Village Skrevet 21. oktober #241 Del Skrevet 21. oktober Trolltunge skrev (2 minutter siden): Helt ok. Jeg har ikke noe behov for å bli likt av deg, og ga deg en tilbakemelding og svar på hvorfor. Jeg sa like mye positivt som negativt og forøvrig, men jeg kan jo være ærlig å si at mennesker som spretter som en jojo mellom å virke vettug og det motsatte generelt skremmer meg langt mer enn dem man vet at ikke er helt god konsekvent. Hvem du er og hvordan i rl kan jeg ikke vite, men skriftlig spretter du frem og tilbake som om du har to personligheter, og det gjør det til en noe spesiell opplevelse å lese dine innlegg. Om du synes jeg er slem for å være ærlig om det får så være, for dialog med deg blir uansett fryktelig merkelig på grunn av dette, så jeg har ikke noe behov for at du og jeg skal bli gode busser. At jeg ikke har fått helt sansen for deg og du ikke for meg er rett og rimelig i min verden. Man trenger ikke å klaffe godt med alle. Det er du som oppfatter at jeg "spretter som en jojo mellom å virke vettug og det motsatte" og ikke jeg som spretter. Og det skyldes trolig at du er enig med meg i noe og uenig i noe annet. Eller at du har misforstått noe som gjør noe annet sprettende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #242 Del Skrevet 21. oktober Village skrev (32 minutter siden): Hva hvis jeg har nærstående som er unge damer både her og der. Er jeg da creepy når jeg har interesse for hva som skjer med dem på det seksuelle området i overgangen fra barn til kvinne? Jeg forstår ikke perspektivet ditt så da må du forklare bedre. Hva er det som er fraværende i meg? Det er jækla creepy. Hva som skjer fra de blir barn til kvinne. Er du mer interisert i det enn voksne kvinners seksualitet? Anonymkode: 88442...357 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 21. oktober #243 Del Skrevet 21. oktober Village skrev (1 minutt siden): Det er du som oppfatter at jeg "spretter som en jojo mellom å virke vettug og det motsatte" og ikke jeg som spretter. Og det skyldes trolig at du er enig med meg i noe og uenig i noe annet. Eller at du har misforstått noe som gjør noe annet sprettende. Nei det handler ikke om det å være enig eller uenig, eller at jeg misforstår. Du ordlegger deg rimelig klart og tydelig, det skal du ha. Nå har jeg forkart hvordan jeg opplever deg, og slik er det. Hvordan noen opplever deg har man ikke rett til å nekte på. Om du synes jeg er slem er det din faktiske mening, som du eier. Samme omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 21. oktober #244 Del Skrevet 21. oktober (endret) Trolltunge skrev (14 minutter siden): Øh? Ja så definitivt!!!!! Håper for guds skyld at det ikke er dine egne døtre du har slik interesse for. Jeg trenger ikke å finne frem eksempler for deg akkurat. Nå er du veldig langt på viddene Trolltunge. Alle engasjerte fedre har interessere for at sine døtre ikke blir gravide i 14-års alderen som medfører at man setter seg inn i det miljøet de vokser opp i og følger med så godt de kan. Engasjerte fedre er selvfølgelig ikke seksuelt interesserte i sine døtre selv om de er interesserte i sine døtres seksualliv. Et seksualliv som er årsaken til graviditet i 14-års alderen så lenge jomfrufødsel må man over 2 tusen år tilbake i tid for eventuelt å tro på. Endret 21. oktober av Village Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 21. oktober #245 Del Skrevet 21. oktober Village skrev (2 minutter siden): Nå er det veldig langt på viddene Trolltunge. Alle engasjerte fedre har interessere for at sine døtre ikke blir gravide i 14-års alderen som medfører at man setter seg inn i det miljøet de vokser opp i og følger med så godt de kan. Engasjerte fedre er selvfølgelig ikke seksuelt interesserte i sin døtre selv om de er interesserte i sine døtres seksualliv. Et seksualliv som er årsaken til graviditet i 14-års alderen så lenge jomfrufødsel må man over 2 tusen år tilbake i tid for eventuelt å tro på. Så ordlegg deg for pokker på en måte som ikke blir ekkel. Min kloke far hadde klart å si og mene at han var interessert i sine døtres trygghet og fremtid, og både i ord og praktisk legge sin interesse der, ikke på at han var interessert i meg og min søsters seksualliv. 🤮 Min mann er ikke like klok. Han hadde forlatt rommet om noe angående temaet hans datter og sex ble nevnt, og gitt klart uttrykk for at det der vil han overhodet ikke høre noe om. Slikt overlater han 100% til meg å ta de nødvendige samtaler om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 21. oktober #246 Del Skrevet 21. oktober Village skrev (11 minutter siden): Nå er du veldig langt på viddene Trolltunge. Alle engasjerte fedre har interessere for at sine døtre ikke blir gravide i 14-års alderen som medfører at man setter seg inn i det miljøet de vokser opp i og følger med så godt de kan. Engasjerte fedre er selvfølgelig ikke seksuelt interesserte i sine døtre selv om de er interesserte i sine døtres seksualliv. Et seksualliv som er årsaken til graviditet i 14-års alderen så lenge jomfrufødsel må man over 2 tusen år tilbake i tid for eventuelt å tro på. Som far til nå voksne døtre kan jeg si at sexualiteten deres interresserte meg like mye som sexualiteten til foreldrene mine..dvs null. Sånt fikk de ta med mora og absolutt ikke med meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 21. oktober #247 Del Skrevet 21. oktober Trolltunge skrev (2 minutter siden): Så ordlegg deg for pokker på en måte som ikke blir ekkel. Min kloke far hadde klart å si og mene at han var interessert i sine døtres trygghet og fremtid, og både i ord og praktisk legge sin interesse der, ikke på at han var interessert i meg og min søsters seksualliv. 🤮 Min mann er ikke like klok. Han hadde forlatt rommet om noe angående temaet hans datter og sex ble nevnt, og gitt klart uttrykk for at det der vil han overhodet ikke høre noe om. Slikt overlater han 100% til meg å ta de nødvendige samtaler om. Du er ikke min datter Trolltunge så da ordlegger jeg meg ikke som jeg gjør med mine døtre. For mine døtre er jeg den totalt ikke-dømmende faren som de alltid kan komme til med hva som helst og som ikke nødvendigvis forstår alt hva som skjer. I realiteten vet jeg veldig mye mer enn de tror at jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #248 Del Skrevet 21. oktober Village skrev (1 time siden): Hva hvis jeg har nærstående som er unge damer både her og der. Er jeg da creepy når jeg har interesse for hva som skjer med dem på det seksuelle området i overgangen fra barn til kvinne? WHAT. ThE. FUCk Anonymkode: aa320...399 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 21. oktober #249 Del Skrevet 21. oktober Village skrev (3 minutter siden): Du er ikke min datter Trolltunge så da ordlegger jeg meg ikke som jeg gjør med mine døtre. For mine døtre er jeg den totalt ikke-dømmende faren som de alltid kan komme til med hva som helst og som ikke nødvendigvis forstår alt hva som skjer. I realiteten vet jeg veldig mye mer enn de tror at jeg vet. Ok. Jeg forstår ikke engang hvorfor du prøver å selge deg inn til meg nå. Min vurdering av deg står. Det løpet er kjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 22. oktober #250 Del Skrevet 22. oktober Trolltunge skrev (1 minutt siden): Ok. Jeg forstår ikke engang hvorfor du prøver å selge deg inn til meg nå. Min vurdering av deg står. Det løpet er kjørt. Jeg selger meg ikke inn så da er det årsaken til at du ikke forstår. For meg er dette en diskusjon på nett og intet annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 22. oktober #251 Del Skrevet 22. oktober Tror ikke alle eldre menn "tenner" på unge kvinner (tjue-tjuefem år), men de har jo øyne - de kan se skjønnheten. Min oppfatning er at gjerne barnløse menn eller fedre av kun gutter/menn oftere "tenner" på yngre kvinner og har lettere for å innlede et seksuelt-forhold med dem. Men igjen, det er min oppfatning og generaliserende. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 22. oktober #252 Del Skrevet 22. oktober Village skrev (Akkurat nå): Jeg selger meg ikke inn så da er det årsaken til at du ikke forstår. For meg er dette en diskusjon på nett og intet annet. For meg også, men man vurderer jo likevel dem man diskuterer med automatisk. Nei og nei du tar feil om meg er å forsøke å selge seg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #253 Del Skrevet 22. oktober Village skrev (27 minutter siden): Nå er du veldig langt på viddene Trolltunge. Alle engasjerte fedre har interessere for at sine døtre ikke blir gravide i 14-års alderen som medfører at man setter seg inn i det miljøet de vokser opp i og følger med så godt de kan. Engasjerte fedre er selvfølgelig ikke seksuelt interesserte i sine døtre selv om de er interesserte i sine døtres seksualliv. Et seksualliv som er årsaken til graviditet i 14-års alderen så lenge jomfrufødsel må man over 2 tusen år tilbake i tid for eventuelt å tro på. Nei dette er verre en det. Vi bryr da oss sikkert om 14 åringer blir gravide eller ikke vi også, men du drar den lengre. Jeg trodde du genuint var av sorten som ville hatt deg en tenåring selv, å da må du jo ha utrykket deg på et vis som er utenfor normal fornuft for at tenåringer må passes på når de kanskje har sex for første gang og alt det innebærer av konsekvens for dem, både med graviditet, samtykke, sykdommer, emosjonelle livet kg kjærlighet, samtykke. 14 er tidlig syns jeg, vet noen gjør det, tidligere også, men de er så unge. Anonymkode: 88442...357 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 22. oktober #254 Del Skrevet 22. oktober Cornix skrev (Akkurat nå): Tror ikke alle eldre menn "tenner" på unge kvinner (tjue-tjuefem år), men de har jo øyne - de kan se skjønnheten. Min oppfatning er at gjerne barnløse menn eller fedre av kun gutter/menn oftere "tenner" på yngre kvinner og har lettere for å innlede et seksuelt-forhold med dem. Men igjen, det er min oppfatning og generaliserende. Enig, og kan forsåvidt se tendenser til det samme hos kvinner. Kvinner på min alder som bare har jenter eller fremdeles har kun smågutter kan innimellom gi uttrykk for at menn på rundt 25 år er sexy, og får ved det oss som har sønner på den alderen til å steile mentalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 22. oktober #255 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei dette er verre en det. Vi bryr da oss sikkert om 14 åringer blir gravide eller ikke vi også, men du drar den lengre. Jeg trodde du genuint var av sorten som ville hatt deg en tenåring selv, å da må du jo ha utrykket deg på et vis som er utenfor normal fornuft for at tenåringer må passes på når de kanskje har sex for første gang og alt det innebærer av konsekvens for dem, både med graviditet, samtykke, sykdommer, emosjonelle livet kg kjærlighet, samtykke. 14 er tidlig syns jeg, vet noen gjør det, tidligere også, men de er så unge. Anonymkode: 88442...357 Nå er ikke utfordringene som far helt de samme i Norge og i andre land. Det er for å si det forsiktig helt andre utfordringer der gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende er halvparten av det den er i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #256 Del Skrevet 22. oktober Village skrev (Akkurat nå): Nå er ikke utfordringene som far helt de samme i Norge og i andre land. Det er for å si det forsiktig helt andre utfordringer der gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende er halvparten av det den er i Norge. Er du i et annet land enn Norge? Å jeg tenker det er bullshit at det skal være sånn. Kultur har en innvirkning, men kultur er bare å kaste ut ruta, om den skader individer og kan når som helst ignoreres i favør at jenter får en normal ungdomstid. Stem på meg som president. Anonymkode: 88442...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 22. oktober #257 Del Skrevet 22. oktober Cornix skrev (7 minutter siden): Tror ikke alle eldre menn "tenner" på unge kvinner (tjue-tjuefem år), men de har jo øyne - de kan se skjønnheten. Min oppfatning er at gjerne barnløse menn eller fedre av kun gutter/menn oftere "tenner" på yngre kvinner og har lettere for å innlede et seksuelt-forhold med dem. Men igjen, det er min oppfatning og generaliserende. Døtre i Norge har vanskeligere for å akseptere at far får en partner på døtrenes alder enn hva sønner i Norge aksepterer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 22. oktober #258 Del Skrevet 22. oktober Trolltunge skrev (Akkurat nå): Enig, og kan forsåvidt se tendenser til det samme hos kvinner. Kvinner på min alder som bare har jenter eller fremdeles har kun smågutter kan innimellom gi uttrykk for at menn på rundt 25 år er sexy, og får ved det oss som har sønner på den alderen til å steile mentalt. Sant, jeg er selv barnløs (derfor jeg siktet til at jeg generaliserte) og jeg kunne ikke tenke meg noen på tjuefem år - til tross for at det ikke vil være en like stor aldersforskjell som om jeg f.eks var femti år. Et par år yngre er greit - helst samme alder eller eldre for min del iallfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #259 Del Skrevet 22. oktober Village skrev (3 minutter siden): Nå er ikke utfordringene som far helt de samme i Norge og i andre land. Det er for å si det forsiktig helt andre utfordringer der gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende er halvparten av det den er i Norge. Hvorfor sier du ikke at du ikke er ute etter tenåringer? Jeg klandrer deg i å ha uedle hensikter og du kommenterer det ikke engang. Det er mistenkelig Anonymkode: 88442...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #260 Del Skrevet 22. oktober Village skrev (1 minutt siden): Døtre i Norge har vanskeligere for å akseptere at far får en partner på døtrenes alder enn hva sønner i Norge aksepterer. Ser du! Du er jo kjempe creepy. Alvor som du vil ha ei på alder med datter. Å hun er tenåring? Anonymkode: 88442...357 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå