5c68d...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #60 Del Skrevet 20. oktober Ja hvor lenge siden, lenge nok til at jeg må begynne å tenke meg om. Tror kanskje det var tilbake rundt 2016 sist gang. Så rundt 8 år siden. Jeg er demiseksuell, så er ikke et problem. Anonymkode: bec6e...c1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå