AnonymBruker Skrevet 19. oktober #161 Del Skrevet 19. oktober Gregarious skrev (4 timer siden): En må gjøre mer en bare høre hva de unge sier, på samme måte som jeg/du ikke tar visse andre ting som blir hevdet av de unge for korrekt informasjon. Den presentasjonen av menn du snakker om er KG et godt eksempel på, det males et kontinuerlig falsk bilde av menn. Der en liten minoritet av menn som ikke oppfører seg blir brukt som forklaringsmodell for alle. "The more often a stupidity is repeated, the more it gets the appearance of wisdom." Dine ytringer, er en del av det bildet. Det er bare typisk at du ikke er så alt for åpen til å lytte til de yngre, for da kan du ikke fortsette å true dem. Anonymkode: 88442...357 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #162 Del Skrevet 19. oktober Absolutt ikke! Kommer an på hvem vi snakker om her. Bare fordi noen er 20,betyr det absolutt ikke at jeg er tiltrukket av den personen. Anonymkode: b29b2...b51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 19. oktober #163 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): "for da kan du ikke fortsette å true dem. " Anonymkode: 88442...357 Virkelig? Kommentaren din understreker bare at det jeg sa om sirkulerende meninger på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #164 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 22.17): Nei, naturstridig for meg. Anonymkode: b833d...e72 Det er ikke naturstridig. Ut fra evolusjon er det naturlig at menn tiltrekkes mot kvinner i den mest fruktbare alder. Men så kommer kultur og andre forhold. Fordi det er fullstendig uaktuelt for meg å ha sex med kvinner i den alderen så fantaserer jeg i veldig liten grad om det. Mine fantasier har alltid vært rettet mot kvinner rundt min egen alder. Anonymkode: ffe9a...eef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 19. oktober #165 Del Skrevet 19. oktober Phoenix_ skrev (På 17.10.2024 den 21.21): Har ikke noe å si. Igjen absolutt ingen grunn til at kvinner skal være sammen med menn og flere og flere kvinner skjønner dette. Er bare et tidsspørsmål før ingen vil det. Et forhold er noe menn går inn i for å få smurt kølla si, ingenting annet. Du er virkelig bitter.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phoenix_ Skrevet 19. oktober #166 Del Skrevet 19. oktober DelvisPresley skrev (4 minutter siden): Du er virkelig bitter.. Da er vi to Presley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phoenix_ Skrevet 19. oktober #167 Del Skrevet 19. oktober Village skrev (På 18.10.2024 den 10.48): Din bitterhet over utro partner dukket heldigvis opp som forklaring på din mildt sagt negative holdning til menn. Selv om menn synes at 20-årige kvinner er mer sexy enn 50-årige kvinner så sier det ikke mere enn at kvinner synes en høy mann er mer sexy enn en lav, en rik mann er mer sexy enn en fattig, en med stor penis er mer sexy enn en med liten, en kjendis er mer sexy enn mannen i gata osv. Du trenger ikke å være perfekt som kvinne for at partneren din vil være sammen med deg. Perfekt som inkluderer perfekt seksuell alder. Som partneren din selvfølgelig heller ikke trenger å være perfekt. Legg av deg negativiteten til menn så dukker det kanskje opp en som vil være sammen med deg selv om du ikke er 20-år og dermed utilgjengelig for alle menn i din alder. I motsetning til høyere menn som vanligvis er tilgjengelig for kvinner med lav partner så er ikke 20-årige kvinner tilgjengelige for 50-årige menn. Selv om din 50-årige partner synes at 20-åringer er mer sexy enn 50-åringer så spiller det ingen rolle så lenge 20-årige kvinner ikke er mer tilgjengelig for han enn hva de mest sexy mennene i verden er for deg. Du er på bærtur om du tror jeg har tenkt å tilbringe livet sammen med en mann eller være hans dørmatte/tømmestasjon fordi han ikke får det han drømmer om. Aldri. Du trenger ikke forklare at menn syns ditt og datt. Jeg vet det. Jeg holder meg derfor unna de. Jeg er forøvrig fortsatt i 20 årene og jeg er glad jeg innså dette når jeg allerede var halvveis, så jeg slapp at menn utnyttet meg og min kropp fordi jeg er i "den perfekte alderen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #168 Del Skrevet 19. oktober Gregarious skrev (6 timer siden): Virkelig? Kommentaren din understreker bare at det jeg sa om sirkulerende meninger på KG. Lol,sirkulerende meninger på kg, som VI MENN og ALLE MENN, med andre ord, sånn som du holder på. Sitatet ditt er ment for deg, ikke for andre. Anonymkode: aa320...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 19. oktober #169 Del Skrevet 19. oktober (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Lol,sirkulerende meninger på kg, som VI MENN og ALLE MENN, med andre ord, sånn som du holder på. Sitatet ditt er ment for deg, ikke for andre. Anonymkode: aa320...399 Jeg tar fraværet av serøse argumenter til etterretning. Noe som ikke forekommer sjeldent her, særlig fra AnonymBruker troll. Endret 19. oktober av Gregarious Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #170 Del Skrevet 19. oktober Ja. Så fremst de er deilig. De som prøver å late som de ikke tenner mer på unge attraktive jenter enn slappe eldre damer er de mannfolka som uansett ikke kan få sex med deilige unge jenter. Og derfor moraliserer slik at de skal score noen usle poeng hos de eldre damene og kanskje få noe der. Anonymkode: 2f615...074 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #171 Del Skrevet 19. oktober Phoenix_ skrev (På 18.10.2024 den 2.42): Ja det sa min også. Men han var utro og jeg fant det ut senere. De søker sex og deretter samhold. Sex trumfer alt. Så fordi din var det, så er alle det? Blir som de tette folka i tråden her som tror de snakker for alle menn. For min del er en moden kvinnekropp så mye mer sexy, enn en som akkurat er ferdig med puberteten. En kropp som forteller en historie. Anonymkode: 3fcec...c9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #172 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 18.10): Jeg skjønner ikke helt reaksjonene her inne. Vi forstår jo at vi som 50 år gamle menn ikke har sjans på en 20 åring. Jeg regner jo med at en 20-30 år gammel velbygd høy og bred mann er vesentlig mer attraktivt enn meg sånn rent objektivt, jeg blir jo ikke sint av denne grunn? Anonymkode: e6fe7...752 Hvorfor regner du med det? Kommer ikke på ei jeg kjenner som ville vært enig.... Anonymkode: 3fcec...c9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #173 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ja. Så fremst de er deilig. De som prøver å late som de ikke tenner mer på unge attraktive jenter enn slappe eldre damer er de mannfolka som uansett ikke kan få sex med deilige unge jenter. Og derfor moraliserer slik at de skal score noen usle poeng hos de eldre damene og kanskje få noe der. Anonymkode: 2f615...074 Min mann kan. Ble forsøkt seinest forrige uke. Han har også tillatelse til å være med andre enn meg. Men det er fullstendig uaktuelt med så unge, sier han selv. Det gir ham null og niks verken visuelt eller mentalt. Forstår ikke hvorfor han skulle juge om det, når mulighetene stadig vekk er der..? Anonymkode: 3fcec...c9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #174 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 3.33): Ja alle menn tenner på unge kvinner 😆🤦♀️ Tror du virkelig på det selv, TS? 😳 En ung dame kan ha en fin kropp og en fin utstråling. Det betyr ikke at man vil tenne seksuelt på vedkommende. I så fall ikke om man er frisk og stabil oppi hode. Nå er det sikkert menn som ikke vet hva de vil ha, og er helt rotete når det gjelder hvilke grenser og krav, så ja disse mennene er i faresonen for å kunne tenne på mye yngre damer enn dems egen alder. 🤦♀️ lol Anonymkode: e39cc...728 Veit du kor mange prosent av menn som hadde valt å ha sex med ein 14åring dersom det ikkje blei oppdaga? Anonymkode: 66c90...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 19. oktober #175 Del Skrevet 19. oktober Phoenix_ skrev (2 timer siden): Da er vi to Presley Det er litt rarere når kvinner blir bitre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #176 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (På 16.10.2024 den 21.55): Leste en tråd her om seksuelle fantasier. Er det slik at mange av dere menn på 45-55 kunne tenkt dere å pule ei ung med trangt underliv igjen? Eller er det kun noen få av dere? Lurer bare på hvor utbredt dette faktisk er… Anonymkode: 9d32c...e9b Ja,derfor jeg kun ansetter unge sekretærer . Direktør 58. Anonymkode: c78ee...3a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #177 Del Skrevet 20. oktober Gregarious skrev (10 timer siden): Jeg tar fraværet av serøse argumenter til etterretning. Noe som ikke forekommer sjeldent her, særlig fra AnonymBruker troll. Du tar ingen andre meninger enn dine egne til etterretning uansett, så det bryr meg ikke. Anonymkode: aa320...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #178 Del Skrevet 20. oktober DelvisPresley skrev (8 timer siden): Det er litt rarere når kvinner blir bitre. Bitterhet er ikke en mannlig greie. Anonymkode: aa320...399 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #179 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Veit du kor mange prosent av menn som hadde valt å ha sex med ein 14åring dersom det ikkje blei oppdaga? Anonymkode: 66c90...1f4 Hvor mange? Anonymkode: 054ee...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 20. oktober #180 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hvor mange? Anonymkode: 054ee...2c6 Spørsmålet var opprinnelig: "Veit du kor mange prosent av menn som hadde valt å ha sex med ein 14åring dersom det ikkje blei oppdaga?" I Norge blir menn programmerte til å holde seg seksuelt unna 14-åringer slik at prosenten blir lav. Trolig langt under 10 %. Ingen normalt fungerende mann har sex med en 14-åring i Norge. I andre deler av verden er den største status blant menn å være den første som har sex med den nylig kjønnsmodne kvinnen i nabolaget. Ingen normalt fungerende mann takker nei til sex med 11- til 16-åringer slike steder i verden. Alderen er avhengig av når hun blir kjønnsmoden. Prosenten slike steder er nesten 100 %. Selv homofile menn har sex med 11- til 16-åringer på slike steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå