DelvisPresley Skrevet 16. oktober #21 Del Skrevet 16. oktober Godt over 6 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mannor Skrevet 16. oktober #22 Del Skrevet 16. oktober 1 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #23 Del Skrevet 16. oktober Husker ikke helt, men kanskje det ble 4-5 år? Fikk bare helt nok av menn. Ligging. Har møtt en fyr nå, men er ikke sikker. Fint med nærhet, men usikker på hvor seriøs han er, og da kan det egentlig bare være, tror jeg. Vil ikke ligge bare for å ligge, vil at det skal være noe mer. Anonymkode: fce1d...e71 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. oktober #24 Del Skrevet 16. oktober 2021 Så det begynner å bli en stund siden 😂. 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #25 Del Skrevet 16. oktober Snart seks år. Jeg har så godt som gitt opp. Etter mange år med avvisninger er det vanskelig å manne seg opp og late som om selvtilliten ikke har fått seg en knekk eller fire. Jeg ser etter et forhold, men når ingen norske kvinner er interesserte blir markedet altfor lite her til at det er sannsynlig å finne lykken. Jeg har hatt lyst på flere barn, men innser at tida renner fra meg. Anonymkode: 46b26...bb5 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #26 Del Skrevet 16. oktober Gikk i fra min fantastiske eks-mann for 6 år siden ca. Etter det har jeg ikke hatt sex med noen. Jeg er ikke interessert i å ha sex med noen jeg ikke er i er forhold/kjæreste med. Jeg er ikke interessert i få kjæreste da jeg har det for bra som singel 😂 Anonymkode: 4e529...96b 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #27 Del Skrevet 16. oktober 15 år. Har for lav selvtillit for dating.. Anonymkode: c2cd6...215 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #28 Del Skrevet 16. oktober Lenge nå, snart to år. Jeg gjorde det "slutt" med kompisen han siste jeg hadde hatt sex med et par år. Ikke orket å finne ny. Anonymkode: a801c...870 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #29 Del Skrevet 16. oktober Det er så mye rart av menn der ute, så jeg velger heller et liv uten sex. Det er sykt så mye rart som finnes. Anonymkode: b277f...628 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #30 Del Skrevet 16. oktober Snart to og et halvt år. K43 Anonymkode: d66a7...d49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 17. oktober #31 Del Skrevet 17. oktober 4 år. Og før der var det 5 år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #32 Del Skrevet 17. oktober 2,5 år siden og har blitt frigid på av medisiner jeg må ta resten av livet så her regner jeg med at det blir sølibat resten av levetiden. Totalt sølibat for jeg gidder ingenting. Anonymkode: f2649...d6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymusG Skrevet 17. oktober #33 Del Skrevet 17. oktober Gidder ikke ligge rundt bare for å ligge, er 30 til referanse. Gjør "dyden" like godt alene som med en mann. Er vel tja ... 2 år siden sist? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #34 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (22 minutter siden): 2,5 år siden og har blitt frigid på av medisiner jeg må ta resten av livet så her regner jeg med at det blir sølibat resten av levetiden. Totalt sølibat for jeg gidder ingenting. Anonymkode: f2649...d6e Er det kun en variant av denne medesinen? Er det noe du har tatt opp med at du er så nedstemt? Anonymkode: a0c5c...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #35 Del Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det kun en variant av denne medesinen? Er det noe du har tatt opp med at du er så nedstemt? Anonymkode: a0c5c...66f Tatt opp med lege* Anonymkode: a0c5c...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #36 Del Skrevet 17. oktober Har ikke ons og sex med fremmede gir meg lite. Var nettopp singel i 10 år, gikk da på det meste uten samleie i 5 år. Jeg er utadvendt og sosial, kan kline, flørte, danse o.l, men stopper der 😅 I forhold har jeg sex hver dag, gjerne flere ganger for dag. Har vært sammen med kjæresten min i 18 mnd nå. Han har hatt mye ons og ff. Det har gitt han lite sier han foruten korte stunder med fysisk nærhet, men ingen følelser. Anonymkode: d8346...b59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #37 Del Skrevet 17. oktober Siden samlivsbrudd i 2011... Har tre barn, og var i et langvarig forhold med faren. Jeg savner det ærlig talt ikke heller. Var veldig opptatt av, og glad i sex før, men nå er det andre ting i livet som opptar meg. Ingen krise om det ikke skjer igjen, men om jeg møter noen er det også fint. Ville bare poengtere at vi er forskjellige og har ulike behov også. Og det er helt i orden🙂 Anonymkode: b7592...0c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #38 Del Skrevet 17. oktober Snart 6 år. Savner verken kjæreste eller sex. Har det fint alene og kan faktisk ikke se for meg å være i forhold noen gang. Anonymkode: d0e76...6b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #39 Del Skrevet 17. oktober 10-15 år. Litt usikker på eksakt hvor lenge, for det er jo lenge siden og jeg må begynne å regne på det for å finne det nøyaktige antall år. Nå er jeg for gammel ifølge KG og et par psykologer, så gidder ikke prøve å ta det opp igjen. Anonymkode: 01b6d...1f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #40 Del Skrevet 17. oktober 9 år. Skilt og vil ikke ha tilfeldig sex eller "fuckfriend". Anonymkode: 7e540...341 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå